Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joalin Loukamaa: "Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen"

Vierailija
20.07.2021 |

https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-20-avoimena-ennakkoluuloi…

Joalin Loukamaa, 20, avoimena ennakkoluuloista: Ulkonäöstäni oletetaan, että olen tietynlainen

"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti Joalin Loukamaa juhlisti viime viikon maanantaina 20-vuotissyntymäpäiväänsä. Vaikka lähes poikkeuksetta nostetaan esille Joalinin suuri seuraajamääränsä Instagramissa, ei sometähti ole oikea sana kuvaamaan häntä. Joalin on paitsi menestynyt tanssija ja laulaja, myös tuore Selviytyjät-finalisti.

– Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.

– Ihmiset yllättyvät, etten olekaan sellainen, Joalin tokaisee ja nappaa palan pizzasta Seiskan järjestämällä juhlapiknikillä."

Kommentit (1020)

Vierailija
1/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videohaastattelussa sanoo, että aikoo julkaista musiikkia ja että parin vuoden päästä aikoo kiertää maailmaa konsertoimassa. Koskaan en ole kuitenkaan kuullut Joalinin laulavan yhtyeessään.

Vierailija
2/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä seiskajulkkis tuo nykyään on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Videohaastattelussa sanoo, että aikoo julkaista musiikkia ja että parin vuoden päästä aikoo kiertää maailmaa konsertoimassa. Koskaan en ole kuitenkaan kuullut Joalinin laulavan yhtyeessään.

https://www.youtube.com/watch?v=FDxzKl2ehtI

Kohta 0:18

Tuon perusteella ei kyllä osaa laulaa.

Vierailija
4/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manageroiko tätäkin joku perheenjäsen tms. kun uran kehityskaari on laskujohteinen?

Vierailija
5/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitäisi kuulla joku kunnon biisi eikä Billie Eilishia...

Vierailija
6/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti hakemaan näkyvyyttä Selviytyjiin.

Vierailija
7/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joalinhan on pääasiassa tanssija, ja enimmäkseen takarivissä. Jostain kuitenkin luin että häntä pidetään yhtenä Now Unitedin parhaista tanssijoista.

Vierailija
8/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hänhän ei ole oikeasti blondi. Eikä lopulta kovin kummoisen näköinenkään. Koko nainenko on yhtä valhetta? Tyypillistä.

Vierailija
9/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis? Hän näyttää aivan pikkutytöltä, korkeintaan söpö.

Vierailija
10/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että söi oikein palan pizzaa, kyllä on ronskia!

Vierailija
11/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis? Hän näyttää aivan pikkutytöltä, korkeintaan söpö.

Hänen itsensä sanomana kuulostaa leuhkalta, mikä sotii sitä vastaan kun väitti että hattuun ei ole noussut. Ymmärtäisin omasta kauneudesta puhumisen jonkun nimenomaan kauneudestaan tunnetun  suusta, mutta hänen kauneutensa on kovin subjektiivista.

Vierailija
12/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hänhän ei ole oikeasti blondi. Eikä lopulta kovin kummoisen näköinenkään. Koko nainenko on yhtä valhetta? Tyypillistä.

Ei kai hän brunettekaan ole? Maantienharmaan laskisin blondiksi.

Vierailija
13/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että söi oikein palan pizzaa, kyllä on ronskia!

Nauratti videon sähellys puuaterimien kanssa :D

Vierailija
14/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän Joalin on oikein todistanut älynsä, kun vouhkaa pääseensä Tampereen yliopistoon, että hänestä tulee oikein yliopisto-opiskelija.

No ei päässyt, kun Tampereen ammatti-leikkikorkeakoulun johonkin some-influencerjuttuun, johon otetaan kaikki joilla on varaa maksaa. 

Vierailija
15/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaa että hänestä oletetaan. Nevahööd.

Vierailija
16/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän Joalin on oikein todistanut älynsä, kun vouhkaa pääseensä Tampereen yliopistoon, että hänestä tulee oikein yliopisto-opiskelija.

No ei päässyt, kun Tampereen ammatti-leikkikorkeakoulun johonkin some-influencerjuttuun, johon otetaan kaikki joilla on varaa maksaa. 

Toimii ilmeisesti tuon Tamkin linjan kasvona, joten ilmaiseksi pääsee itseään "sivistämään".

Vierailija
17/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen?

Vierailija
18/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ettei minua kiinnosta kuin oma peilikuva" ... ja nappaa palan Seiskan järjestämää pitsaa.

Hmm.

Vierailija
19/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti nöyremmältä Selviytyjissä.

Vierailija
20/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon perustella ei kyllä tanssitaitojakaan ole muuta kuin notkuminen eestaas.