Pallokala poks kirpputori
Helsingissä, tänään ilmeisesti ollut tulipalo. Onko kellään tavaroita myynnissä siellä?
Ilmeisesti aika monelta rahat saamatta pitkältäkin ajalta.. Satuin vaan ajattelemaan tulipalon sopivaa ajankohtaa konkurssikypsässä puodissa.
Kommentit (29)
Onko kukaan saanut kotivakuutuksesta korvausta omista tuolla myynnissä olleista ja nyt sitten tulipalossa tuhoutuneista tavaroistaan?
Pallokalan mahd. lopettaminen olisi laadullisesti iso menetys Länsi-Hgin kirppustarjonnalle, toivon todellakin, että vastoinkäymisistä huolimatta jatkaisi!
Tässä jutussa haisee palaneen käry.. kirjaimellisesti!
Mulla on ollut pöytä Pallokalasta jo monta kertaa ja olen aina saanut rahani. Tuotto on ollut tosi hyvä joka kerta. :) Kaikki on toiminut mainiosti ja olen itsekin tehnyt Pallokalasta loistavia löytöjä. Toivottavasti kirppis aukeaa taas pian ja onneksi ei ollut henkilövahinkoja! Palohan oli alkanut tänä aamuna ennen kuin omistaja oli mennyt töihin.
mä luulen että kahvinkeitin on jäänyt "vahingossa" päälle... kuvien perusteella on keittiökulmauksesta palo lähtenyt..
Hyvinhän toi päättyi, ihmiset sai tilityksensä ja palossakaan ei mitään ihmeellistä ollut.
Ovatko ihmiset saaneet Pallokalasta nyt tilityksiään, palon jälkeen? Anyone?