Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häippäsin mitään sanomatta kolmeksi tunniksi...

Vierailija
20.07.2014 |

Ja ei jestas, mies oli lähtenyt etsimään mua. Olin aivan varma, että se istuu tyytyväisenä sohvalla telkkaa katsomassa, kun tulen takaisin. Vähän on exstremehommaa tää meidän parisuhde ja mun huomionhakuisuus...

Oikeasti olen ihan vitun kyllästynyt, kun joudun ruinaamaan joka ikisen suukon muusta nyt puhumattakaan... Että haluisko joku toinen tällaisen tarmokkaan kahd2n lapsen äidin, ikää 36 vuotta ja painoideksi 28, eli armoton läski, johon ei vissiin kukaan mies voi koskea pitkällä tikullakaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kuitenkin huolissaan... ♡

Vierailija
2/3 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies on häipänny tällä kertaa kaheks vuorokaudeks (tällä hetkellä) ja meillä täällä pieni lapsi. tosin nyt ei tuu enää takas, lukot lähtee vaihtoon. usein on yötä pois, kertomatta missä. en oo edes huolissaan, vituttaa vaan. "kiva" huomata, että muidenkin aikuisten parisuhteissa tapahtuu tällaista :D luulin että ollaan ainoot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kolme tuntia pois netin äärestä, niin onhan se jo huolestuttavaa kenestä tahansa eikä vain aviomiehestä. Kyllä silloin ajatellaan että viimeistään nyt seonnut aivan täysin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi