Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylen sivuilla netissä ; Tissiflashmobiin osallistui yli 200 ihmistä ja se kertoo että suuri määrä ihmisiä on kyllästynyt naisten rintojen seksualisointiin!

Vierailija
21.07.2021 |

Entä montako miljoonaa ei osallistunut flashmobiin! Montako miljoonaa on totaalisen kyllästynyt tuohon turhaan vouhotukseen! Nyt kaikki flashmobbaajat voisivat keskittyä oikeasti tärkeisiin asioihin, huomio on jo saatu !

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos jotain naisille, jotain myös miehille.

Eli itsensä hyväily julkisellapaikalla ei voi olla rikos, jos kerran annetaan siihen yllykettä.

Vai vapautetaanko kaikki seksuaalinen toiminta Hollannin tapaan?

Siellä näin vempparin kadulla ja oli ihan kirkas päivä! Katseli huoratalon ikkunoita ja veti kämmeneen. Arkipäivä ja klo. n 14.00

Vierailija
82/89 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies hyväili tänä aamuna mun rintojani ja kiihotuin siitä ihanasti - mutta nyt täytyy panna ukolle stoppi tähän hommaan. Naisen tissit ovat kaksi ällöttävää rasvapussia ja niitä ei enää kosketella vaan mä marssin tuolla ulkosalla tissit paljaana ja saan tyydytyksen ihan siitä tasa-arvon ilosta vaan... 😔

Mikä sairaus sinulla on kun rinnat eivät voi olla sinulle molempia? Seksissä seksuaaliset ja kodin ulkopuolella, esim. rannalla ja saunassa eiseksuaaliset?

En minä hivele nännejäni rannalla tai sekasaunassa -älä sinäkään.

Sairaus? Oletpa ruma ajatuksiltasi - sulla ei varmaan kovin herkät tissit ole, joten tuskin tiedät, että ne kiihottuvat ilman kosketustakin. Yksi ihaileva katse ja nännit ovat kovina.. Tietenkin nämä, joiden tisseissä ei tuntoa ole, eivät niitä polvilumpiosta erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa epäseksualisoida rintansa niin sitten kannattaa lihottaa itsensä virtahevoksi tai olla käyttämättä rintaliivejä, jolloin rinnoista tulee rumat ja roikkuvat - tai sitten voi poistattaa ne kokonaan. Problem solved!

Veikkaan ettei oikein mikään muu auta.

Vierailija
84/89 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytämme rintojamme niin pitkään kunnes ne ovat epäseksualisoitu.

Vierailija
85/89 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ego ei kestä miesten seksuaalisuutta.

Naiset tekevät kaikkensa tukahduttaakseen miesten seksuaalisuuden.

Itse kiihotun pienistä rinnoista, ja teen kaikkeni, jotta feministit antavat minun, ja muiden miesten, toteuttaa seksuaalisuuttame ihan kuin me itse haluamme. M26

Vierailija
86/89 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa epäseksualisoida rintansa niin sitten kannattaa lihottaa itsensä virtahevoksi tai olla käyttämättä rintaliivejä, jolloin rinnoista tulee rumat ja roikkuvat - tai sitten voi poistattaa ne kokonaan. Problem solved!

Veikkaan ettei oikein mikään muu auta.

Harvoin siellä flashaamassa näkee kovin hyviä tissejä - ne, joilla sellaiset ovat ymmärtävät kyllä niiden markkina-arvon, ja sitä ei kannata tuhlata turhaan agendaan.

Vierailija
87/89 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytämme rintojamme niin pitkään kunnes ne ovat epäseksualisoitu.

Ne ovat yleensä niin rumia tissejä, että voit olla varma, että niistä ei kukaan kiihotu. Mutta sitten muualla näkee paljon tasokkaampia tissejä, sellaisia wau, voi luoja...

Vierailija
88/89 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kun tisseistä on tehty väkisin ei-seksistinen asia, niin ei varmaan hirveesti miehiä kiinnosta kosketella niitä, vaikka osa naisista saa siitä tyydytystä....

Vierailija
89/89 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta kun tisseistä on tehty väkisin ei-seksistinen asia, niin ei varmaan hirveesti miehiä kiinnosta kosketella niitä, vaikka osa naisista saa siitä tyydytystä....

Vain feministien unelmissa. Kaunis fysiikka tulee aina olemaan kaunis fysiikka, oli kyseessä hyvin muodostunut kankku, tissi tai mikä hyvänsä ruumiinosa. Tai esim. kasvot ovat hyvä esimerkki siitä ettei kauniiden kasvojen viehätys katoa mihinkään, vaikka niitä näkisi joka päivä.