Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joalin Loukamaa: "Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen"

Vierailija
20.07.2021 |

https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-20-avoimena-ennakkoluuloi…

Joalin Loukamaa, 20, avoimena ennakkoluuloista: Ulkonäöstäni oletetaan, että olen tietynlainen

"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti Joalin Loukamaa juhlisti viime viikon maanantaina 20-vuotissyntymäpäiväänsä. Vaikka lähes poikkeuksetta nostetaan esille Joalinin suuri seuraajamääränsä Instagramissa, ei sometähti ole oikea sana kuvaamaan häntä. Joalin on paitsi menestynyt tanssija ja laulaja, myös tuore Selviytyjät-finalisti.

– Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.

– Ihmiset yllättyvät, etten olekaan sellainen, Joalin tokaisee ja nappaa palan pizzasta Seiskan järjestämällä juhlapiknikillä."

Kommentit (1020)

Vierailija
661/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, palstan pullerot on löytänyt uuden haukkumisen kohteen.

Toivottavasti tulee hyvä mieli

Hei, Joalin.

Hei läski. Sait sitte hehtoperseen sängystä ylös.

😄😄😄😄😄😄😄😍😍

Vierailija
662/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis? Hän näyttää aivan pikkutytöltä, korkeintaan söpö.

Hänen itsensä sanomana kuulostaa leuhkalta, mikä sotii sitä vastaan kun väitti että hattuun ei ole noussut. Ymmärtäisin omasta kauneudesta puhumisen jonkun nimenomaan kauneudestaan tunnetun  suusta, mutta hänen kauneutensa on kovin subjektiivista.

Minusta itsensä kehuminen kauniiksi on jotenkin yököttävää. Minä olen koko elämäni saanut kuulla olevani kaunis ja m i e k k o s e t häiriköivät jatkuvasti, mutta en silti vakavissani puhu itsestäni kauniina. Itselleni olen vain minä itse, muille ulkonäkö!

PS. Tiedän kyllä kirjoittaneeni ulkomuodostani tänne palstalle XDDD silloin on ollut hyvä päivä, mutta en silti ole ihan vakavissani kehuskellut XDDD koska en ole luonteeltani sellainen itsensä korostaja.

Voi luoja mitä pösilöitä,"siis en mää sillei ole itteeni kehunu mutta toi tyttö on hyi hyi"Kateutesi paistaa kuuhun asti, ja kertoo sen että olet kaukana kauniista.Vaikka kuinka yrität esittää nöyrää ja vaatimatonta edellinen postauksesi oli jotain ihan muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan niin kaunis kuin itse kuvittelee olevansa.

Vierailija
664/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Jolle olisi oikeasti menestynyt ulkomailla ja hänellä olisi oikea ura siellä, ei hän aloittaisi tänä syksynä TAMKin someinfluencer-linjalla - ja sekin sponssattuna eli ei ole edes käynyt valintakokeissa (onko tuollaiseen hölynpölyyn edes sellaisia?).

Ihan v***n naurettavaa.

Mitä mä just luin, ihan oikeastiko on tällainen amk-koulutusohjelma?! Herraisä sentään. Mitä siellä tehdään, kuvataan naamaa ja pebaa eri kuvakulmista vai :D 

Vierailija
665/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tusinatyrkky.

Minkä se tekee sitten sinusta?

Vierailija
666/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tuntuu riittävän, että käsittelee kuvia kunnes on kaunis (tai kuten hän, nätti) ja julistaa olevansa kaunis. 

Elääkö ne oikeasti niillä somevaikuttajatuloilla? Ja kuinka kauan, hän ei ole kaunis edes nyt, miten on vaikka 10 v päästä.

Eikä mitään tolkkua, mitä mediaan kannattaa sanoa, ja mitä ei. 

Vierailija
667/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä blondi tuo on? Vaalennusainetta voi jokainen ostaa kaupasta, ei se blondiksi tee.

Vierailija
668/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lla ei ole tietääkseni ollut yhtään ketjua Almasta, joka on samaa ikäluokkaa Loukamaan kanssa ja todella lahjakas muusikko. Hän on omilla lahjoillaan ja työllään päässyt kansainvälisiin piireihin, joissa liikuskelee musamaailman kerma. Almahan on kaveri ja yhteistyökumppani mm. Miley Cyruksen kanssa. En ainakaan itse kadehdi vaan tsemppaan tätä nuorta naista täysillä. Tykkään Alman säveltämästä musiikista ja lauluäänestä. 

Vierailija
669/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pantavan näköinen pakkaus toisin kuin valtaosa palstan lörreröistä. Läski ei ole seksikästä

Kaikki, tai melkein kaikki, on hoikkia tuossa iässä. Ja lie vartalon kuvatkin käsiteltyjä.

Vierailija
670/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukka raivoaa, Jolle rikkoi käytöskoodia. Pitää antaa muiden kehua.

Niinpä, aivan käsittämätön tämä suomalainen mentaliteetti. ”Olisin sanonut kauniiksi mutta kun hän itse sanoi itseään kauniiksi niin täytyypä vähän näpäyttää että EI KYLLÄ OLE JA RIPSET JA KULMATKIN ON LAITETTU JA HIUKSET ON LAITETTU JA EI OSAA TANSSIAKAAN NIIN HYVIN”

Okei...

https://www.instagram.com/p/CB6HnHPjaT-/?utm_medium=copy_link

https://www.instagram.com/p/CRjtxDXrOH7/?utm_medium=copy_link

Vierailija
671/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon näköisiä tallukoita näkee niissä tosi-tv ohjelmissa kuten AU-parit ja viimeksi se nuorten alkoholistien juomis- ja nussimisohjelma.

Vierailija
672/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä blondi tuo on? Vaalennusainetta voi jokainen ostaa kaupasta, ei se blondiksi tee.

🤯

Mitä mä taas luin... eiköhän se vaalennusaine nimen omaan tee vaaleaksi.

Vierailija
673/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritys ja kunnianhimo ja niiden saavuttamiseen tarvittavat edellytykset eivät aina kohtaa.

Vierailija
674/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porukka raivoaa, Jolle rikkoi käytöskoodia. Pitää antaa muiden kehua.

Niinpä, aivan käsittämätön tämä suomalainen mentaliteetti. ”Olisin sanonut kauniiksi mutta kun hän itse sanoi itseään kauniiksi niin täytyypä vähän näpäyttää että EI KYLLÄ OLE JA RIPSET JA KULMATKIN ON LAITETTU JA HIUKSET ON LAITETTU JA EI OSAA TANSSIAKAAN NIIN HYVIN”

Okei...

https://www.instagram.com/p/CB6HnHPjaT-/?utm_medium=copy_link

https://www.instagram.com/p/CRjtxDXrOH7/?utm_medium=copy_link

Tosi jäykkää menoa ja flow puuttuu kokonaan. Omahyväinen ilme siihen päälle niin ei kiitos, ei sytytä.  

Vierailija
675/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti"

Anteeksi mitä että?? Noin voisi kuvata Elvistä tai Madonnaa, ei todellakaan tällaista ihmistä jota kukaan tavallinen tallaaja ei edes tiedä.

Itse kuulin tämän nimen kun katsoin muutaman jakson Selviytyjiä, eikä koko tyttö sanonut yhtään mitään, en edelleenkään tiedä kuka tämä niin kuin on ja minkä takia on julkisuudessa ylipäätä.

SUPERTÄHTI ... hehheh, onko toimittaja kännissä.. kai ne aina on Seiskassa.  

Jännä tosiaan ettei Now United näy yhtään missään palveluissa (Spotify, Youtube, Vimeo jne) tai en itse ainakaan ole koskaan bongannut heidän materiaaliaan netistä. Maailmanlaajuinen suosio...no jos Etelä-Amerikka lasketaan maailmaksi tai oikeastaan pari sikäläistä valtiota. K-Pop puolella on myös näitä supertähtiä vilisemällä, mutta heitä ei tunnista kuin genreä seuraavat ja fanittavat lähinnä nuoret. Suurelle yleisölle ei varmaan sano yhtään mitään esim. BTS tai Blackpink. Ja he kuitenkin ovat seuraajamääriltään huomattavasti isomman luokan artisteja kuin NU.

Muuten olen kanssasi samaa mieltä, mutta kyllä BTS alkaa olla jo aika tunnistettava lännessäkin. Tosin enemmän nimenä kuin musiikkinsa puolesta, sillä länteen suunnatut englanninkieliset kappaleet ovat valitettavan geneeristä mössöä verrattuna heidän vanhempaan korealaiseen tuotantoonsa.

Vierailija
676/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Jolle olisi oikeasti menestynyt ulkomailla ja hänellä olisi oikea ura siellä, ei hän aloittaisi tänä syksynä TAMKin someinfluencer-linjalla - ja sekin sponssattuna eli ei ole edes käynyt valintakokeissa (onko tuollaiseen hölynpölyyn edes sellaisia?).

Ihan v***n naurettavaa.

Mitä mä just luin, ihan oikeastiko on tällainen amk-koulutusohjelma?! Herraisä sentään. Mitä siellä tehdään, kuvataan naamaa ja pebaa eri kuvakulmista vai :D 

Jep, tämä on TAMKin upouusi koulutuslinja. Todennäköisesti siellä opetellaan juurikin tuota :D Tuo koulutusohjelma tuottaa varmasti hyvin työllistyviä, yhteiskuntaa hienosti ja hyvään suuntaan rakentavia nuoria ihmisiä... :D

Vierailija
677/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤯

Mitä mä taas luin... eiköhän se vaalennusaine nimen omaan tee vaaleaksi.

Niinkö oikeasti luulet? Että kun kerran vaalennat, hiukset muuttuvat pysyvästi vaaleiksi? Sun täytyy olla mies, anteeksi vaan.

Vierailija
678/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tusinatyrkky.

Kuinka monella meistä in Instagramissa yli neljä miljoonaa seuraajaa?  Kyllä tuo jotain suosiosta kertoo.

Vierailija
679/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tusinatyrkky.

Kuinka monella meistä in Instagramissa yli neljä miljoonaa seuraajaa?  Kyllä tuo jotain suosiosta kertoo.

Juu mutta ei mitään kauneudesta tai lahjakkuudesta, 

Justin piippari on ehkä vähän suositumpi ja ei ole komea ja vielä vähemmän huippulaulaja. keskinkertaiset tykkää keskinkertaisista tai vähän sen alapuolellakin. 

Vierailija
680/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tusinatyrkky.

Minkä se tekee sitten sinusta?

Hei älä jaksa, ei täällä puhuta nyt muista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi