Sain aikaistettua toisen rokotteen aijan kuukaudella!
Kommentit (26)
Missä asut? Mäkin tänään yritin samaa, vaan meilläpä ei onnistunutkaan. Kaikki rokoteajat loppuunmyytyjä.
Vierailija kirjoitti:
Missä asut? Mäkin tänään yritin samaa, vaan meilläpä ei onnistunutkaan. Kaikki rokoteajat loppuunmyytyjä.
Sipoo
Eikö se pidäkään ottaa tasan 3 kk päästä ekasta? Mulla olisi vasta syyskuun alussa toka. Voisinko siis aikaistaa halutesani?
Lähden vaihtoon ja Muhammed sekä Tenho Jr. Jäävät isilleen hoitoon.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö se pidäkään ottaa tasan 3 kk päästä ekasta? Mulla olisi vasta syyskuun alussa toka. Voisinko siis aikaistaa halutesani?
Voit, 8 vkoa uusi vähimmäisväli.
Miksi ihmeessä vaihdatte niitä aikaisemmaksi?? Aivan älytöntä varta vasten VAIHTAA jo annettu aika. Se rokotteen teho on surkeampi lyhyellä välillä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä vaihdatte niitä aikaisemmaksi?? Aivan älytöntä varta vasten VAIHTAA jo annettu aika. Se rokotteen teho on surkeampi lyhyellä välillä.
Hmm. Mites kun juuri luin, että jossain annetaan 3 viikon välillä tätä samaa rokotetta?
Minä sain aikaistettua 3 viikolla. Helsinki. Olisin saanut tällekin päivälle ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Mites kun juuri luin, että jossain annetaan 3 viikon välillä tätä samaa rokotetta?
Pfizerin oma ohje on 3 viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ilmeisesti tällä kolmen KUUKAUDEN ohjeella on sama tausta kuin sillä ohjeella, että älkää käyttäkö maskeja. Eli kun rokotteita/maskeja ei ollut riittävästi, niin virallinen ohjeistus muokattiin sen mukaan. Tämä tosin murentaa luottamusta viranomaisiin.
Suojasta tulee luultavasti sitä parempi mitä pidemmän välin pitää piikkien välissä. Itse aion siirtää toisen Pfizer piikin 6kk päähän ekasta
Siis ihanaa! Varmaan tosi voimaantunut olo. Itse odottelen täällä jo neljättä. Kerta kerralta olen parempi versio itsestäni. Kiitos tiede ja kiitos great reset. Tämä on ihanaa 😍
Rokotteita alettiin antaa vuoden alussa, oli se toinen 3kk:n päästä annettava TEHOSTErokote, eli annettiin kuva rokotettaville että sit on täysisuojaus.
Nythän muka rokote tehoaa sen 3 kk ja sit uusi rokote taas 3 kk.
Se on silloin jo tiedetty, että ei 3 kuukautta pidempään ole enää tehokas.
Tulet ottamaan rokotteita hamaan tappiin asti ja samalla vedät myrkkyä, mitä ei ole tarpeeksi tutkittu, elimistöösi. Samalla altistut moninkerroin sivutaudeille.
Lycka till vaan 🤷🏼♀️
Olettepa rohkeita ottaan piikkejä, kun haittavaikutuksia ja pahojakin.. Ei ne heti tule. Korona lievä . Tuli ja meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ilmeisesti tällä kolmen KUUKAUDEN ohjeella on sama tausta kuin sillä ohjeella, että älkää käyttäkö maskeja. Eli kun rokotteita/maskeja ei ollut riittävästi, niin virallinen ohjeistus muokattiin sen mukaan. Tämä tosin murentaa luottamusta viranomaisiin.
Thl on sanonut, että 12 viikolla on yritetty saada edes yksi rokote mahdollisimman monelle. Sekin vähentää sairaalahoidon tarvetta, muistaakseni 70 %, kun kaksi rokotetta 90 %.
Okei? Pitäskö nyt olla jotenkin ylpeä?