Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana??

Vierailija
20.07.2014 |

Heippa vaan.. Pakko kirjoittaa tänne ja tiedustella kokeneemmilta miten kroppa käyttäyttyy ennen plussausta, ahistus on kova! Elikkäs mulla oli oletettu ovis tossa alkuviikosta, ja yhdynnässä olen ollut monen monta kertaa heti kuukautisten jälkeen yli oviksen ilman ehkäisyä. Nyt viikon on nippailut oudosti mahassa, möyryää, alavatsa turvoksissa+paineen tunne, ylävatsaankin navan yläpuolelle koskee välillä ihan kunnolla. Maha kuitenkin toiminut suhtkoht normaalisti. Janottaa koko ajan, väsymys, huippausta kun teen äkkinäisiä liikkeitä, ainut oire mitä en ole huomannut on rintojen arkuus. Myös viime kuussa oli samantyylisiä hieman laimeampia oireita mutta menkat tuli ajallaan, ja olin silloin ihan varma että olisin raskaana, tumma hormooniviivakin oli ilmestynyt kuin tyhjästä (ei ole ennen ollut). Kotitestejä olen tehnyt, mutta kaikki näyttänyt puhdasta negaa, oikeastaan rupeaa luottamus niihin menemään kun tuntuu että kroppa kertoo ihan jotain muuta. Tai voinko kuvitella kaiken? Ensimmäinen lapsi siis toiveissa ;-)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovulaatiosta menee n. viikko hedelmöityneen munasolun kiinnittymiseen kohdun limakalvolle. eli tuskin ainakaan vielä olisi kiinnittynyt, jos munasolu olisikin hedelmöittynyt. mieli tekee tepposia

Vierailija
2/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Suojaamaton seksi ei johda raskauteen, nykyään ainoastaan ehkäisy pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just niin, et kun sitä niin hyvin toivoo, niin mielikin tekee tepposia, mutta ekassa raskaudessa kyllä tunsin olloni jotenkin niin erilaiseksi jo muutaman päivän päästä oletetusta hedelmöittymisestä ja raskaana olin. Itseasiassa jo "vauvanteon" seuraavana päivänä oli koko päivän kestäny krapulaa vastaava tila, ja tiesin, että jotain tapahtuu. Sama olotila tänäänkin, kun yrityksessä kolmas. Ja tässä välissä lukuisia nippailukuukausia myös, jotka päänsisällä aiheutettuja. Joten voi olla, että oot, mut vielä aikaista testailla.Viikon päästä vois jo näkyä testissä. Voi näkyä aiemminkin, mulla näkynyt kahdesti viikkoa ennen menkkojen oletettua alkamista

Vierailija
4/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en ole vaan tälläisiä oireita tuntenut. Ja olen lukenut että nainen voi ovuloida monta kertaa kuukaudessa, joten voiko olla mahdollista että olisin vaikka tullutkin raskaaksi jo heti kuukautisten jälkeen? Enkä ole pitänyt yleensäkään kirjaa kierrostani, mutta parin kolmen kuukauden seurattuani se on suunnilleen se 29-30pvää.

Vierailija
5/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun toivoin raskautta oikein kovasti tunsin mukamas kaikkia ihmeellisiä oireita ja olni varma, että nyt ollaan raskaana. Rahaa haaskasin turhiin testeihin, negojahan ne olivat. Noh sitten kun viimein napsahti en uskonut alkuunkaan olevani paksuna. Ensimmäinen oire oli useamman päivän kestävät menkkakivut ja odotinkin menkkojen alkavan viimein yli 3 kk poissa olon jälkeen. Tein testin vain todistaakseni itselleni, että en ole raskaana mutta yllätys oli suuri kun testii ilmestyikin kaksi viivaa!

Jos olet jo useamman testin tehnyt ja ne on negoja olleet niin luota niihin. Kyllä ne on lähes 100% luotettavia sillä mittaavat hcg:n määrää eikä sitä virtsasta löydy ellei raskaana ole. Mieles tekee vaan tepposia.

Vierailija
6/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaks keskenmenoa takana ja tämä raskaus nyt lähiviikkoina päättymässä synnärille. :)

Mulla tämän raskauden alussa oli ohimeneviä menkkakipuja juuri silloin kun menkat olis pitäny alkaa. Siis kivut alkoi, menivät ohi, juoksin vessaan eikä mitään. Tämä oli mulle aika varma merkki että nyt tärppäsi. Keskenmenneissä raskauksissa ei mitään oireita kuin menkkojen puuttuminen. 

Vierailija
7/7 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyisi vaan elää miettimättä ja varsinkin lukematta internetistä kaikkia mahdollisia oireita :-D huoh kuinka vaikeaa... Menkkojen alkuun suunnilleen vielä se puoltoistaviikkoo, saas nähä :-)