Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joalin Loukamaa: "Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen"

Vierailija
20.07.2021 |

https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-20-avoimena-ennakkoluuloi…

Joalin Loukamaa, 20, avoimena ennakkoluuloista: Ulkonäöstäni oletetaan, että olen tietynlainen

"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti Joalin Loukamaa juhlisti viime viikon maanantaina 20-vuotissyntymäpäiväänsä. Vaikka lähes poikkeuksetta nostetaan esille Joalinin suuri seuraajamääränsä Instagramissa, ei sometähti ole oikea sana kuvaamaan häntä. Joalin on paitsi menestynyt tanssija ja laulaja, myös tuore Selviytyjät-finalisti.

– Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.

– Ihmiset yllättyvät, etten olekaan sellainen, Joalin tokaisee ja nappaa palan pizzasta Seiskan järjestämällä juhlapiknikillä."

Kommentit (1020)

Vierailija
961/1020 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittoi tänään storyyn, että on Ruotsissa tekemässä musiikkia.

Aiemmin linkattujen laulunäytteiden perusteella on erikoista, että tavoittelee soolouraa. Etenkään, kun ei saanut ainuttakaan laulusooloa Now Unitedissa.

Ainakin tekee töitä unelmiensa eteen, eikä murjota palstoilla kun toiset menestyvät.

Niinpä. Kukaan ei ole omien sanojensa mukaan kateellinen, mutta silti pitää päivästä toiseen hakkua. Ei oikein jaksa ymmärtää

Vierailija
962/1020 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikeasti odotan innolla Joalinin omaa musaa! Laulaa ilm. espanjaksi ja englanniksi eli suomimusaa ei tartte pelätä. Ja ruotsalaiset tuottajat yleensä osaa asiansa. Palstallahan se tullaan lyttäämään toki, sitä ei tartte jännittää minkä vastaanoton saa täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1020 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee lähinnä kun jutusta ei käynyt ilmi mitä hänestä oletetaan ja millainen hän sitten oikeasti on. Vai enkö vain huomannut?

Vierailija
964/1020 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtyeen varsinaiset laulajat eli Any Gabrielly ja Noah Urrea tähtäisivät soolouralle, se olisi huomattavasti uskottavampaa. Mitäköhän ajattelevat nyt bändikaveristaan, joka ei ole koskaan profiloitunut laulajana ja nyt ilmeisesti sai levytyssopimuksen?

Ovat varmasti iloisia hänen puolestaan. Ei kaikki halua lytätä toisia tai ajattele, että muiden menestys on itseltä pois. Any ja muut ehtivät varmasti tehdä vielä soolouraakin. Any on keskittynyt Now Unitediin ja on selkeästi sen keulahahmoja. Noah myös näyttelee, ja sekin olisi varmaan Suomessa sopimatonta, kun ei ole valmistunut Teatterikorkeasta..

Vierailija
965/1020 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivertoa epäviehättävämpi mielestäni (silmät eri tasolla, kaukana toisistaan, epäviehättävät kasvojen mittasuhteet), mutta pääasia että itse tykkää. Kuitenkin nuo hänen olettamat ennakkoluulot ovat näin ollen yhtälailla hänen omia olettamuksiaan.

Vierailija
966/1020 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä söpö, sellainen naapurintyttö. Ei kuitenkaan seksikäs nainen.

Vierailija
967/1020 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli kuulemma käyty laulutunnilla, jonka jälkeen: ”I’m taking over the world, you are not ready”.

Vierailija
968/1020 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli kuulemma käyty laulutunnilla, jonka jälkeen: ”I’m taking over the world, you are not ready”.

Ihana Joalin, valoisa ja positiivinen, saa tässä keskustelussa suomalaisnaiset tuomaan esiin kaikki meidän kasvatuskulttuurin pimeät puolet.

Vierailija
969/1020 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis? Hän näyttää aivan pikkutytöltä, korkeintaan söpö.

Hänen itsensä sanomana kuulostaa leuhkalta, mikä sotii sitä vastaan kun väitti että hattuun ei ole noussut. Ymmärtäisin omasta kauneudesta puhumisen jonkun nimenomaan kauneudestaan tunnetun  suusta, mutta hänen kauneutensa on kovin subjektiivista.

Tämä henkilö on asunut ulkomailla ja kulttuurilliset erot näkyy vaikka siinä että Suomessahan ei saa ikinä kehua itseään koska heti sitä pidetään itserakkautena. Tämähän ei ole näin. Oletko miettinyt sitä että ehkä tällä tytöllä voi ollakin terve itsetunto mitä ei Suomessa näköjään ymmärretä. Aina pitää olla niin vaatimaton ja ajatella itsestään etten ole mikään kummoinen. Ja kateellisuus paistaa täällä. Olen itse suomalainen nainen enkä tippaakaan kateellinen tälle kauniille naiselle vaan onnellinen hänen puolestaan mitä hän on saavuttanut.

Vierailija
970/1020 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis? Hän näyttää aivan pikkutytöltä, korkeintaan söpö.

Hänen itsensä sanomana kuulostaa leuhkalta, mikä sotii sitä vastaan kun väitti että hattuun ei ole noussut. Ymmärtäisin omasta kauneudesta puhumisen jonkun nimenomaan kauneudestaan tunnetun  suusta, mutta hänen kauneutensa on kovin subjektiivista.

Tämä henkilö on asunut ulkomailla ja kulttuurilliset erot näkyy vaikka siinä että Suomessahan ei saa ikinä kehua itseään koska heti sitä pidetään itserakkautena. Tämähän ei ole näin. Oletko miettinyt sitä että ehkä tällä tytöllä voi ollakin terve itsetunto mitä ei Suomessa näköjään ymmärretä. Aina pitää olla niin vaatimaton ja ajatella itsestään etten ole mikään kummoinen. Ja kateellisuus paistaa täällä. Olen itse suomalainen nainen enkä tippaakaan kateellinen tälle kauniille naiselle vaan onnellinen hänen puolestaan mitä hän on saavuttanut.

Vaatimattomuudella ja itsekehuskelulla lienee välimuotoja.

Vierailija
971/1020 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ketju taas täynnä rumien ja läskien mammojen katkeruudesta kumpuavaa vähättelyä ja muuta ulinaa, kun eivät ole eivätkä koskaan olleetkaan yhtä kauniita kuin Joalin. :D Kyllä te naiset olette vaan katkeria sekopäitä ja valmiita raatelemaan täysin tuntemattomiakin ihmisiä ilman syytä, koska pikkusieluisuuttanne ette osaa iloita toisen kauneudesta tai menestyksestä.

Miksi olla kateellinen Joalinille, joka ei ole mikään huippukaunotar, kun voisi olla suoraan kateellinen niille huippukaunottarille? Jos Joalinia jostain kadehtii, se tuskin kovin monen kohdalla on ulkonäkö.

Kyse oli siitä, että hän sanoo hänestä oletettavan jotain negatiivista, koska on blondi ja kaunis. Vastareaktio on ollut se, ettei hänen ulkonäkönsä ole niin silmiinpistävän erikoinen, että kukaan sen takia olettaisi hänestä mitään.

Kannattaa tunnustaa samalla ettet ole itsekkään mikään kaunotar, niin ei jää mielikuvaa kateudesta. 

Tulin tähän ketjuun nyt ihan vahingossa, mutta eihän tuollainen voi oikesti olla enää nykypäivänä kenenkään argumentti? Ihminen ansaitsee ihailun jos on kaunis, ja muutoin voi pitää suunsa kiinni, koska on epäviehättävä?

Menen nyt luultavasti ihan väärille vesille, mutta laittaa tässä iässä ihmettelemään. Olen lääkäri, vaikkei sitä kukaan tietenkään usko, aina vaan toistuu tämä että nuori ja kaunis on arvokkaampi, varsinkin lehdistössä. Vaikea on sitä välillä itse hyväksyä. Välimiete - jatkakaa, koska en maailmaa voi muuttaa. Varmasti olen myös täysin väärässä ketjussa tämän asiani suhteen, koska tässä kai oli kyse suvaitsevuudesta, eikä muiden häpäisystä typerillä lauseilla.

Vierailija
972/1020 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittoi tänään storyyn, että on Ruotsissa tekemässä musiikkia.

Aiemmin linkattujen laulunäytteiden perusteella on erikoista, että tavoittelee soolouraa. Etenkään, kun ei saanut ainuttakaan laulusooloa Now Unitedissa.

Ainakin tekee töitä unelmiensa eteen, eikä murjota palstoilla kun toiset menestyvät.

Vai että oikein tekee TÖITÄ? Kannattais ottaa pari laulutuntia myös, eikä käyttää vain autotunea.

Vierailija
973/1020 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaistaanko biisi huomenna? Storyn yhdestä kuvasta sai sellaisen käsityksen.

Vierailija
974/1020 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänestä ulkonäön takia oleteta mitään. Mutta kun julkisesti huutelee että minä olen muuten kaunis, niin silloin on selvää että ihmiset olettavat hänestä jotain.

Vierailija
975/1020 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausien hehkutus tulevasta biisistä ja luultavasti kuulematta ihan hirveää paskaa.

Vierailija
976/1020 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstatyyliin kyselen, että joko se floppas? Ei ole biisin biisiä vielä kuulunut. Maitojunalla takaisin kotiin.

Vierailija
977/1020 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi Tanssii tähtien kanssa?

Vierailija
978/1020 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joalinilla varmasti on (oman kahden kulttuurin taustan lisäksi) haasteena seuraajien kulttuurinen heterogeenisyys. Suomalainen yleisö oikeasti arvostaa yli kaiken vaatimattomuutta ja vähäeleisyyttä ja kavahtaa "turhaa hypetystä". Esim tuon oman musiikin suhteen suomalaiset (mitenkään meitä moittimatta) tykkäisivät todnäk eniten siitä, että Joalin olisi tehnyt albumillisen musiikkia kaikessa hiljaisuudessa ja tulisi sen kanssa ulos todeten "tommonen tuli tehtyä, enhän mä oikesti osaa mutta on kivaa opetella" tmv. Kun taas latinoyleisö (ja NU:n fanikunnassa paljon hyvin nuoria) vaikuttaa olevan innokasta, mutta malttamattomampaa ja lyhytjänteisempää, niille pitää keksiä sisältöä ja lupailla tulevia jotta niiden mielenkiinto pysyy yllä. Sit tietty vielä muita ryhmiä kuten filippiiniläiset, arabit jne. Siinä on taiteilemista!

Vierailija
979/1020 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukamaa ei selvästi ole mikään vaatimaton flikka

Vierailija
980/1020 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin biisi tulee?