Joalin Loukamaa: "Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen"
https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-20-avoimena-ennakkoluuloi…
Joalin Loukamaa, 20, avoimena ennakkoluuloista: Ulkonäöstäni oletetaan, että olen tietynlainen
"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti Joalin Loukamaa juhlisti viime viikon maanantaina 20-vuotissyntymäpäiväänsä. Vaikka lähes poikkeuksetta nostetaan esille Joalinin suuri seuraajamääränsä Instagramissa, ei sometähti ole oikea sana kuvaamaan häntä. Joalin on paitsi menestynyt tanssija ja laulaja, myös tuore Selviytyjät-finalisti.
– Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.
– Ihmiset yllättyvät, etten olekaan sellainen, Joalin tokaisee ja nappaa palan pizzasta Seiskan järjestämällä juhlapiknikillä."
Kommentit (1020)
Onneksi vaatimattomuus ei kuulu tämän pikkuneidin pahuuksiin. Sen suhteen hänellä on täydet mahdollisuudet maailmanvalloitukseen. Toivottavasti hän saa jostakin myös laulu- yms lahjoja menestyäkseen.
No ei ole mun silmiini kaunis t: m43
Vierailija kirjoitti:
Miksi tolla pojalla ei muuten ole tiukat vaatteet, eikä tee mitään haaranvenytyksiä, tytöt tiukoissa valkoisissa pöksyissä hieroo itseään.
Ei noi näy edes hitaita liikkeitä osaavan tehdä samaan tahtiin. Kyse ei kyllä ole tanssimisesta, vaan jostain ihan muusta. EI JATKOOJN!
On muuten nolot vaatteet noilla pojilla. Jotenkin näkyy päälle et ne ovat ideologisista syistä epäseksikkäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tolla pojalla ei muuten ole tiukat vaatteet, eikä tee mitään haaranvenytyksiä, tytöt tiukoissa valkoisissa pöksyissä hieroo itseään.
Ei noi näy edes hitaita liikkeitä osaavan tehdä samaan tahtiin. Kyse ei kyllä ole tanssimisesta, vaan jostain ihan muusta. EI JATKOOJN!
On muuten nolot vaatteet noilla pojilla. Jotenkin näkyy päälle et ne ovat ideologisista syistä epäseksikkäät.
Voitko avata, mitä tarkoitat? Mistä ideologisista syistä? Nykyään kaikkea omien arvojen vastaista nimitetään ideologiaksi - onko tämäkin sitä vai jotain muuta? Ihan vilpittömästi kysyn, en naljaile.
Itseään täynnä oleva turha julkkis.
Taitaa olla niin että tämä on hieman sukupolvikysymys. Ei ole minustakaan, mutta nykyiset insta-tähdet ovat usein vähän tällaisia pallinaamoja.
Taas 1 ärsyttävän oloinen itseään täynnä oleva tusina-instapimu lisää ketkuttelemassa ja hiuksiaan haromassa.
Väkisin tulee verrattua johonkin Greta Thunbergiin jossa on oikeasti jotain omaa rohkeaa ja potkua persoonassa.
Suurin piirtein samanikäisiäkin nuo...
Onhan tuo aloittanut jo lihomisen. Photoshoppi laulaa joka kuvassa.
Eipä ole mitenkään erityisen kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Taas 1 ärsyttävän oloinen itseään täynnä oleva tusina-instapimu lisää ketkuttelemassa ja hiuksiaan haromassa.
Väkisin tulee verrattua johonkin Greta Thunbergiin jossa on oikeasti jotain omaa rohkeaa ja potkua persoonassa.
Suurin piirtein samanikäisiäkin nuo...
Gretaan ei voi verrata ketään .Hän on erityisen ulkonäön omiva ,sairas reppana sanovat. Muistuttaa tiettyä sairasta ryhmää.
Syy miksi tästä ihmisestä pitäisi olla kiinnostunut? Mitä merkittävää hän on tehnyt? Miten se on päässyt minulta menemään ohi!!
Kukakohan sitten palstalaisten mielestä on kaunis?
Vierailija kirjoitti:
No, jostain syystä Joalinin kappaleita on kuunneltu yli kaksi miljoonaa kertaa Spotifyssa. On se jotain tehnyt oikein musiikkialallakin.
Kaksi miljoonaa on joku promille lattareitten väestöstä. Vastaa n. 6000 kuuntelukertaa suomenkieliselle artistille.
Se oli kyllä mielenkiintoista miten nuorena ja nättinä jotkut ihmiset pyrkivät lyttäämään, esim. tuntematonkin voi sanoa jotain negatiivista ohikulkiessaan. Onneksi en ole enää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Jolle tarkoitti tietynlaisella?
Tavis suomimuijalta joka jakaa jokaiselle rantagigololle antalyassa.
Nollatyrkky jolle vähänkin järkevät ihmiset nauraa.
Toi äiti on tosi outo Tuoreen HS Kuukausiliitteen jutun mukaan tiesi, jo kun J oli kohdussa, että tästä tulee tähti. Todella voimakkaasti on ainakin työntänyt tytärtään joka suuntaan, mikähän mahtaa olla Joalinin oma tahto?
No, jostain syystä Joalinin kappaleita on kuunneltu yli kaksi miljoonaa kertaa Spotifyssa. On se jotain tehnyt oikein musiikkialallakin.