Naapuri tuli sanomaan että otan aika pitkiä suihkuja yksineläjäksi
Mutta ilme oli näkemisen arvoinen kun hetken päästä mies ja lapsi tuli perässäni ovelle, lähti naapuri aika vikkelää pahoittelujen kera :-) heh, just tosiaan saunottiin, ja ollaan vasta hiljattain muutettu tähän.
Kommentit (29)
Ette muuten kuulleet tuosta kyyläävästä persereiästä viimeistä kertaa. :(
Jep, ekalla kerralla kyylänaapurin käytös vielä huvittaa, puolen vuoden päästä, tai viimeistään vuoden, on pakko muuttaa pois, kun ei sitä kestä enää... :///
No joo, kieltämättä mietityttää mitä on vielä edessä. Minulle ihan uutta, ei ole aikaisemmin sattunut tällaisia naapureita kohdalle. Mut voihan se olla ihan fiksukin, voihan?
ap.
Mun naapuri tuli yks päivä kysymään, että käytänkö mikroa kymmenen jälkeen, kun hän on kuulevinaan sen kilahduksen. Ihan kiva mutta mulla ei edes ole mikroa.
Kun lapset oli pieniä, ja jos piti maitoa lämmittää yöllä, niin häiritsin kyllä yöllä naapureitani sillä mikrolla ja vielä ihan tietämättäni, kun ei se kuulunut edes viereiseen huoneeseen :(
Tiedän ihmisen,joka on saanut HÄÄDÖN sen vuoksi että häiriköi naapureitaan ja isännöitsijää valituksillaan. Varsinainen psyko-narttu. Se muija oli todella pelottava.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:48"]
No joo, kieltämättä mietityttää mitä on vielä edessä. Minulle ihan uutta, ei ole aikaisemmin sattunut tällaisia naapureita kohdalle. Mut voihan se olla ihan fiksukin, voihan?
ap.
[/quote]
No tulisiko sulle mieleen mennä uuden naapurin ovelle kommentoimaan sen suihkujen pituutta? Ehkäpä ei? Vaikuttaa a-luokan kyylältä tuo naapuri.
Hahah sai nenilleen! :D
Mistä se mahtoi päätellä sun olevan yksineläjä? Vai eikö mies ja lapsi käy ulkona/pihalla? Aika huono kyylä, jos ei naapuriasukkaiden määrää oo saanut vielä tietoonsa (esim. äänet seinän läpi) mut suihkujen pituuden kyllä :D
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 20:55"]
Hahah sai nenilleen! :D
Mistä se mahtoi päätellä sun olevan yksineläjä? Vai eikö mies ja lapsi käy ulkona/pihalla? Aika huono kyylä, jos ei naapuriasukkaiden määrää oo saanut vielä tietoonsa (esim. äänet seinän läpi) mut suihkujen pituuden kyllä :D
[/quote]
Tätä ihmettelinkin kun ulkoillaan paljon joko minä lapsen kanssa päivällä kun mies töissä tai mies lapsen kanssa tai koko porukallakin. Auto on naapurin ikkunan lähellä niin luulisi nähneen jo monet kerrat koko poppoon yhdessä silläkin kulkevan :-)
Hmh, en kyllä yhtään haluaisi nyt mitään inhottavaa naapuria riesaksi kun niin kivaan asuntoon, kivalle paikalle muutettiin.
ap.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:31"]En usko tätä juttua.
[/quote]
Minä uskon koska on näitä nähty!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:27"]Mitä se suihkun pituus naapurille kuuluu vaikka eläisitkin yksin?
[/quote]
Jos on kiinteä vesimaksu, niin silloin se periaatteessa kuuluu...
Ei kai sun suihkujen pituuteen vaikuta asutko yksin vai perheen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:27"]Mitä se suihkun pituus naapurille kuuluu vaikka eläisitkin yksin?
[/quote]
[/quote]
No ei kuulu.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:27"]Mitä se suihkun pituus naapurille kuuluu vaikka eläisitkin yksin?
[/quote]
[/quote]
Eiköhän se mittari lueta kerran vuodessa ja tasata mitä on maksettu liikaa ja mitä liian vähän.
Olisit sanonut, että naapurin kannattaa varmaan muuttaa yhtiöön jossa jokainen maksaa vetensä kulutuksen mukaan.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 23:27"]
Ei kai sun suihkujen pituuteen vaikuta asutko yksin vai perheen kanssa?
[/quote]
Ei mutta näemmä naapurin ajatuksissa olen suihkussa silloin kun mies ja lapsi on :-)
ap.
Ihmisistä ei oikeasti koskaan tiedä...mitähän tämäkin kyylä on ajatellut?
Aika usein kyylät rauhoittuvat kun huomaavat että kyseessä tavalliset tallaajat. Loppuu valitukset. ET voi olla että ap saa elellä ihan rauhassa.
Kuulostaa mun naapurilta. On juoppo ääliö, mutta yritti pomottaa minua, ei onnistunut.
Se olis halunnu tulla sunkaa suihkuun etä vettä säästyy!
On kyllä mukava naapuri. Veikaan, että hän tulee tulevaisuudessa vielä monesti ovellenne huomauttamaan samanlaisista elämää tärkeämmistä asioista. Saatte vielä paljon ilmaisia vinkkejä, miten elää oikein :)