Miten joku voi olla menemättä isänsä hautajaisiin??
Kommentit (42)
Helposti. En ollut sen kanssa tekemisissä 20 vuoteen muutenkaan. Eikä hautajaiset ole mulle mikään pakollinen meno.
Ihminenhän on kuollut. Miten kuollut voi pahoittaa siitä mielensä?
Helposti. Jättää vaan menemättä, syitä on monia.
Taasko tätä kysyt? Eikö edelliset vastaukset tyydyttäneet tai olleet sun ideologiaan sopivia? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos isä on ollut huono isä
Tai tytär on huono?
Miksi oletit, että kyse tyttärestä. Minun kysymyksessä poika.
Ap
No jos ei ole vaikka 3kymmeneen vuoteen nähnyt eikä kuullut koko ukkoa niin ei kai sitä ole tapana tuntemattoman henkilön hautajaisiin tunkea?
Eräs tuttu jätti menemättä, koska isä oli ollut juoppo.
Helposti, jos on ollut huonot välit, riitaa, hyväksikäyttöä, pahoinpitelyä henkistä/fyysistä.
No esim sillai, että on just leikattu eikä lääkäri päästä. Myös sillai, että on karanteenissa. Yksi jätti tulematta viime toukokuussa covidin takia, kun Kaliforniasta ei päässyt koneella Suomeen.
Mutta se kiinnostaa, että onhan ap jo hoidon piirissä, onhan?
Jos isä oli väkivaltainen ja ilkeä juoppo
Syitä voi olla monia. Kannattaa keskittyä vain omiin tekemisiin.
Mieheni ei voisi mennä isänsä hautajaisiin, koska hän ei tiedä isästään edes etunimeä. Pikkaisen vaikea siltä pohjalta arpoa, minkä miehen hautajaiset olisivat juuri ne oman isän.
Isä käytti minua hyväksi lapsena ja nyt kuoli. Pohdin tässä, että menisinkö hautajaisiin.
Ap
Jospa äiti on myrkyttänyt uuden äitipuolen kanssa tyttären mielen ja käännyttänyt isäänsä vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos isä on ollut huono isä
Tai tytär on huono?
No, huono tytär ei siinä tapauksessa mene huonon isän hautajaisiin. Isänsä tytär, omena ei ole pudonnut kauas puusta.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei voisi mennä isänsä hautajaisiin, koska hän ei tiedä isästään edes etunimeä. Pikkaisen vaikea siltä pohjalta arpoa, minkä miehen hautajaiset olisivat juuri ne oman isän.
Mutta, kun perunkirjoitus otettava yhteyttä. Siis, jos tunnustanut isyytensä.
Vierailija kirjoitti:
Isä käytti minua hyväksi lapsena ja nyt kuoli. Pohdin tässä, että menisinkö hautajaisiin.
Ap
En menisi
Jos ei tunne koko ihmistä?