Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsa löysänä, työ"kaveri" pitää kirjaa vessakäynneistä.

Vierailija
06.06.2014 |

Nyt meni hermot ja itkettää.

Noloa, mutta mulla on vatsa löysänä. Ei kuitenkaan ripulia ja käyn vessassa nyt aikalailla 45min-1h välein.

Esimies tuli juuri sanomaan ja pitämään puhuttelun, että käytän työaikaa väärin.

Oli tämä työ"kaveri" mennyt kielimään esimiehelle, että muka käyn turhan usein vessassa. Tekisi mieli jotenkin kostaa, en tiedä miten.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kosta, sillä teet vahinkoa vain itsellesi. Käy vain vessassa idiootista piittaamatta, jos esimies käy hankalaksi sen takia niin yhteyttä luottamusmieheen.

Vierailija
2/15 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää saikulle. Sanot että sulla on ripuli eikä töissä ole mahdollista käydä vessassa riittävän usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oisin varmaan kysyny et housuuko pitäs paskoa. Kun kerta noin henk. kohtasia kyselee niin sais kyllä totuuden kuulla. Ja saattasin kielijältäbkäydä myös kysymässä haluaaki kädestä tulla pitämmän seuraavan kerran ku noin tarkkaan seuraa.

Vierailija
4/15 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te nyt saa suutanne auki silloin kun pitää?

Ottakaa itseänne niskasta kiinni!

Vierailija
5/15 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää tuollainen. Joillain ihmisillä voi oikeasti olla suolistosairauksia tms. :(

Vierailija
6/15 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä takavuosina kuulema pidettiin kuukautiaikana punaista pantaa päässä, jolloin esimies tiesi että kuukautislainen vaihtaa sidettä vessassa. Pyydä sinö ruskea panta.

Vierailija
7/15 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 12:42"]Lidlissä takavuosina kuulema pidettiin kuukautiaikana punaista pantaa päässä, jolloin esimies tiesi että kuukautislainen vaihtaa sidettä vessassa. Pyydä sinö ruskea panta.

[/quote]

Joo ja punkkari söi mummon bussilipun.

Vierailija
8/15 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nämä kyttäävät työ"kaverit"! Kokemusta on! Mutta käy vaan vessassa silloin kun täytyy. Työkaveri saa suksia suolle. Tai sitten jäät sairauslomalle. 

Vierailija
9/15 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisin kyllä mennyt tuolle valittajalle ja esimiehelle ihan rehellisesti kertomaan että pyllystä valuu löysää kakkaa ja varmaan on meille kaikille parempi että se päätyy pönttöön eikä housuun.

Vierailija
10/15 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helvetin kauan sä siellä vessassa kuhnaat sitten? Mahtaa olla hajut hyvät.. Hyi perkele. Paskanna, pese kädet ja poistu. Älä jää sinne säätämään 20 minuutiksi vaan toimi

Vierailija
11/15 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saigoni ripulin vuoksi on ainoa vaihtoehto tuollaisessa tilanteessa. Sulla on hieno pomo ja kolleega.....

Harkitsisin myös työpaikan vaihtoa.

Vierailija
12/15 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 12:42"]

Lidlissä takavuosina kuulema pidettiin kuukautiaikana punaista pantaa päässä, jolloin esimies tiesi että kuukautislainen vaihtaa sidettä vessassa. Pyydä sinö ruskea panta.

[/quote]

Tuota Lidl-juttua en koskaan ymmärtänyt. Siis eivätkö nuo työntekijät saa työaikana käydä tarvittaessa vessassa muutenkin? Jos minulla on pissahätä, niin pakkohan sinne vessaan on mentävä, kun mahdollisuus siihen tulee. Käyn työaikana vessassa varmaan ainakin viisi kertaa pissalla. Siinä samalla onnistuu kuukautissuojien vaihto.

Vierailija
13/15 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pitää kirjaa vaan :). Jos vielä tulee puhuttelu, niin näytä oma kirjanpitosi ja kysy, paskonko housuhin vai vaippako pitäisi hankkia?

Vierailija
14/15 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 12:42"]

[/quote]

Tuota Lidl-juttua en koskaan ymmärtänyt. Siis eivätkö nuo työntekijät saa työaikana käydä tarvittaessa vessassa muutenkin? Jos minulla on pissahätä, niin pakkohan sinne vessaan on mentävä, kun mahdollisuus siihen tulee. Käyn työaikana vessassa varmaan ainakin viisi kertaa pissalla. Siinä samalla onnistuu kuukautissuojien vaihto.

[/quote]

Ei, housuun on kustava. Siksi ostankin tena-vaippoja

Vierailija
15/15 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon paljon ja käyn siis vessassa myös. Työpaikan vanhemmat tädit alkoivat kovaan ääneen puhumaan minun aikanani montako kertaa päivässä on normaalia käydä vessassa :D. Heillä itsellään oli kai aineenvaihdunta jo loppumassa ja siksi piti minua piikitellä :). Liekö joku katsoi aikaakin sekuntikellolla. hehe. Sairasta porukkaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi