Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri tuli sanomaan että otan aika pitkiä suihkuja yksineläjäksi

Vierailija
20.07.2014 |

Mutta ilme oli näkemisen arvoinen kun hetken päästä mies ja lapsi tuli perässäni ovelle, lähti naapuri aika vikkelää pahoittelujen kera :-) heh, just tosiaan saunottiin, ja ollaan vasta hiljattain muutettu tähän.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä mukava naapuri. Veikaan, että hän tulee tulevaisuudessa vielä monesti ovellenne huomauttamaan samanlaisista elämää tärkeämmistä asioista. Saatte vielä paljon ilmaisia vinkkejä, miten elää oikein :)

Vierailija
2/29 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette muuten kuulleet tuosta kyyläävästä persereiästä viimeistä kertaa. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ekalla kerralla kyylänaapurin käytös vielä huvittaa, puolen vuoden päästä, tai viimeistään vuoden, on pakko muuttaa pois, kun ei sitä kestä enää... :///

Vierailija
4/29 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, kieltämättä mietityttää mitä on vielä edessä. Minulle ihan uutta, ei ole aikaisemmin sattunut tällaisia naapureita kohdalle. Mut voihan se olla ihan fiksukin, voihan?

ap.

Vierailija
5/29 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri tuli yks päivä kysymään, että käytänkö mikroa kymmenen jälkeen, kun hän on kuulevinaan sen kilahduksen. Ihan kiva mutta mulla ei edes ole mikroa.

Kun lapset oli pieniä, ja jos piti maitoa lämmittää yöllä, niin häiritsin kyllä yöllä naapureitani sillä mikrolla ja vielä ihan tietämättäni, kun ei se kuulunut edes viereiseen huoneeseen :(

Vierailija
6/29 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmisen,joka on saanut HÄÄDÖN sen vuoksi että häiriköi naapureitaan ja isännöitsijää valituksillaan. Varsinainen psyko-narttu. Se muija oli todella pelottava.

Vierailija
7/29 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:48"]

No joo, kieltämättä mietityttää mitä on vielä edessä. Minulle ihan uutta, ei ole aikaisemmin sattunut tällaisia naapureita kohdalle. Mut voihan se olla ihan fiksukin, voihan?

ap.

[/quote]

No tulisiko sulle mieleen mennä uuden naapurin ovelle kommentoimaan sen suihkujen pituutta? Ehkäpä ei? Vaikuttaa a-luokan kyylältä tuo naapuri. 

Vierailija
8/29 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah sai nenilleen! :D

Mistä se mahtoi päätellä sun olevan yksineläjä? Vai eikö mies ja lapsi käy ulkona/pihalla? Aika huono kyylä, jos ei naapuriasukkaiden määrää oo saanut vielä tietoonsa (esim. äänet seinän läpi) mut suihkujen pituuden kyllä :D

Vierailija
9/29 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 20:55"]

Hahah sai nenilleen! :D

Mistä se mahtoi päätellä sun olevan yksineläjä? Vai eikö mies ja lapsi käy ulkona/pihalla? Aika huono kyylä, jos ei naapuriasukkaiden määrää oo saanut vielä tietoonsa (esim. äänet seinän läpi) mut suihkujen pituuden kyllä :D

[/quote]

Tätä ihmettelinkin kun ulkoillaan paljon joko minä lapsen kanssa päivällä kun mies töissä tai mies lapsen kanssa tai koko porukallakin. Auto on naapurin ikkunan lähellä niin luulisi nähneen jo monet kerrat koko poppoon yhdessä silläkin kulkevan :-)

Hmh, en kyllä yhtään haluaisi nyt mitään inhottavaa naapuria riesaksi kun niin kivaan asuntoon, kivalle paikalle muutettiin.

ap.

Vierailija
10/29 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:31"]En usko tätä juttua.

[/quote]

Minä uskon koska on näitä nähty!

Vierailija
11/29 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:27"]Mitä se suihkun pituus naapurille kuuluu vaikka eläisitkin yksin?

[/quote]

Jos on kiinteä vesimaksu, niin silloin se periaatteessa kuuluu...

Vierailija
12/29 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sun suihkujen pituuteen vaikuta asutko yksin vai perheen kanssa?

Vierailija
13/29 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:27"]Mitä se suihkun pituus naapurille kuuluu vaikka eläisitkin yksin?

[/quote]

[/quote]

No ei kuulu. 

Vierailija
14/29 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:27"]Mitä se suihkun pituus naapurille kuuluu vaikka eläisitkin yksin?

[/quote]

[/quote]

Eiköhän se mittari lueta kerran vuodessa ja tasata mitä on maksettu liikaa ja mitä liian vähän.

Vierailija
15/29 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että naapurin kannattaa varmaan muuttaa yhtiöön jossa jokainen maksaa vetensä kulutuksen mukaan.

Vierailija
16/29 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 23:27"]

Ei kai sun suihkujen pituuteen vaikuta asutko yksin vai perheen kanssa?

[/quote]

Ei mutta näemmä naapurin ajatuksissa olen suihkussa silloin kun mies ja lapsi on :-)

ap.

Vierailija
17/29 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä ei oikeasti koskaan tiedä...mitähän tämäkin kyylä on ajatellut?

Vierailija
18/29 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein kyylät rauhoittuvat kun huomaavat että kyseessä tavalliset tallaajat. Loppuu valitukset. ET voi olla että ap saa elellä ihan rauhassa.

Vierailija
19/29 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun naapurilta. On juoppo ääliö, mutta yritti pomottaa minua, ei onnistunut.

Vierailija
20/29 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis halunnu tulla sunkaa suihkuun etä vettä säästyy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä