Apua!! Miehen kaveri tulee syömään eikä oo tarjottavaa!!
Meillä on siis vaan pihvejä ja perunoita!! Mitä näitten kans yleensä tarjotaan vieraille? Salaattia mies ei syö joten sitäkään ei ole :´(
Kommentit (16)
Joku kastike? Punajuuri salaattia???:D Paistettua sipulia?
Pihvit ja perunat on oikein hyvä sellaisen miehen kaverille, joka ei itsekään syö mitään salaatteja.
Jos tulee ihan kutsumatta, niin tyytyköön siihen mitä talo tarjoaa. Jos taas vierailu on ollut etukäteen tiedossa, niin ihmettelen, että itket nyt täällä, ettei ole mitään tarjottavaa. Olisit varannut sapuskat.
Ei ollut etukäteen tiedossa... Puol tuntii sit sain tietää ja kaupat jo kiinni... siks hätäilenkin. Nolottaa tarjoo vaan tollasta... -ap
Tee vaikka perunat ranskalaisiksi ja pihveille kaveriksi valkosipuli-mauste voi. Loytyyko teilta mitaan lisukkeeksi tai mita on kaapeissa niin me keksitaan jotain niista.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:09"]
Ei ollut etukäteen tiedossa... Puol tuntii sit sain tietää ja kaupat jo kiinni... siks hätäilenkin. Nolottaa tarjoo vaan tollasta... -ap
[/quote]
Serveeraus on ihan kelvollinen, nou hätä. Yllätysvieras ei voi olettaa saavansa sisäfileetä ja vuosikertaviiniä. Fiksu yllätysvieras tuo itse mukanaan jotain, jonka emäntä voi myös asettaa tarjolle.
Ei ole salaattia, kun mies ei syö sitä? Ilmeisesti et itsekään? Eikö ole pakasteessa mitään?
Hitto, mä ihmettelen näitä ihmisten ruokatouhuja!
Tee vaikka hedelmäsalaatti jälkiruoaksi!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:24"]
Tee vaikka hedelmäsalaatti jälkiruoaksi!
[/quote]
No mistä se sen tekisi???
Mitä itse ajattelit syödä tänään/huomenna jos teillä ei ole mitään??
Pyydä tuomaan makkarapaketti tullessaan
Relaa. Se mies osaa varmaan itsekin kestitä kaverinsa, jos sen sinne kutsui.
KÄY LÄHIMMÄLLÄ ABC'LLÄ SIEL ON YLEESÄ KAUPPA ! TAI R-KIOSKILLA !!! JOTKUT K-MARKETIT JA SIWAT ON AUKI SUNNUNTAISINKIN VÄHINTÄÄ KAHEKSAA. TÄÄL LÄHEL K-M ON AUKI KYMMENEEN JOKA PV
Ukkosi siis kutsuu ja kaupat on kiinni! Taatusti en tekisi mitään vaan mentäis ulos syömään ja mies maksais omat ruokansa!