Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tallinnanristeilyt niiin junttia

Vierailija
28.07.2014 |

Mielestäni jotenkin juttia lähteä tallinanristeilylle ja lesota lähtevänsä ulkomaille. Onhan se totta mutta joku siinä tökkii. Tukholmanristeilykin vähemmän herättää noita tunteita. Kivittäkää toki. Ja tallinnassa voisin itsekin käydä mikäli asuisin eteläsuomessa. Mutta että oikein pohjoisesta saakka sinne menee niin tulee jo hintaakin niin paljon että oikeasti jonnekkin etelänlomalle olis päässyt. Omia valintoja toki kullakin.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Tallinnasta, mutta olen huomannut, että en jostain kumman syystä miellä sitä kehumisen arvoiseksi ULKOmaaksi. En tiedä miksi.

Tälläkin viikolla lähdetään käymään siellä.

Vierailija
22/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnan-risteily on junttia silloin, kun matkan tarkoituksena on vain viina- ja tupakkalastin roudaaminen Suomeen. Miksi se olisi junttia silloin, kun sinne mennään nähtävyyksiä katsomaan, syömään hyvin, shoppailemaan... eli tekemään sitä samaa kuin muillakin kaupunkilomilla. Tallinna on kaunis, historiallinen hansakaupunki, todellakin tutustumisen arvoinen. Saattaisi pohjoisen mammakin sivistyä siellä enemmän kuin tuikitriviaalilla "etelän" löhölomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tekee taas sen yhden av-palstan synnin eli yleistää

Vierailija
24/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä junttimaista kuin jorista keskustelupalstoilla. Sekin junttien huvia koska sivistyneillä tosiaan jotain muuta tekemistä ja hakevat aivan toisenlaista sosiaalisuutta elämäänsä. Mutta täytyy olla olemssa myös huvit junteille.

Vierailija
25/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot vaan junttia. Silti mennään sinne teatteriin, konserttiin ja käydään parissa museossakin lasten kanssa.

Ollaan jopa niin juntteja, että lapset nauttivat siitä laivamatkastakin.

Vierailija
26/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kesä käydään kerran tai pari Tallinnan päiväristeilyllä, ja tuodaan mukana myös alkoholia. Jos oikeen innostuu niin käydään keväällä myös. On se niin ihanan junttia, oikeen mielelläni oon juntti.

Vierailija
27/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, varmasti on, jos näkee Tallinnan jonain suomalaisten juopotteluparatiisina eikä naapurimaamme pääkaupunkina, joka on muuten aika mielenkiintoinen paikka.

Vierailija
28/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tiedät tämän? Oletko mahdollisesti jopa itse sortunut risteilemään Tallinnaan?

Vierailija
29/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaanmatkailu ylipäätään on junttia

Vierailija
30/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minusta kerran elämässä on hyvä Tallinassakin käydä, mutta ei mulla uutta hinkua sinne ole. T. juntti pohjoisesta. Sama juttu on Tukholman kanssa. 

Vierailija
31/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesota ? oletko 15 v ?

Vierailija
32/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänä kesänä ensimmäisen kerran Tallinnassa ja olin tosi positiivisesti yllättynyt! Tuntui ihan siltä, kun olisin käynyt kauempanakin ulkomailla, jossain Keski-Euroopassa.

Vierailija
33/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta alkanut lukemaan tätä palataa. Mitä on av ap ja wt yms?

T. Epätietoinen

Vierailija
34/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein juntit meee hakemaan sieltä viinaa. Maksa kiittää. 

Vierailija
35/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis katkera, että me pääkaupunkiseutulaiset pääsemme piipahtamaan Tallinnassa parhaimmillaan parilla kympillä ja hän joutuu matkustamaan kaukaa korvesta kalliilla ja hankalasti. Kyllä minuakin ärsyttäisi jos olisin sinä, en toki viitsisi verhota vitutustani halveksunnaksi.

Siitä olen samaa mieltä, että tavallista Tallinnassa käväisyä on hölmöä hehkuttaa vaikka somessa. Toki toisille mökkiviikonloppukin voi olla kesän kohokohta. Pienistäkin jutuista voi tulla iloiseksi ja hyvä niin.

Vierailija
36/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttia joo, mutta niin halpa tapa hankkia juomat, että välillä käydään kyllä. Viime viikollakin taas käytiin ja nyt ei vuoteen tarvitse mennä. Saatiin hyvää yli kolmensadan euron konjakkiakin noin kahteensataan.

Kaikista matkoista huutelu esim. fb.ssä on mielestäni erikoinen ilmiö, kuten matkapäivitykset pitkin reissua.

Vierailija
37/37 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Pariisi sattuisi olemaan yhtä lyhyen laivamatkan päässä niin sielläkin käyminen olisi siis NIIN junttia...