Häippäsin mitään sanomatta kolmeksi tunniksi...
Ja ei jestas, mies oli lähtenyt etsimään mua. Olin aivan varma, että se istuu tyytyväisenä sohvalla telkkaa katsomassa, kun tulen takaisin. Vähän on exstremehommaa tää meidän parisuhde ja mun huomionhakuisuus...
Oikeasti olen ihan vitun kyllästynyt, kun joudun ruinaamaan joka ikisen suukon muusta nyt puhumattakaan... Että haluisko joku toinen tällaisen tarmokkaan kahd2n lapsen äidin, ikää 36 vuotta ja painoideksi 28, eli armoton läski, johon ei vissiin kukaan mies voi koskea pitkällä tikullakaan.
Kommentit (3)
meillä mies on häipänny tällä kertaa kaheks vuorokaudeks (tällä hetkellä) ja meillä täällä pieni lapsi. tosin nyt ei tuu enää takas, lukot lähtee vaihtoon. usein on yötä pois, kertomatta missä. en oo edes huolissaan, vituttaa vaan. "kiva" huomata, että muidenkin aikuisten parisuhteissa tapahtuu tällaista :D luulin että ollaan ainoot
Jos on kolme tuntia pois netin äärestä, niin onhan se jo huolestuttavaa kenestä tahansa eikä vain aviomiehestä. Kyllä silloin ajatellaan että viimeistään nyt seonnut aivan täysin.
Mies oli kuitenkin huolissaan... ♡