Vietelkää mieheni
Haluan eroon miehestäni, mutta en voi jättää häntä, sillä en halua traumatisoida. Haluan, että hän löytää uuden kivan minun valitsemani naisen, johon hän voi rakastua ja elää elämänsä onnellisena.
Hän:
25-35v
Luovalla alalla työskentelevä ja menestyvä yrittäjä
Tummat hiukset, siniset silmät
Herkkä
Uskollinen
Vahva moraali
Lahjakas
Älykäs
Sinä:
24-30v
Sivistynyt (koulutustasollasi ei ole väliä, mikäli pystyt tutkinnon puutteen korvaamaan pelkällä älynloistollasi)
Kaunis (mieluiten hyvä luustolla varustetut kasvonpiirteet vastaamaan mieheni kasvoja)
Yli 160cm (mies on lähestulkoon 2m, joten ihan vain siksi)
Musikaalinen
Herkkä (erityisherkkyydestä olisi tässä suhteessa apua)
Sopivasti itsenäinen
Esteettinen ja estetiikkaa arvostava
Mieheni perhedynamiikasta sen verran, että hänen isänsä oli lapsuudessa/edelleen melko kontrolloiva, jonka vuoksi mieheni etääntynyt perheestä. Hän yrittää heijastella tätä dynamiikka hakeutumalla kontrollovan naisen seuraan (minä), mutta on tärkeää, että näin ei käy koska=henkinen väkivalta. Naisen tulisi siis antaa miehelleni tilaa kasvaa pois tuosta vanhasta toimimattomasta järjestelystä. Minä en siis pysty, koska olen melkoinen narsisti. Ja on muuten todella raskasta esittää olevansa jotain muuta.
Olen antanut pelkät summittaiset määritelmät yksityisyytemme varjelemiseksi. Mikäli kiinnostuneita on tarpeeksi, luon myöhemmin sähköpostiosoitteen, jossa voimme valikoitujen kanssa viedä projektia eteenpäin.
Kommentit (47)
Mitä mies harrastaa? Millaiset kyvyt ja kunto seksin saralla? Onko lapsia?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:36"]Kukaan ei ole vielä tajunnut että AP on elämäntapatrolli ja otatte kaikki nää hänen avaukset ihan todesta? :)
Mut siis pointsit AP:lle kun on löytänyt näin kiitollisen yleisön möyhäänään jokaisesta aivopierusta, onhan nää toki viihdyttäviä ketjuja.
[/quote]
En mä usko että kukaan tätä todesta ottaa. Kunhan keskustelevat.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:36"]Kukaan ei ole vielä tajunnut että AP on elämäntapatrolli ja otatte kaikki nää hänen avaukset ihan todesta? :)
Mut siis pointsit AP:lle kun on löytänyt näin kiitollisen yleisön möyhäänään jokaisesta aivopierusta, onhan nää toki viihdyttäviä ketjuja.
[/quote]
Mieheni harrastaa musiikkia. Hän on myös lahjakas taidemaalari. Harrastaa lenkkeilyä noiden lisäksi. Kiinnostunut psykologiasta, antropologiasta ja historiasta. Täydellinen humanisti.
Seksi on melko vanillaa, mutta mies haluaa miellyttää, joten monipuolisempikin onnistuu. Lapsia ei ole.
Niin ja kestävyys sängyssä todella hyvä. Vähän liiankin kestävä minun makuuni.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:50"]
[/quote]
[/quote]
Onko tätä vaikea uskoa sen vuoksi, että mieheni on lähestulkoon täydellinen verrattuna teidän lassukoihin? Jos on, niin sille en voi mitään.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:15"]
Annapa miehen valita kumppaninsa ihan itse.
[/quote]
Eiköhän tässä ole takana ajatus siitä, että ap:n mies ei ymmärrä vaihtaa naista, vaikka se olisi hänen omaksi parhaakseen?
Ap, viitaten tuohon yhteen kommentoijaan, joka haluaa laittaa eron miehen syyksi, niin ethän sinä ole sortumassa samaan? Päästäthän miehen kiltisti menemään, etkä muodon vuoksi kehitä draamaa?
Tämä on minusta mielenkiintoinen avaus, enkä tavoistani poiketen välitä, vaikka olisi trolli.
Minä voisin ottaa, ja sovin kriteereihin muuten, mutta olen varmaan liian vanha (37).
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:15"]
Annapa miehen valita kumppaninsa ihan itse.
[/quote]
En halua vierittää syytä miehen harteille. Haluan, että hän löytää tasoansa vastaavan naisen, joka ei toista hänen kyseenalaista perhehistoriaansa. On varmaan kaikille tullut jo selväksi, että minun kanssani se toistuisi vääjäämättä. Eikä kysymys ole siitä, että olisin munaton vässykkä, enkä uskalla jättää häntä. En halua jättää, koska hän on hauras ja herkkä, ja uskon, että jättäminen vaurioittaisi häntä tarpeettoman paljon.
Eiköhän tässä ole takana ajatus siitä, että ap:n mies ei ymmärrä vaihtaa naista, vaikka se olisi hänen omaksi parhaakseen?
Ap, viitaten tuohon yhteen kommentoijaan, joka haluaa laittaa eron miehen syyksi, niin ethän sinä ole sortumassa samaan? Päästäthän miehen kiltisti menemään, etkä muodon vuoksi kehitä draamaa?
Tämä on minusta mielenkiintoinen avaus, enkä tavoistani poiketen välitä, vaikka olisi trolli.
[/quote]
Raivostuttavaa kun tuo laittaa uuden viestini noihin lainauksiin. En näköjään olekaan niin älykäs, kuin kuvittelin.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:44"]
Toivoisin lisätietoa, ennenkuin voin harkita sinua hakijana.
[/quote]
No, en mä nyt tänne ala itsestäni kirjoittelemaan julkisesti :)
En koe vaivan arvoiseksi tehtailla sähköpostiosoitetta yhden hakijan vuoksi. Teen miehelleni treffi-ilmoituksen ja junailen asian jotenkin sitä kautta. Tai mahdollisesti yritän parittaa hänet jonkun tanssija-kaverini kanssa. Toivotaan parasta.
Mies kuulostaa hyvältä. En vaan ole kiinnostunut hullusta exästä, joka ilmeisesti tulee kaupanpäälle.
Miksi tällainen edes tuli mieleesi?
Jos sulla on hyvä ja täydellinen mies niin miksi ihmeessä edes ajattelet.
Jos sun miehes tietäis tästä niin tuskin kenenkään tarttis yrittää vietellä.
Terkut vaan ihanalle miehelles, että tollaselle kyllä ottajia riittää.
Luulen, että miehestäsi löytyy se paha-poika jos vaan juttelet asiasta niin ei tarvi haaveilla.
Juu.. Kyllä miehessä on vikaa, jos tuleva eksäkin on noin hullu..
Sitten kun löydät miehellesi uuden naisen, ajattelitko antaa heidän elää onnellisesti omaa elämäänsä, vai meinasitko vielä jatkossakin puuttua tulevan ex-miehesi elämään?
Jos haluat toimia oikein, jätä mies, hän ansaitsee parempaa kuin sinut, joka ei häntä selvästi halua. Eiköhän niitä ottajia löydy.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:01"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:49"]
Jos kiinnostuit, ole hyvä ja esittele itsesi ja miksi minun tulisi valita juuri sinut korvaamaan minut.
[/quote]
Mitäpä jos vain päästäisit sen miesparan vapaaksi. Vaikutat todella häiriintyneeltä... Miksi ihmeessä sinun tulisi valita miehesi uusi kumppani?
[/quote]
Narsissin täytyy saada päättää miehen uusi kumppanikin.
Laitas kuva miehestäs ni tiietään mikä hirvitys siellä on vastassa
Siitäpä miehesi vasta traumatisoituukin, kun hän löytää uuden hehkeän seuralaisen ja täydellisen sielunkumppanin, mutta joutuu uskollisena vanhalle riivinraudalleen hylkäämään vilaukselta kohtaamansa onnen. Eli annapa nyt ihan vaan itse lähtöpassit miehelle ja hän kyllä sitten kerää elämänsä palaset ihan omin pikku kätösin kasaan.
Täällä kans tarjolla työtön ja velallinen mies.