Joalin Loukamaa: "Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen"
https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-20-avoimena-ennakkoluuloi…
Joalin Loukamaa, 20, avoimena ennakkoluuloista: Ulkonäöstäni oletetaan, että olen tietynlainen
"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti Joalin Loukamaa juhlisti viime viikon maanantaina 20-vuotissyntymäpäiväänsä. Vaikka lähes poikkeuksetta nostetaan esille Joalinin suuri seuraajamääränsä Instagramissa, ei sometähti ole oikea sana kuvaamaan häntä. Joalin on paitsi menestynyt tanssija ja laulaja, myös tuore Selviytyjät-finalisti.
– Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.
– Ihmiset yllättyvät, etten olekaan sellainen, Joalin tokaisee ja nappaa palan pizzasta Seiskan järjestämällä juhlapiknikillä."
Kommentit (1020)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hänelle on Meksikossa kerrottu eksoottisuutensa takia että on kaunis.
Ei vaan siksi, että suomalainen nainen antaa helposti jos tumma meksikolaismies vähän kauniiksi kehaisee. Suomi tunnetaan maailmalla ilmaisena bordellina ulkomaalaisille miehille ja miehet munattomina aisureina,jotka eivät saa naisiaan kuriin.
Mitä luulet, että Irakilaismies tekisi jos Irakilainen nainen antaisi pillua suomalaiselle miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä blondi tuo on? Vaalennusainetta voi jokainen ostaa kaupasta, ei se blondiksi tee.
Miksi täällä ei uskota, että olisi blondi? Värjää kyllä hiuksiaan mutta ymmärtääkseni on luonnostaankin tuhkainen blondi.
Tummat juuret.
Mistä? Äiti on vaalea suomalainen ja isäkin on suomalainen.
Eikö hänen äitinsä kirjoittanut elämäkerran Joalinista? Kuulostaa, että joku muu on toitottanut vaalea kaunis erikoinen mantraa. Esim äitinsä. Tyrkyttää tytärtään julkisuuteen. Katsoin NU tansseja ja onhan Joalin parhaimmasta päästä. Mutta se tanssiryhmän taso oli keskinkertainen. Lattarit ja Afrikkalaiset tanssii ihan vaan kävellessään paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan siksi, että suomalainen nainen antaa helposti jos tumma meksikolaismies vähän kauniiksi kehaisee. Suomi tunnetaan maailmalla ilmaisena bordellina ulkomaalaisille miehille ja miehet munattomina aisureina,jotka eivät saa naisiaan kuriin.
Mitä luulet, että Irakilaismies tekisi jos Irakilainen nainen antaisi pillua suomalaiselle miehelle?
Joalin on ollut lapsi meksikossa asuessaan.. Ai sä haluut muslimikulttuurin tänne? Mies pieksää ja sä avaat reitesi silloin kun käsky tulee? No, fantasiansa kullakin.
Eiks Joalin olekin suloinen pikkutyttö mielipiteineen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä blondi tuo on? Vaalennusainetta voi jokainen ostaa kaupasta, ei se blondiksi tee.
Miksi täällä ei uskota, että olisi blondi? Värjää kyllä hiuksiaan mutta ymmärtääkseni on luonnostaankin tuhkainen blondi.
Siksi että hiusjuuret ei ole blondit. Miksi poistatit tämän vastauksen jo kerran? Taitaa Joalin tosiaan olla itse täällä :)
En oo ennen ees kuullutkaan joten ei oo tullu oletettua mitään.
Joalin on malli, sillä on mallin kasvot eli niissä on jotain erikoisempaa kuin peruskaunottaressa. Ihan turhaan jankkaatte asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että hiusjuuret ei ole blondit. Miksi poistatit tämän vastauksen jo kerran? Taitaa Joalin tosiaan olla itse täällä :)
Luulen kyllä että sillä on parempaakin tekemistä, toisin kuin meillä palstan sohvanorsuilla.
Melko heikoilla eväillä tuo pikkutyttö näyttää olevan liikkeellä tähtistatuksen hamuamisessa. Ei osaa laulaa, ei tanssia, mutta kuvia osaa sentään itsestään ottaa - siinäpä saavutusta kerrakseen! Someinfluenseriksi haluaa, tämä kertoo kaiken henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joalin on ollut lapsi meksikossa asuessaan.. Ai sä haluut muslimikulttuurin tänne? Mies pieksää ja sä avaat reitesi silloin kun käsky tulee? No, fantasiansa kullakin.
Olen mies en nainen, ja kyllä haluan. Naiset ankaran kurin alaiseksi, niin on luonto tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Melko heikoilla eväillä tuo pikkutyttö näyttää olevan liikkeellä tähtistatuksen hamuamisessa. Ei osaa laulaa, ei tanssia, mutta kuvia osaa sentään itsestään ottaa - siinäpä saavutusta kerrakseen! Someinfluenseriksi haluaa, tämä kertoo kaiken henkilöstä.
Hyvn sanottu. Vi..un somesukupolvi. Nuoriso on pilalla, joka toinen haluaa olla joku helvetin tubettaja tai sometähti.
Myös tummatukkaista pohjoismaalaista saatetaan sanoa blondiksi eräissä maissa. Etenkin jos on siniset silmät.
Saatetaan sanoa myös kauniiksi, kun poikkeaa paikallisista.
Vierailija kirjoitti:
Joalin on malli, sillä on mallin kasvot eli niissä on jotain erikoisempaa kuin peruskaunottaressa. Ihan turhaan jankkaatte asiasta.
Mallithan usein juuri on peruskaunottaria, joiden piirteitä helppo muokata. Havemmin ovat kovin persoonallisen näköisiä. Tämä neitokainen, josta en ollut ennen edes kuullut, ei kyllä näytä tyypilliseltä mallilta. Minusta on ikäistään nuoremman näköinen. On sellainen "söpö pikkutyttö".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole poistattanut mitään, olen samaa mieltä valtaosan keskustelijoista kanssa. Kyllä se on tiedossa, että vaalentaa hiuksiaan mutta oma väri voi siitä huolimatta olla enemmän vaalea kuin tumma.
Piti ihan käydä lukemassa mitä tämä Joalin on saavuttanut, ja aika hiton paljon 20-vuotiaaksi! Arvasinkin että täällä on taas pelkät perusvalittajat trollaamassa.
Eihän esimerkiksi Victoria Beckham osannut laulaa lainkaan, tanssiminenkin niin ja näin. Silti vaan tahkosi miljoonia Spice Girlsin leivissä. Asiat on kiinni tuurista, suhteista, persoonasta. Joalinin seuraajamäärä mahdollistaa hänelle millaisen tulevaisuuden tahansa.
Joalin on täysin väritön tyyppi. Niin tavis kuin kukaan voi olla. Ei mitään mahdollisuutta pysyä pinnalla alallaan.
5 vuoden päästä kukaan ei muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mallithan usein juuri on peruskaunottaria, joiden piirteitä helppo muokata. Havemmin ovat kovin persoonallisen näköisiä. Tämä neitokainen, josta en ollut ennen edes kuullut, ei kyllä näytä tyypilliseltä mallilta. Minusta on ikäistään nuoremman näköinen. On sellainen "söpö pikkutyttö".
Vilkaisepa catwalkille. Eivät tosiaan ole. Missit on asia erikseen, en lue heitä malleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Missä muotinäytöksissä häntä voisi nähdä? Minkä vaate- ja kosmetiikkamerkkien kasvoina toimii?
Tämä ihmisten tyhmyys on nykyään liian suurta näin eliitti ennenkin on hävittänyt sivilisaatiota Atlantis oli olemassa eliitti se hävitti. Herää uusi maailmanjärjestys alkanut Euroopassa