Kivoja lasten nimiä!
Eli kertokaa kivoja lasten nimiä. Kertokaa myös sellaisia jotka ovet kivoja toiseksi nimeksi.
Kiitos jo valmiiksi niille jotka vastaavat!
Kommentit (16)
Roosa , Mirka , Jade
Oskar , Luka , Jere
Millainen on kiva nimi? Onko se joku Kuura, Savi, Pihka, Hiekka, Usva, Heinä -tyylinen nykynimi, vai kenties arvokkaampaa tasoa, kuten Alexandra, Madeleine, Christina, Carl, Eric jne.
Tuskin Juhani, Matias, Kalevi, Johanna tms.
Helmi, Elias, Aava, Aada, Adeliina, Jadessa, Janica, Mix, Max, Jax, Pax - tusina- ja erikoisuuden tavoittelunimet ei sytytä ainakaan mua.
Mä kävin äskettäin lääkärin vastaanotolla, ja luokseni tuli nuori nainen joka sanoi "Hei, olen sairaanhoitaja Anna-Kaisa ja saatan sut tästä eteenpäin tutkimushuoneeseen"...jäi kiva tunne tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on kiva nimi? Onko se joku Kuura, Savi, Pihka, Hiekka, Usva, Heinä -tyylinen nykynimi, vai kenties arvokkaampaa tasoa, kuten Alexandra, Madeleine, Christina, Carl, Eric jne.
Tuskin Juhani, Matias, Kalevi, Johanna tms.
Helmi, Elias, Aava, Aada, Adeliina, Jadessa, Janica, Mix, Max, Jax, Pax - tusina- ja erikoisuuden tavoittelunimet ei sytytä ainakaan mua.
Mä kävin äskettäin lääkärin vastaanotolla, ja luokseni tuli nuori nainen joka sanoi "Hei, olen sairaanhoitaja Anna-Kaisa ja saatan sut tästä eteenpäin tutkimushuoneeseen"...jäi kiva tunne tuosta.
Jadessa, Janica, Jennica,... apua... punastelen myötähäpeästä itsekseni.
Hertta, Kerttu, Matilda
Anton, Emil
Kirsikka, Lumikki
Pumba Kusisukka Paskasaurus
Kyrsä Persnetto Vesipää
Paavali Kyrvänloitto Ribalensis
Vierailija kirjoitti:
Pumba Kusisukka Paskasaurus
Kyrsä Persnetto Vesipää
Paavali Kyrvänloitto Ribalensis
Olet väärällä palstalla, hävytön !
Kalervo Kullervo Uolevi
Anelma Orvokki Ulrika
Joko vattu taas tätä nimijankkausta?
Ostakaan almanakka ja selatkaa nimiä aivan hulluna.
Hilma, Kerttu
Eero, Kari