Miten miehesi haluttavuus on vähentynyt suhteenne aikana?
Onko tunteesi palo hiipunut? Onko syynä muutokset miehen ulkonäössä vai käyttäytymisessä? Mikä on saanut sinut välttelemään seksiä hänen kanssaan?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen ketju. Ihan asiallinen kysymys, asiallisia vastauksiakin aiheeseen.
Ja sitten 80% pelkkää spämmiä ketju täynnä. Miksi tästä aiheesta ei saa keskustella?
Kummasteltiin nuorisotalolaisten kesken näiden aloitusten määrää. Eikö mammat viitsi paria klikkausta tai hakukenttää käyttää vastaavan aiheen etsimiseksi? Tulenpalava kiire sylkeä minä minä.
Asia meininki, löyty vanha korvamatokin :D
En ole löytänyt vielä yhtään viestiä, jossa miehiä varsinaisesti haukuttaisiin. Naisia kohtaan sen sijaan aika rumaa kielenkäyttöä ketju täynnä. Miksi ette puutu siihen? Vai saako naisia arvostella rumasti, miehiä ei?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten 80% pelkkää spämmiä ketju täynnä. Miksi tästä aiheesta ei saa keskustella?
Miksi saat kiksit yleistävästä miesv ihasta?
Osaatko sanoa kuinka nopeati ketju jossa miehet alkavat ruotimaan vaimojaan poistuisi?
Tämä oksennus? Ei sitä kukaan poista.
"Haha! Mikään ei riitä kun miesten haukkumisesta on kyse."
Tämä löytyy noin 9/10 vauvapalstan ketjusta, rivien väleistä tai riveinä.
Älä huoli, kyllä täälläkin kohta päivystäjät vauhtiin pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko sanoa kuinka nopeati ketju jossa miehet alkavat ruotimaan vaimojaan poistuisi?
Tuolla on melko samankaltainen ketju, jossa ruoditaan sitä, kuinka naisen viehättävyys on vähentynyt. Sellainen siis on olemassa ja ihan elossakin näyttää olevan.
Tämähän ei ole yleistävää mies vihaa, jos asiallisesti kertoo, jos jostain syystä oman miehen viehättävyys on laskenut. Hetkellisesti tai kokoaikaisesti.
Esim. Jos sanoisin, että en tykkää, kun mies kasvatti viikset. Se tarkoittaa, että en pidä oman mieheni viiksimallista. Ei sitä, että vihaisin kaikkia miehiä tai viiksiä.
Mikä oksennus tässä ketjussa on? Mikä miehiin liittyvä kommentti on tässä ketjussa sinusta liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasteltiin nuorisotalolaisten kesken näiden aloitusten määrää. Eikö mammat viitsi paria klikkausta tai hakukenttää käyttää vastaavan aiheen etsimiseksi? Tulenpalava kiire sylkeä minä minä.
En ole löytänyt vielä yhtään viestiä, jossa miehiä varsinaisesti haukuttaisiin. Naisia kohtaan sen sijaan aika rumaa kielenkäyttöä ketju täynnä. Miksi ette puutu siihen? Vai saako naisia arvostella rumasti, miehiä ei?
Tästä oli jo aiempi ketju joka keräsi yläpeukkuja aina kun miestä haukuttiin.
Alapeukkuja tuli kun kehuttiin.
Koko aloituksen ainoa tarkoitus oli miesten haukkuminen.
Joten väkisinpä yrität vääntää muuksi.
Kyselin vaimoltani. Hän teki nopean listan.
-Henki haisee, kuorsaan ja pierut haisee, pierut eivät haihdu huoneilmaan vaan pysyvät pilvenä paikallaan.
Päästä on tullut tillilihaa, sellainen neliömäinen läskikimpale.
Hiukset on harventuneet ja nenä jatkanut kasvuaan korvien ohella. Korviin on alkanut kasvaa karvoja, myös nenästä pilkistää pitkiä mustia kärpäsen jalkoja.
Vaikka olenkin urheillut läpi ikäni, niin neljänkympin kohdalla minulle alkoi vuosivuodelta kasvaa kevyehkö kaljavatsa. Nyt se on selvä puolikas jalkapallo kymmenen vuoden jälkeen. Juoksen mm maratoonin kerran viikossa ja teen paljon muutakin.
Vaimoa ärsyttää erityisesti huono muistini joka sekin on heikentynyt samaan aikaan kun kaljavatsa alkoi kohota hitaasti mutta varmasti. Häntä ärsyttää myös kumaraan painunut olemukseni ja yleinen harmaus.
Hän totesi ettei nainut mäyräihmistä.
Sellainenhan minä olen. Olen mäyräihminen joka häärii takapihalla puutarhassa ja viihtyy villapaidassa ja kumisaappaissa lähes läpi vuoden. Minulla on myös sininen peltinen ämpäri toisessa kädessäni, kun toinen vilkuttaa sinulle sisälle ikkunaan.
Rakastan sinua oi Maikku.
Mulla on ihana tumma mies, ihanaa saada isoa tummaa melaa, oih!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo etusivulta löytyy lukuisia ketjuja joissa haukutaan miehiä täysin estottomasti
Ei mikään. Suurin turn off olisi jos käyttäytyisi minua kohtaan tarkoituksella loukkaavasti, mutta ei ole sitä 13:n vuoden aikana tehnyt. Muutama kilo, hiusten harveneminen, pieruhuumori.. ei ole haluja vähentänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on melko samankaltainen ketju, jossa ruoditaan sitä, kuinka naisen viehättävyys on vähentynyt. Sellainen siis on olemassa ja ihan elossakin näyttää olevan.
Tämähän ei ole yleistävää mies vihaa, jos asiallisesti kertoo, jos jostain syystä oman miehen viehättävyys on laskenut. Hetkellisesti tai kokoaikaisesti.
Esim. Jos sanoisin, että en tykkää, kun mies kasvatti viikset. Se tarkoittaa, että en pidä oman mieheni viiksimallista. Ei sitä, että vihaisin kaikkia miehiä tai viiksiä.
Mikä oksennus tässä ketjussa on? Mikä miehiin liittyvä kommentti on tässä ketjussa sinusta liikaa?
Lue aloitus
Ilkeys ja välinpitämättömyys voi joillakin aiheuttaa sellaista.