Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse miehen kuoleman yli

Vierailija
28.07.2014 |

Olin 18 ja poikaystäväni silloin 22. Olimme vain puolitoista vuotta ehtineest seurustella, kun hän kuoli kolarissa. Nyt puoli vuotta myöhemmin tuntuu edelleen niin pahalle. Äitini on sitä mieltä, että minun pitäisi ryhdistyä ja ystävät sitä mieltä, että "olisittehan te voineet erota muutenkin jo". Ei auta tippaakaan. Kaipaan joka päivä hänen kosketustaan ja niitä ihania hetkiä hänen kanssaan. Mahassa kokoajan tyhjä olo.

En olisi ikinä uskonut kokevani jotain näin murskaavaa näin nuorena. Kaikki ne asiat mitä piti tehdä ja nähdä vaivaavat... meidän piti käydä elokuvissa sinä päivänä kun hän kuoli..

En tiedä jaksanko mennä takaisin kouluun. Haluan vain rakkaani takaisin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta on todella lyhyt aika, joten yritä vaan jaksaa roikkua siinä harmaudessa. Värit palaa vähitellen, todennäköisesti vasta vuoden jälkeen.

Ja anna itsellesi ja tuleville miehille armoa. Koska teidän rakkaus jäi kesken, niin saattaa helposti käydä niin, että vertaat uusia tuttavuuksia epäreilusti tähän unelmamieheen ja on vaikea löytää ketään "yhtä hyvää"...

Vierailija
22/22 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18! Sulla on ihanan ymmärtäväinen mies!

Ap:lle, vaikka kouluun meneminen tuntuu vaikealta, mene ihmeessä.

Luultavasti se piristää. Kuvittele mitä kuollut rakas sanoisi pilven päältä:Jatka elämistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi