Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joalin Loukamaa: "Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen"

Vierailija
20.07.2021 |

https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-20-avoimena-ennakkoluuloi…

Joalin Loukamaa, 20, avoimena ennakkoluuloista: Ulkonäöstäni oletetaan, että olen tietynlainen

"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti Joalin Loukamaa juhlisti viime viikon maanantaina 20-vuotissyntymäpäiväänsä. Vaikka lähes poikkeuksetta nostetaan esille Joalinin suuri seuraajamääränsä Instagramissa, ei sometähti ole oikea sana kuvaamaan häntä. Joalin on paitsi menestynyt tanssija ja laulaja, myös tuore Selviytyjät-finalisti.

– Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.

– Ihmiset yllättyvät, etten olekaan sellainen, Joalin tokaisee ja nappaa palan pizzasta Seiskan järjestämällä juhlapiknikillä."

Kommentit (1020)

Vierailija
681/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat täällä taas mussuttaa!😚 Hei mikä sen insta on? Yritin etsiä, mutta fanitilejä on niin paljon, etten löydä sitä oikeaa!

Vierailija
682/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis? Hän näyttää aivan pikkutytöltä, korkeintaan söpö.

Hänen itsensä sanomana kuulostaa leuhkalta, mikä sotii sitä vastaan kun väitti että hattuun ei ole noussut. Ymmärtäisin omasta kauneudesta puhumisen jonkun nimenomaan kauneudestaan tunnetun  suusta, mutta hänen kauneutensa on kovin subjektiivista.

Loppujen lopuksi oikeastaan kaikkien kauneus on subjektiivista. Voisin nimetä montakin julkkista jotka ovat "tunnettuja kauneudestaan" mutta omaan silmääni eivät mitenkään erityisiä. Ja että lähipiiristäni löytyy ihmisiä, jotka omaan silmääni voittavat nuo julkkikset mennen tullen. Kauneus on katsojan silmissä.

Ei se ole ihan näinkään. On sellaisia piirteitä, joita riittävän moni pitää kauniina että voi alkaa puhua objektiivisesta kauneudesta. Maailmanlaajuisesti on olemassa muotti, viralliset kauneusstandardit täyttävät kasvot joihin moni tunnettu kaunotar vertautuu ja useat niihin myös istuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen itsensä sanomana kuulostaa leuhkalta, mikä sotii sitä vastaan kun väitti että hattuun ei ole noussut. Ymmärtäisin omasta kauneudesta puhumisen jonkun nimenomaan kauneudestaan tunnetun  suusta, mutta hänen kauneutensa on kovin subjektiivista.

Minusta itsensä kehuminen kauniiksi on jotenkin yököttävää. Minä olen koko elämäni saanut kuulla olevani kaunis ja m i e k k o s e t häiriköivät jatkuvasti, mutta en silti vakavissani puhu itsestäni kauniina. Itselleni olen vain minä itse, muille ulkonäkö!

PS. Tiedän kyllä kirjoittaneeni ulkomuodostani tänne palstalle XDDD silloin on ollut hyvä päivä, mutta en silti ole ihan vakavissani kehuskellut XDDD koska en ole luonteeltani sellainen itsensä korostaja.

Minkätyyppinen kaunotar olet laita sinun tyypistäsi jokin julkkista esittävä kuva- kauneustyyppejä on niin monenlaisia. Joalin on klassisista klassisin kaunotar. Ilman meikkiä ihan tyrmäävä, myös.

Klassisella kaunottarella on sirot ja symmetriset kasvot.

Vierailija
684/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tusinatyrkky.

Kuinka monella meistä in Instagramissa yli neljä miljoonaa seuraajaa?  Kyllä tuo jotain suosiosta kertoo.

Juu mutta ei mitään kauneudesta tai lahjakkuudesta, 

Justin piippari on ehkä vähän suositumpi ja ei ole komea ja vielä vähemmän huippulaulaja. keskinkertaiset tykkää keskinkertaisista tai vähän sen alapuolellakin. 

😅😅😅😅😅 Läski hyypiö tuli puhumaan muiden keskenkertaisuudesta

Ensimmäinen kehitysvammainen ilmoittautui. Ja näköjään fanaattinen fani kun noin ottaa tunteisiin. Tuollasia noi fanit just on, heikkolahjaisia ja helvetin rumia. 

Vierailija
685/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on latinokaavatus, joten itsetunto on kohdallaan. Suomessa pitää olla niin vaatimaton, että tuollainen kuulostaa ylimieliseltä. Muissa maissa nainen saa kokea olevansa kaunis.

Nainen saa kokea olevansa kaunis kunhan on alle 24v ja ei suomalainen. Muissa maissa ne naiset ovat oikeasti kauniita toisin kuin esim. Joalin, joka luulee olevansa kaunis.

Muissa maissa myös miehet saavat olla ylpeästi rumia eikä koreita sikspäkkiä höylääviä pellejä kuten suomessa.

Vierailija
686/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tusinatyrkky.

Minkä se tekee sitten sinusta?

Hei älä jaksa, ei täällä puhuta nyt muista!

Miksi ei saa arvostella myös arvostelijoita? Säkin olet pelkkä kateellinen tusinapallinaama

Mene nyt ottamaan ne lääkkeet, et ole mikään selvännäkijä, ihan vaan tavallinen ruma typerys. 

Vierailija
687/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta itsensä kehuminen kauniiksi on jotenkin yököttävää. Minä olen koko elämäni saanut kuulla olevani kaunis ja m i e k k o s e t häiriköivät jatkuvasti, mutta en silti vakavissani puhu itsestäni kauniina. Itselleni olen vain minä itse, muille ulkonäkö!

PS. Tiedän kyllä kirjoittaneeni ulkomuodostani tänne palstalle XDDD silloin on ollut hyvä päivä, mutta en silti ole ihan vakavissani kehuskellut XDDD koska en ole luonteeltani sellainen itsensä korostaja.

Minkätyyppinen kaunotar olet laita sinun tyypistäsi jokin julkkista esittävä kuva- kauneustyyppejä on niin monenlaisia. Joalin on klassisista klassisin kaunotar. Ilman meikkiä ihan tyrmäävä, myös.

Natseilla oli myös nämä omat kauneusihanteensa ja sillä sitten oikein mikrometrimitalla mittailtiin kalloja, että ovatko oikean mittaisia ja tarpeeksi symmetrisiä..

Vierailija
688/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tusinatyrkky.

Kuinka monella meistä in Instagramissa yli neljä miljoonaa seuraajaa?  Kyllä tuo jotain suosiosta kertoo.

Justin piippari on ehkä vähän suositumpi ja ei ole komea ja vielä vähemmän huippulaulaja. keskinkertaiset tykkää keskinkertaisista tai vähän sen alapuolellakin. 

Yhy-yhy!🤣 Palsta ei todellakaan petä koskaan misogyniassa, kateudessa ja katkeruudessa.

Miten se on teiltä pois, jos joku ”keskinkertainen ja perusnätti” on huippusuosiossa? Miksi seuraatte heidän tekemisiään mediassa? Ei kukaan pakota lukemaan Seiskan haastatteluja eikä aukomaan instaprofiileja.

Vierailija
689/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tusinatyrkky.

Kirjoitit tämän peiliin katsoen??

Vierailija
690/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppujen lopuksi oikeastaan kaikkien kauneus on subjektiivista. Voisin nimetä montakin julkkista jotka ovat "tunnettuja kauneudestaan" mutta omaan silmääni eivät mitenkään erityisiä. Ja että lähipiiristäni löytyy ihmisiä, jotka omaan silmääni voittavat nuo julkkikset mennen tullen. Kauneus on katsojan silmissä.

Ei se ole ihan näinkään. On sellaisia piirteitä, joita riittävän moni pitää kauniina että voi alkaa puhua objektiivisesta kauneudesta. Maailmanlaajuisesti on olemassa muotti, viralliset kauneusstandardit täyttävät kasvot joihin moni tunnettu kaunotar vertautuu ja useat niihin myös istuvat.

Myös natseilla oli nämä omat"viralliset kaunustandardit", jotka oli oikein valtion taholta"viisaiden"johtajien toimesta määritellyt ja joihin moni SS-mies vertautuu ja suurin osa niihin myös istui.

Vierailija
691/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä blondi tuo on? Vaalennusainetta voi jokainen ostaa kaupasta, ei se blondiksi tee.

Miksi täällä ei uskota, että olisi blondi? Värjää kyllä hiuksiaan mutta ymmärtääkseni on luonnostaankin tuhkainen blondi.

Vierailija
692/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tusinatyrkky.

Yhy-yhy!🤣 Palsta ei todellakaan petä koskaan misogyniassa, kateudessa ja katkeruudessa.

Miten se on teiltä pois, jos joku ”keskinkertainen ja perusnätti” on huippusuosiossa? Miksi seuraatte heidän tekemisiään mediassa? Ei kukaan pakota lukemaan Seiskan haastatteluja eikä aukomaan instaprofiileja.

Kuten ei sinuakaan kukaan pakota notkumaan tässä keskustelussa huutelemassa typeryyksiä.

Vierailija
693/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on tullut soraääniä joka ikistä klassista kaunotarta vastaan. Grace Kellykin on joku maalaistypykkä perunanenineen, oi voi.

Vierailija
694/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan pieni, palstalaisten nimittely läskiksi ja hyypiöksi on lähinnä huvittavaa eikä loukkaavaa. Pus pus <3

Vierailija
695/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva on niin muokattu, että joko hänellä todella on laatikkopää, tai sitten muokkaus on epäonnistunut.

Seuraava Tuksu, sääli että nuori ihminen ei kouluttaudu johonkin järkevään.

Vierailija
696/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä blondi tuo on? Vaalennusainetta voi jokainen ostaa kaupasta, ei se blondiksi tee.

Miksi täällä ei uskota, että olisi blondi? Värjää kyllä hiuksiaan mutta ymmärtääkseni on luonnostaankin tuhkainen blondi.

Tummat juuret.

Vierailija
697/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tusinatyrkky.

Ensimmäinen kehitysvammainen ilmoittautui. Ja näköjään fanaattinen fani kun noin ottaa tunteisiin. Tuollasia noi fanit just on, heikkolahjaisia ja helvetin rumia. 

Sittenhän meitä on kaksi. Mitäs muuta suokurppa?

Vierailija
698/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tai mikä on Joalin Loukamaa? Kuuluisa urheilija, näyttelijä, poliitikko..? Otsikosta päätellen naispuolinen, mutta mikä helvetin nimi on Joalin? 

Näillä v...un z sukupolven kakaroilla on tuollaisia nimiä. V..un somesukupolvi. Joalinin vanhemmat eivät olleet edes tavanneet toisiaan kun me menimme intternettiin piipittävällä modemilla ja sivun aukaisu kesti puoli tuntia eikä ollut someista tietoakaan.

Vierailija
699/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääköhän äiti kantrista kun Dolly Partonin biisi Jolene lausutaan samaan tapaan kuin Joalin kirjoitetaan. Emt, mietin vaan.

Vierailija
700/1020 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tusinatyrkky.

Minkä se tekee sitten sinusta?

Hei älä jaksa, ei täällä puhuta nyt muista!

Miksi ei saa arvostella myös arvostelijoita? Säkin olet pelkkä kateellinen tusinapallinaama

Mene nyt ottamaan ne lääkkeet, et ole mikään selvännäkijä, ihan vaan tavallinen ruma typerys. 

Huuuuuu 😁😆 mutta en yhtä oksettava ja kateellinen kuin sinä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä