Vietelkää mieheni
Haluan eroon miehestäni, mutta en voi jättää häntä, sillä en halua traumatisoida. Haluan, että hän löytää uuden kivan minun valitsemani naisen, johon hän voi rakastua ja elää elämänsä onnellisena.
Hän:
25-35v
Luovalla alalla työskentelevä ja menestyvä yrittäjä
Tummat hiukset, siniset silmät
Herkkä
Uskollinen
Vahva moraali
Lahjakas
Älykäs
Sinä:
24-30v
Sivistynyt (koulutustasollasi ei ole väliä, mikäli pystyt tutkinnon puutteen korvaamaan pelkällä älynloistollasi)
Kaunis (mieluiten hyvä luustolla varustetut kasvonpiirteet vastaamaan mieheni kasvoja)
Yli 160cm (mies on lähestulkoon 2m, joten ihan vain siksi)
Musikaalinen
Herkkä (erityisherkkyydestä olisi tässä suhteessa apua)
Sopivasti itsenäinen
Esteettinen ja estetiikkaa arvostava
Mieheni perhedynamiikasta sen verran, että hänen isänsä oli lapsuudessa/edelleen melko kontrolloiva, jonka vuoksi mieheni etääntynyt perheestä. Hän yrittää heijastella tätä dynamiikka hakeutumalla kontrollovan naisen seuraan (minä), mutta on tärkeää, että näin ei käy koska=henkinen väkivalta. Naisen tulisi siis antaa miehelleni tilaa kasvaa pois tuosta vanhasta toimimattomasta järjestelystä. Minä en siis pysty, koska olen melkoinen narsisti. Ja on muuten todella raskasta esittää olevansa jotain muuta.
Olen antanut pelkät summittaiset määritelmät yksityisyytemme varjelemiseksi. Mikäli kiinnostuneita on tarpeeksi, luon myöhemmin sähköpostiosoitteen, jossa voimme valikoitujen kanssa viedä projektia eteenpäin.
Kommentit (47)
On mielestäni todella lapsellista mennä henkilökohtaisuuksiin tässä aiheessa. Sinä, joka väität mieheni olevan ruma olet varmaan itse hehkeä kuin enkeli. Te loput mielenterveyttäni kyseenalaistavat haahkat ette selkeästikään osaa keskustella asiallisesti, joten voisitte varmaan perustaa jonkin uudentyyppisen wt-ketjun ja mennä sinne pohtimaan paremmuuttanne.
Oletko ajatellut hakeutua terapiaan?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:37"]
[/quote]
En minä tarvitse terapiaa.
Kuulostaa enemmän treffi-ilmoitukselta. Sinä mies ja haet naista. Hänellä on yksi tuollainen, miksi ottaa uutta samanlaista?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:37"]
[/quote]
Eikä tässä sitäpaitsi ole kysymys minusta tai minun oletetuista puutteistani.
En ole mies, enkä ole edes Provencesta. Toivoisin asiallista keskustelua.
En minä tarvitse terapiaa.
[/quote]
Jos kiinnostuit, ole hyvä ja esittele itsesi ja miksi minun tulisi valita juuri sinut korvaamaan minut.
Ajattelin kyllä jättää miehen rauhaan jahka uusi löytyy. Kyllähän se varmasti omin avuinkin uuden löytäisi, mutta tällä tavalla varmistan asian.