Ällöttävät paidattomat kaljupäät
Hyi saakeli. Reisitaskuhousut, yleensä maastonväriset, päällä valkoinen hihaton ja kova hinku repiä se pois päältä. Mua ällöttää tollaset esittelijämiehet, jostain syystä yleensä vielä kaljuja. Pitäkää ne rumat wt-miehenne sisätiloissa jos eivät osaa kaupungilla pitää paitaa päällä niin kuin sivistyneet ihmiset!
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:30"]
Samaa mieltä ap:n kanssa. Yksikään sivistynyt, varakas, hyvässä asemassa oleva EI pyöri kaupungilla ilman paitaa. Kyseessä ovat Ns.wannabe,,wt-kovikset, ammattiautoilijat jne.
[/quote] Mitäs sitten. Mitä se sun persettä kaivaa. Ei kaikki voi olla samanlaisia kuin sä ja sun miehes. Ei se maailma ja yhteiskunta katsos niin pyöri.
Kyrpis, sulta unohtu nyt yks juttu: ei sulla edes ole miestä :D
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:32"]Kyrpis, sulta unohtu nyt yks juttu: ei sulla edes ole miestä :D
[/quote]
Suhun nyt näköjään osui ja upposi. Mies löytyy. Nauti itse omasta wt-miehestäsi, mutta koita pitää se junttisi kurissa.
Ap
Nuo ap:n kuvailemat asiat kaikki yhdessä on niin totaalinen turn off! En katso kahta kertaa kyseisiin urpoihin.
Onko miehillä ulkonäköpaineita? Vai välittävätkö he muiden mielipiteistä? Onko se itsetuntoa, jos on läski ja kävelee mies stringeissä pitkin manskua? Kuka normittaa ja millä valtuuksilla?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:39"]
Nuo ap:n kuvailemat asiat kaikki yhdessä on niin totaalinen turn off! En katso kahta kertaa kyseisiin urpoihin.
[/quote]
Ehkä ne urpot eivät Sinun vahtaamista kaipaakkaan. Voisit toki kysyä. "Saaks mä vähä tsiduu teidän muodokkaita yläkroppia?" Ikäänkuin olisi suurikin kunnianosoitus moisen pissaliisan kyyläys.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:39"]
[/quote]
Ehkä ne urpot eivät Sinun vahtaamista kaipaakkaan. Voisit toki kysyä. "Saaks mä vähä tsiduu teidän muodokkaita yläkroppia?" Ikäänkuin olisi suurikin kunnianosoitus moisen pissaliisan kyyläys.
[/quote]
Onko sinulla sellainen urpomies? Noloa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:39"]
[/quote]
[/quote]
[/quote
Mun mies on ykköskumppani, kaikki mausteet mukana. Vanhanpiian on sitä vaikea sulattaa, mut hei, haviilla on hyvä sydän. Terppa vaan!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:04"]
[/quote]
[/quote]
[/quote
Mun mies on ykköskumppani, kaikki mausteet mukana. Vanhanpiian on sitä vaikea sulattaa, mut hei, haviilla on hyvä sydän. Terppa vaan!
[/quote]
Sori mutta miehesi on super ÄLLÖ! Pullistelee hauiksia kun järki ei riitä muuhun. Yöööök. Mutta varmaan ihan tasoisesi kumppani sinulle.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:17"]
Lihava nainen farkuissa on paljon karmaisevampi näky kun mies hihattomassa, mutta lihavia naisia näkee farkuissa usein...
[/quote]
No entäs ylipainoinen nainen hihattomassa topissa. Olkavarren ympärysmitta ylittää kovimman bodarinkin mitat, mutta kädet ovat pelkkää höllyvää taikinaa. Maha on yritetty peittää ns. empire-tyylisellä yläosalla ja rinnanympäryksestä ei uskalla edes arvailuja esittää.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:26"]Kaljut on ällöjä, oli paita tai ei. Sellainen öykkärimäinen reisitaskuhousuäijä on kyllä kamalin. Pullistellaan jossain pubin kulmalla ja ollaan olevinaan kovia.
[/quote]
Mun mies on kalju, koska tukka ei kasva päähän. Ei öykkäröi pubeissa, koska ei juo alkoholia. Ei myöskään pullistele missään. Miten voit tehdä tuollaisia päätelmiä hiustyylistä????