Miksi joillain miehillä on tikut jalat ja pieni pylly. Mutta valtava iso pallomaha?
Kommentit (104)
Metabolinen oireyhtymä. Rasva-aineenvaihdunta persiillään.
Sama kehotyyppi on joillain naisillakin, tikkujalat mutta iso maha ja useimmiten vielä isot rinnat. Takapuoli olematon.
Se iso ( kalja/rasvamaha) vääristää mittasuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Sama kehotyyppi on joillain naisillakin, tikkujalat mutta iso maha ja useimmiten vielä isot rinnat. Takapuoli olematon.
Kuten esimerkiksi sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavan näköisiä nää kaljamahaiset tikkupersemiehet. Sitten ollaan niin muka naismagneetteja, että............ muahhahhahhahahaaaa!
Onks tää sitä naisvihaa?
Maha on iso, kiinteä pallo, mutta persus on kuin kaksi rutistettua patalappua. Tosi HOT!
Koska omenavartalo. Ootko ikinä kuullut ?
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen ketju naisista lähti alle 5 minuutissa. Tämä saa olla täällä. Ja palstalla ei ole miesvihaa tai feministi-modea.
Tai sitten tarpeeksi isoa määrää palstailijoista (itseni ml.) ei kiinnosta ilmoittaa viestiketjua asiattomaksi.
Näitä on nykyään katukuva täynnä ja ihan kaikkia sukupuolia. Salaisuus on nopeiden hiilareiden vetäminen ja kehno lihaskunto. Seurauksena keskivartalolihavuus ja rasvamaksa ja kakkostyypin diabetes. Keskivartalolihavuus tarkoittaa sitä, että ihminen on sairas eikä keho enää toimi normaalisti. Valitettavasti monet näkevät tilanteen vain ulkonäköongelmana, eivätkä tajua, että jotain tarttis tehdä ennen sitä ensimmäistä infarktia tai diabeteksen puhkeamista. Myös syövät ovat yleisempiä keskivartalolihavilla, esimerkiksi rintasyöpä.
Vierailija kirjoitti:
Koska omenavartalo. Ootko ikinä kuullut ?
Allergia?
Mullakin on omenavartalo,mutta ei nyt noin korostetusti,mutta malli on kuiteskin tuo.
Eli olen jonkin verran ylipainoinen,olen laihtunut viimevuosien aikana melkein kymmenen kiloa,mutta siis vieläkin jonkin verran.
Kaikki mulla kertyy mahaan ja vyötäröön.Rintani ovat b-kuppia,ympärys 80-85.
Takapuoli ollut aina pieni ja kapeanpuoleinen,vissiin "miesmäiseksi"sanottu.
Jalkani,sääreni ovat hoikat,mutta ikääni nähden ainakin lääkäreiden mielestä lihaksikkaat ja vahvat kuten reidetkin ja käsivarret.
Olkoonkin omenavartalo,mutta ei ole"hehtaaripe-------tä",mikä kuuluis olevan muotia,eikä "vedenneitoreisiä".
En tarvitse reisisuojia hankaumia vastaan vaikka olen jo 62.Sensijaan suonikohjuja kyllä on,käsitelty kolmasti eri tavoilla,mutta mielestäni ne ovat pienempi paha kuin "makkarajalat"järkyttävine poimuineen.
Anteeksi arvosteluni,mutta teidän tapanne miesten ulkonäön suhteen on aivan samaa,että haukutaan nyt kunnolla puolin ja toisin.
Mitä ihmettä, eikö nykyään olla niin kehopositiivisia ja kaikki kelpaa?
Vaatiiko se sitä kaljaa syntyäkseen?
Vierailija kirjoitti:
Ja ruttuinen pippeli, roikkuvat kivekset
Kaiken kruununa vielä hoitamattomat hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ruttuinen pippeli, roikkuvat kivekset
Kaiken kruununa vielä hoitamattomat hampaat.
Totta
Vierailija kirjoitti:
Eikös se yksi vaateyrittäjä-miss xl ole just tämmöinen?
Kalja