Linnanmäen rannekkeet sikakalliita
Ajattelin mennä lasten kanssa Linnanmäelle, mutta taitaa jäädä reissu tekemättä. Rannekkeiden hinta 42e pituudesta ja lapsen iästä riippumatta. Eli 84 euroa yhteensä, vaikka lapset on 4 -ja 6-vuotiaita eli alle 120cm kummatkin. Ihan törkeen kallista eikä mitään opiskelija-alennuksia tietenkään. Monissa huvipuistoissa pienten lasten rannekkeet on halvempia.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pienten lasten kanssa ei tartte rannekkeita, Lintsillä on pienille ilmaislaitteita.
Nettisivuilla luki, että siellä on huikeat kaksi ilmaislaitetta.
Ap8 ilmaislaitetta on. Ja muutamalla kertalipulla muihin laitteisiin. Se on meillä alle kouluikäisille riittänyt hyvin.
6 ilmaislaitetta taitaa olla tällä hetkellä.
Älä marise. Lintsi on kerran kesässä juttu ja joka euron arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pienten lasten kanssa ei tartte rannekkeita, Lintsillä on pienille ilmaislaitteita.
Ap8 ilmaislaitetta on. Ja muutamalla kertalipulla muihin laitteisiin. Se on meillä alle kouluikäisille riittänyt hyvin.
Niin, normaaliolosuhteissa. Mutta nyt koronan vuoksi niitä ilmaislaitteita on suljettu. Ehkä sinne ehtii ensi kesänäkin :) Tänään käytiin jo korkeasaaressa, jonne sain sentään opiskelija-alennuksen.
Ap
Kun ei ole varaa niin silloin ei mennä. Näin omat lapseni oppivat. Yh- äiti opiskeli eikä käyty Lintsillä ei juuri muuallakaan. Isänsä ja isovanhempansa veivät jonnekin mikä maksoi, itse lähinnä retkeilin ja kuljettiin fillarilla ympäri Stadia eväät mukana, pulahdettiin välillä uimaan jossain ja ihan oli mukavaa. Eivät muistele pahalla varhaislapsuuttaan. Päässeet myöhemmin vaikka minne kun varallisuus lisääntynyt.
4- ja 6- vuotiaille riittää ihan vaan muutama ilmainen laite kuten joku jo mainitsi ja kertaliput pariin jännään laitteeseen. Ei ranneketta välttämättä tarvita jos haluaa päästä tunnelmaan. Kokemus jo on upea kun pääsee Lintsille. Oma 4v ei edes uskaltanut moniin laitteisiin.
Mä en noin pienten kanssa vielä huvipuistoja kierrellyt, sitten kouluiässä suunnattu kalliisiin huvipuistoihin. Siihen asti riitti hyvin mm. retki lähikaupungin erilaiseen isoon leikkipuistoon, tai katsomaan kotieläimiä eväiden kanssa.
Älä mene Linnanmäelle, jos lapsilisät`pitää ruokaan laittaa, eikä yli jää mitään. Niin se oli minullakin ja mitä sitten`?
On kallista. Lopetin siellä käymisen.
Ehei, kun iltarannekkeet 3 vikaa tuntii on vaan 33e/nuppi niin problem solved! :D Ei ne muutenkaa jaksais kauempaa pyörii eikä oo varmaan pienten lasten laitteisiin enää tungosta siihen aikaan. Noi muutenki valvoo myöhään ja nukkuu pitkään nyt lomalla. Ei oo häirinnyt mua kun haluun iteki nukkuu :D Et mitäs mä täs enää marisen!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
On niitä kyllä enemmän.
Itse uskallan käydä vain joissain laitteissa, joten en haluaisi kyllä missään nimessä maksaa 39 eur päivän rannekkeesta tai 33 eur iltarannekkeesta mutta tuo iltajuttu varmaan viisain. Meeppä sit vaa jonaki sadepäivänä et pääset mihinkään niissä jonoissa!!
Jos kokee Linnanmäen olevan liian kallis niin jättää käymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnanmäki antaa rahaa lastensuojelutyöhön, mutta sitten monen lapsen vanhemmalla ei ole rahaa viedä lapsiaan Linnanmäelle.
No joo, tiedän sossun maksaneen joillekin ihan hulttiovanhemmille hitto kolmelle kersalle liput Lintsille yms. mutta sit joillain opiskelijoilla ei ole varaa lapsiaan käyttää siellä. Pitäis kait olla joku työtön sossupummi tässä maassa niin tulis elämästä helpompaa.
Ap
Paljastit juuri todellisen luonteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnanmäki antaa rahaa lastensuojelutyöhön, mutta sitten monen lapsen vanhemmalla ei ole rahaa viedä lapsiaan Linnanmäelle.
No joo, tiedän sossun maksaneen joillekin ihan hulttiovanhemmille hitto kolmelle kersalle liput Lintsille yms. mutta sit joillain opiskelijoilla ei ole varaa lapsiaan käyttää siellä. Pitäis kait olla joku työtön sossupummi tässä maassa niin tulis elämästä helpompaa.
Ap
Kiitos vain. Eli sinun lapsesi ovat lapsia mutta minun lapsi on kersa? Olen työtön ja minun lapselle maksettiin lippu Särkänniemeen Ihan yhtälailla työttömänkin lapsella on oikeus nähdä ja kokea. Vanhemman työttömyyttä ei pidä kostaa lapselle.
Kommenttiani ei julkaistu?? No, kokeillaan uudestaan.
Rannekkeet eivät ole kalliita, jos miettii, mitä sillä saa. Laiteliput on kalliita; 9 €. Ranneke maksaa itsensä takaisin jo, kun käy viidessä laitteessa.
Linnanmäen laitteet on turvallisia. Ihan mieluusti maksan 39 (tai 42) €. Linnanmäeen tuottokin menee hyvään tarkoitukseen.
No, jos ei ole varaa, niin sitten ei mennä. Ei se Lintsi tai mikään muu ole mikään perusoikeus minne kaikkien pitäisi päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi nyyhkis, ei ollut tarpeeksi ilmaislaitteita ja muuten liian kallista. Ei auta ku mennä sit toiseen puistoon.
Toimittajat saa vapaan pääsyn Lintsille perheineen. Ala toimittajaksi.
Minusta Linnanmäkin on halpa. Ollaan kierretty teemapuistoja kesä ja Linnanmäelle ei ole edes sisäänpääsymaksua. Moneen joutuu tällainen äitikin maksaa saman hinnan vaikka ei edes käy laitteissa.
Muumimaakin on aika kallis