Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joalin Loukamaa: "Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen"

Vierailija
20.07.2021 |

https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-20-avoimena-ennakkoluuloi…

Joalin Loukamaa, 20, avoimena ennakkoluuloista: Ulkonäöstäni oletetaan, että olen tietynlainen

"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti Joalin Loukamaa juhlisti viime viikon maanantaina 20-vuotissyntymäpäiväänsä. Vaikka lähes poikkeuksetta nostetaan esille Joalinin suuri seuraajamääränsä Instagramissa, ei sometähti ole oikea sana kuvaamaan häntä. Joalin on paitsi menestynyt tanssija ja laulaja, myös tuore Selviytyjät-finalisti.

– Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.

– Ihmiset yllättyvät, etten olekaan sellainen, Joalin tokaisee ja nappaa palan pizzasta Seiskan järjestämällä juhlapiknikillä."

Kommentit (1020)

Vierailija
1001/1020 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jostain syystä Joalinin kappaleita on kuunneltu yli kaksi miljoonaa kertaa Spotifyssa. On se jotain tehnyt oikein musiikkialallakin.

Vierailija
1002/1020 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vaatimattomuus ei kuulu tämän pikkuneidin pahuuksiin. Sen suhteen hänellä on täydet mahdollisuudet maailmanvalloitukseen. Toivottavasti hän saa jostakin myös laulu- yms lahjoja menestyäkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1020 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mun silmiini kaunis t: m43

Vierailija
1004/1020 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tolla pojalla ei muuten ole tiukat vaatteet, eikä tee mitään haaranvenytyksiä, tytöt tiukoissa valkoisissa pöksyissä hieroo itseään.

Ei noi näy edes hitaita liikkeitä osaavan tehdä samaan tahtiin. Kyse ei kyllä ole tanssimisesta, vaan jostain ihan muusta. EI JATKOOJN!

On muuten nolot vaatteet noilla pojilla. Jotenkin näkyy päälle et ne ovat ideologisista syistä epäseksikkäät.

Vierailija
1005/1020 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tolla pojalla ei muuten ole tiukat vaatteet, eikä tee mitään haaranvenytyksiä, tytöt tiukoissa valkoisissa pöksyissä hieroo itseään.

Ei noi näy edes hitaita liikkeitä osaavan tehdä samaan tahtiin. Kyse ei kyllä ole tanssimisesta, vaan jostain ihan muusta. EI JATKOOJN!

On muuten nolot vaatteet noilla pojilla. Jotenkin näkyy päälle et ne ovat ideologisista syistä epäseksikkäät.

Voitko avata, mitä tarkoitat? Mistä ideologisista syistä? Nykyään kaikkea omien arvojen vastaista nimitetään ideologiaksi - onko tämäkin sitä vai jotain muuta? Ihan vilpittömästi kysyn, en naljaile.

Vierailija
1006/1020 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään täynnä oleva turha julkkis.

Vierailija
1007/1020 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin että tämä on hieman sukupolvikysymys. Ei ole minustakaan, mutta nykyiset insta-tähdet ovat usein vähän tällaisia pallinaamoja.

Vierailija
1008/1020 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas 1 ärsyttävän oloinen itseään täynnä oleva tusina-instapimu lisää ketkuttelemassa ja hiuksiaan haromassa.

Väkisin tulee verrattua johonkin  Greta Thunbergiin jossa on oikeasti jotain omaa rohkeaa ja potkua persoonassa.

Suurin piirtein samanikäisiäkin nuo...

Vierailija
1009/1020 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aloittanut jo lihomisen. Photoshoppi laulaa joka kuvassa.

Vierailija
1010/1020 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mitenkään erityisen kaunis. 

Vierailija
1011/1020 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas 1 ärsyttävän oloinen itseään täynnä oleva tusina-instapimu lisää ketkuttelemassa ja hiuksiaan haromassa.

Väkisin tulee verrattua johonkin  Greta Thunbergiin jossa on oikeasti jotain omaa rohkeaa ja potkua persoonassa.

Suurin piirtein samanikäisiäkin nuo...

Gretaan ei voi verrata ketään .Hän on erityisen ulkonäön omiva ,sairas reppana sanovat. Muistuttaa tiettyä sairasta ryhmää. 

Vierailija
1012/1020 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy  miksi tästä ihmisestä pitäisi olla kiinnostunut? Mitä merkittävää hän on tehnyt? Miten se on päässyt minulta menemään ohi!!

Vierailija
1013/1020 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukakohan sitten palstalaisten mielestä on kaunis?

Vierailija
1014/1020 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jostain syystä Joalinin kappaleita on kuunneltu yli kaksi miljoonaa kertaa Spotifyssa. On se jotain tehnyt oikein musiikkialallakin.

Kaksi miljoonaa on joku promille lattareitten väestöstä. Vastaa n. 6000 kuuntelukertaa suomenkieliselle artistille.

Vierailija
1015/1020 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kyllä mielenkiintoista miten nuorena ja nättinä jotkut ihmiset pyrkivät lyttäämään, esim. tuntematonkin voi sanoa jotain negatiivista ohikulkiessaan. Onneksi en ole enää.

Vierailija
1016/1020 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Jolle tarkoitti tietynlaisella?

Tavis suomimuijalta joka jakaa jokaiselle rantagigololle antalyassa.

Vierailija
1017/1020 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä haukkumista.

Vierailija
1018/1020 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollatyrkky jolle vähänkin järkevät ihmiset nauraa. 

Vierailija
1019/1020 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EiVITTUmitä paskaa 🤣

Vierailija
1020/1020 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi äiti on tosi outo Tuoreen HS Kuukausiliitteen jutun mukaan tiesi, jo kun J oli kohdussa, että tästä tulee tähti. Todella voimakkaasti on ainakin työntänyt tytärtään joka suuntaan, mikähän mahtaa olla Joalinin oma tahto?