Pakko nukkua jalat harallaan
Muuten jalat liimautuu yhteen ja en saa nukuttua... yäh!!! :-/
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:52"]Talkkia ja pyjama.
[/quote]
Ei pyjamaa!!! Muutenkin tuskaa nukkua tässä helteessä. :-/
Ap
Hahaa. Sama ongelma. Mä pidän sellaisia ohuenohuita lyhyitä yöhousuja.
Mä laitan haarojen väliin aina peiton, tyynyn tai jotain vastaavaa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:44"]Muuten jalat liimautuu yhteen ja en saa nukuttua... yäh!!! :-/
[/quote]
Mmm... Vako pyrkii esiin pyjamasi alta...
Mies
pistä lakana jalkojen väliin.
Olishan se kumma tunne herätä aamulla jalat liimautuneena yhteen ja sitten pomppia kohti vessaa aamupissalle.
Mulla on kans aina peittoa tai jotain jalkojen välissä. Kamalaa se nihkeä liimaantuminen!
On niin kuuma etten edes pysty nukkumaan!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:04"]pistä lakana jalkojen väliin.
Olishan se kumma tunne herätä aamulla jalat liimautuneena yhteen ja sitten pomppia kohti vessaa aamupissalle.
[/quote]
Ok. Pitää kokeilla.
Ap
Talkkia ja pyjama.