Joalin Loukamaa: "Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen"
https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-20-avoimena-ennakkoluuloi…
Joalin Loukamaa, 20, avoimena ennakkoluuloista: Ulkonäöstäni oletetaan, että olen tietynlainen
"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti Joalin Loukamaa juhlisti viime viikon maanantaina 20-vuotissyntymäpäiväänsä. Vaikka lähes poikkeuksetta nostetaan esille Joalinin suuri seuraajamääränsä Instagramissa, ei sometähti ole oikea sana kuvaamaan häntä. Joalin on paitsi menestynyt tanssija ja laulaja, myös tuore Selviytyjät-finalisti.
– Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.
– Ihmiset yllättyvät, etten olekaan sellainen, Joalin tokaisee ja nappaa palan pizzasta Seiskan järjestämällä juhlapiknikillä."
Kommentit (1020)
Puhuu storeissaan maailmankiertueesta solistina ja että on aina ollut aliarvostettu. Puheiden perusteella ei ainakaan itse itseään aliarvosta.
Joku voisi tietenkin kysyä, kieliikö reippaasti alaikäisenä maailmankuulun musiikkimogulin kansainväliseen yhtyeeseen pääsy aliarvostuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Puhuu storeissaan maailmankiertueesta solistina ja että on aina ollut aliarvostettu. Puheiden perusteella ei ainakaan itse itseään aliarvosta.
Joku voisi tietenkin kysyä, kieliikö reippaasti alaikäisenä maailmankuulun musiikkimogulin kansainväliseen yhtyeeseen pääsy aliarvostuksesta.
Siis ainuttakaan biisiä ei ole vielä tuutattu ulos, mutta puhuu maailmankiertueesta?
Mitä Jolle tarkoitti ”tietynlaisella”?
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla aliarvostettu kun eihän häntä kukaan edes tiedä tai tunnista meilläpäin. Now United fanikunta on toki eri asia.
Maailmankiertue voi tarkoittaa niin monenlaisia asioita, esiintymispaikka kun voi olla pieni baari/disco tai sitten iso stadion. Veikkaan Joalinin tapauksessa ensimmäistä vaihtoehtoa, hän ei ihan vielä ole kuuluisuudessa tasoa Beyonce tai Rihanna. Mutta toivottavasti hän saa tilaisuuden elää omaa unelmaansa ja kiertää maailmaa, sehän ei ole keneltäkään pois.
Vierailija kirjoitti:
Manageroiko tätäkin joku perheenjäsen tms. kun uran kehityskaari on laskujohteinen?
Kun ei ole enää teini, niin ei pärjää idolina lapsille/varhaisteineille ellei ole ollut oikeasti iso nimi - ja välttämättä ei siltikään. Esimerkkejä löytyy vaikka kuinka.
Onko nyt jo kohta vuoden tiisannut musiikkiurallaan, mutta ajankohtaa sinkun julkaisulle ei ole vieläkään olemassa?
Supertähti! Joko Lady Gaga on alkanut kirjoittamaan sille biisejä?
Ihan tavallisen näkönen pallonaama. En ymmärrä tätä hypetystä.
Joko on kilot kertyneet ? Suomen potuilla siis.
Siis ku on stressi,kiire,aliarvostus, mikälie...
ANTEEKS MITÄ ITE OOT PALLO NAAMA!!
Kuulkaas hei halusin vaan tulla sanomaan että aikamoista kirjotusta tyypistä jota ette ees tunne kun näiden seiskan uutisjuttujen kautta. Kaikki sais varmasti ihan eri kuvan Joalinista jos häneen oikeasti tutustuisi. Ja nää vaikuttaa muutenkin joltain keski-ikästen kirjoittamilta jotka ei muutenkaan nykynuorista tykkää:)
Siis hehän on kaikki ryhmän jäsenet siitä videoilla sanoneet että heidän sanomansa on et kaikki saa ja pitää olla erilaisia ja ettei värillä väliä ole yms. On se kumma ettei suomalaiset osaa iloita toisten puolesta jos on jotain hienoa päässyt tekemään vaan pitää arvostella jonnekin suomalaisten keskustelupalstoille ja paskaa vaan puhua. Minusta Joalin on oikeasti ihan kaunis eikä hänen kaikkien silmää tosin pidäkään miellyttää. Olen myös iloinen hänen puolestaan.
Sun ei pitäis sanoa noin ennenku hankit sen kauneusleikkauksen:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videohaastattelussa sanoo, että aikoo julkaista musiikkia ja että parin vuoden päästä aikoo kiertää maailmaa konsertoimassa. Koskaan en ole kuitenkaan kuullut Joalinin laulavan yhtyeessään.
https://www.youtube.com/watch?v=FDxzKl2ehtI
Kohta 0:18
Tuon perusteella ei kyllä osaa laulaa.
Aivan karsee!!! Mutta kyllähän tuohon joku virtuaalisoittimilla tehty liukuhihna taustamusiikki ja autotunella säädetään, niin valmista saadaan se yks levyllinen jota porukka kuuntelee ihan mielenkiinnosta ja toka floppaa kunnolla, jonka jälkeen "lopettaa" misiikkiuransa.
Kyllä sen vanhempien tai jonkun täytyy olla hyvä kaveri ja juottaa ja antaa nokkapulveria mediaväelle, koska tätä tuputetaan maailmantähtenä ja suurena lupauksena koko ajan.
Joalinhan on ihan super kaunis
LUKEKAA kirjoitti:
Kuulkaas hei halusin vaan tulla sanomaan että aikamoista kirjotusta tyypistä jota ette ees tunne kun näiden seiskan uutisjuttujen kautta. Kaikki sais varmasti ihan eri kuvan Joalinista jos häneen oikeasti tutustuisi. Ja nää vaikuttaa muutenkin joltain keski-ikästen kirjoittamilta jotka ei muutenkaan nykynuorista tykkää:)
Meillä keski-ikäisillä on juuri tuon ikäisiä lapsia, joten emme vain tykkää vaan rakastamme heitä.
On tehnyt musiikkia Jori Sjöroosin kanssa. Tai siis Jori on tehnyt, neiti itse tuskin on eväänsäkään liikauttanut paitsi antanut äänensä, joka lopulta autotunetetaan kauttaaltaan. Instagramissa toki ”worked so hard on this y’all are not readyyy”.