Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain aikaistettua toisen rokotteen aijan kuukaudella!

Vierailija
20.07.2021 |

Hyvä homma.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä vaihdatte niitä aikaisemmaksi?? Aivan älytöntä varta vasten VAIHTAA jo annettu aika. Se rokotteen teho on surkeampi lyhyellä välillä.

Hmm. Mites kun juuri luin, että jossain annetaan 3 viikon välillä tätä samaa rokotetta?

Joo, esim. Jenkeissä näin. Mutta kuulemma teho on parempi, jos väli on pidempi.

Vierailija
22/26 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettepa rohkeita ottaan piikkejä, kun haittavaikutuksia ja pahojakin.. Ei ne heti tule. Korona lievä . Tuli ja meni.

Näin mieheni tytärkin sanoi. Ja on tosi pahassa koronassa tällä hetkellä. 18 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

O N N E A mahtavasta suorituksesta. Varmasti usko meinasi matkalla loppua, mutta kyllä ahkeruus silti lopulta aina palkitaan. On tullut aika siis lausua lämmin onnentoivotus juuri sinulle. Tästä se vasta alkaa!

Terveisin Sirkka-Liisa

Vierailija
24/26 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihanaa! Varmaan tosi voimaantunut olo. Itse odottelen täällä jo neljättä. Kerta kerralta olen parempi versio itsestäni. Kiitos tiede ja kiitos great reset. Tämä on ihanaa 😍

Hahaa 😂 näin on! Mullakin viides piikki jo menos

Vierailija
25/26 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rokotteita halutaan antaa mahdollisimman suurelle määrälle, kun tartuntojen määrä on jo heinäkuussa lähtenyt räjähdysmäiseen kasvuun ja sairaalapaikat uhkaavat loppua. Ja yhä nuoremmat joutuvat teholle, jopa parikymppiset. Tuttukin oli saanut tekstiviestin koronarokotteen aikaistamisesta ja itse odottelen samaa.

Monilla paikkakunnilla terv.keskukset ja vuodeosastot on suljettu ja henkilökunta siirretty rokotuksiin ja koronan hoitoon.

Vierailija
26/26 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihanaa! Varmaan tosi voimaantunut olo. Itse odottelen täällä jo neljättä. Kerta kerralta olen parempi versio itsestäni. Kiitos tiede ja kiitos great reset. Tämä on ihanaa 😍

Hahaa 😂 näin on! Mullakin viides piikki jo menos

Vau! Te saatte varmasti rokotepasseihinne jonkin vip- palvelun!!! Superia, miten ihania asioita tapahtuu hyville ihmisille!