Miksi joillain miehillä on tikut jalat ja pieni pylly. Mutta valtava iso pallomaha?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen ketju naisista lähti alle 5 minuutissa. Tämä saa olla täällä. Ja palstalla ei ole miesvihaa tai feministi-modea.
tämä. miesvihahuorat saa mellastaa palstalla vapaasti ja femakkomode vaan fistaa itseään ketjun tahdissa molempiin reikiinsä
Siellä on vielä poistamatta erikoismiehen, pissapierumiehen, hevostallimiehen, miesasiamiehen.. naisvihasuollokset. Kaikki tosin yhden ja saman näppiksestä.
Vierailija kirjoitti:
Näitä on nykyään katukuva täynnä ja ihan kaikkia sukupuolia. Salaisuus on nopeiden hiilareiden vetäminen ja kehno lihaskunto. Seurauksena keskivartalolihavuus ja rasvamaksa ja kakkostyypin diabetes. Keskivartalolihavuus tarkoittaa sitä, että ihminen on sairas eikä keho enää toimi normaalisti. Valitettavasti monet näkevät tilanteen vain ulkonäköongelmana, eivätkä tajua, että jotain tarttis tehdä ennen sitä ensimmäistä infarktia tai diabeteksen puhkeamista. Myös syövät ovat yleisempiä keskivartalolihavilla, esimerkiksi rintasyöpä.
Kirjoitat. Esteettiset seikat ovat pienin ongelma. Yläkropassa voi olla voimaakin sekä ko.kehotyypin miehillä että naisilla mutta kintuissa ja pakaroissa ei ole käytännössä enää lihaksia ollenkaan. Ne kaipaisivat melko rajua stimulaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä on nykyään katukuva täynnä ja ihan kaikkia sukupuolia. Salaisuus on nopeiden hiilareiden vetäminen ja kehno lihaskunto. Seurauksena keskivartalolihavuus ja rasvamaksa ja kakkostyypin diabetes. Keskivartalolihavuus tarkoittaa sitä, että ihminen on sairas eikä keho enää toimi normaalisti. Valitettavasti monet näkevät tilanteen vain ulkonäköongelmana, eivätkä tajua, että jotain tarttis tehdä ennen sitä ensimmäistä infarktia tai diabeteksen puhkeamista. Myös syövät ovat yleisempiä keskivartalolihavilla, esimerkiksi rintasyöpä.
Kirjoitat. Esteettiset seikat ovat pienin ongelma. Yläkropassa voi olla voimaakin sekä ko.kehotyypin miehillä että naisilla mutta kintuissa ja pakaroissa ei ole käytännössä enää lihaksia ollenkaan. Ne kaipaisivat melko rajua stimulaatiota.
edit: Kirjoitat asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, eikö nykyään olla niin kehopositiivisia ja kaikki kelpaa?
Kuten näet, kehopositiivisuus koskee vain naisia.
Ruokavalio pielessä ja liikuntatottumuksia ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
edit: Kirjoitat asiaa.
Nyt p kele se hiiri pois alapeukkunapilta ja tekemään niitä pistoolikyykkyjä :). On kyse juuri sun yhdestä elämästä kaikista kahdesta.
Olen mies ja minulla on juuri tuollainen vartalo. Muuten olen kohtuullisen hoikka. Iso maha tuntuu suorastaan koomiselta siinä paketissa. Ongelma on mm. housujen pysyminen ylhäällä, kun takapuolta ei juuri ole.
Syynä on kymmenen vuotta sitten tehty elinsiirto. Näihin liittyy aina vahva lääkitys, minulla nykyisin kymmenkunta eri pilleriä päivässä. Joukossa on myös kortisoni. Kortisoni "syö" lihaksia. Jos oikein muistan, kehon suurimmat lihakset ovat iso pakaralihas ja reisi. Ja samanaikaisesti kortisoni lisää rasvaa, ainakin meillä miehillä juuri keskivartaloon.
Vaihtoehdot ovat minulla tämä kroppa, dialyysi jos jättäisi lääkkeet tai sitten kuolema. Aika lailla no brainer, sanoisin.
Olen tyytyväinen siihen, että satuin syntymään mieheksi. Vaikka tämä kroppa ilmeisesti häiritsee joitakin kuten tämän ketjun aloittajaa, mikään naisten universaali suhtautumistapa se ei ole. Olen naimisissa + lapsia. Ja miehenä ei ole sillä tavalla tottunut oman ulkonäön tarkkailemiseen, mikä joillekin naisille on yleistä.
Mutta tuo housuongelma on tosiaan olemassa tämän kropan seurauksena. Kaikkien housujen kanssa ei voi käyttää henkseleitä.
Ns. kaljamahasta alkoholia tuskin voi syyttää, jos mies on ollut yli 30 vuotta absolutisti...
Miehillä kertyy vatsaan, naisilla muuallekin. Osalla voi olla vatsatyrä joka tekee pallomaisuuden, mutta voi liittyä liikahappoisuutta joka nousee kurkkuun, joka tuo riskin kurkkusyöpään (jolloin pelkkä apteekkilääke ei ehkä riitä, vaan kunnollinen lekuri ja kohottava sängynpääty välillä) ja uniapneaa /kuorsaus, osalla voi olla lisäksi astma jos on taipumus. Vatsaan voi kertyä myös nestettä naisilla tai miehillä, lymfakierto tai on tarve maitohappobakteerille.
Just kirjoitti:
Ruokavalio pielessä ja liikuntatottumuksia ei ole
En oikein tiedä mitä tähän sanoisi. Miehelläni on puolipallo, mutta vaikka hän syö astetta ukkoutuneemmin kuin minä, niin silti suhtkoht terveellisesti, ja hän tekee raskasta työtä ja paljon. Hän painaa minua vähemmän mutta se maha on pömppö koko ajan ja rasvaakin on. Alkoholinkäyttökin on maltillista. Pitäisikö hänen verensokerejaan lähteä tutkimaan?
Itsekin tahdon pömppöytyä ja paastoarvo on noussut lähelle seiskaa vuosien saatossa. Silti pömppöni on ylävatsalla etenkin kun olen alkanut syödä aina hiukan fiksummin, ja hänen taas koko maha törröttää. Omani saattaa paisua välillä kokonaan kun olen syönyt jotain epätavanomaista mutta tuo on tosiaan koko ajan yhtäläisesti iso.
Samaa ihmekin olen ihmetellyt. Mutta siis ihan eri lihavuustyyppi kuin näillä naistissisillä pelaajapojilla joilla usein myös läskireidet ja lantio..
Tikkupyllymiehillä on kuin joku irtopallo mahassa.
Alkoholisti. Lihakset surkastuneet.
Miehellä maha on parempi kuin oikein sellainen housuja kiristävä läskipeppu. Nallekarhumaiset miehet ovat tosi komeita.
Minulla oli tuollainen vartalo. Se parani laihduttamalla ja liikkumalla. Mies 40v
Ruokavalio. Pallomaha voi tulla aivan yhtälailla absolutistillekin, mutta korrelaatio prosessoidun ruoan ja alkoholin kulutuksen välillä on olemassa.
Minun miehelläni on juuri toisinpäin: paksut kunnon pyöräilijän jalat, aika muhkea pylly, ja ei juuri mahaa. Pyllystä kaveritkin hänelle kuittailevat mutta mikäs siinä :D rakas mies on.
Äsken lähti aika nopeasti ketju "Miksi joillain naisilla on roikkuva maha, mutta pieni takapuoli?"
Terveisiä vaan Modelle. Toimintasi ei ole yhtään läpinäkyvää ;)
Kvasiorkor, proteiinin puutteesta johtuva sairaus kehitysmaissa
Epäterveelliset syömistavat, eikä lihaksia ylläpitävää liikuntaa
Tuo on seuraus huonoista elintavoista, eli epäterveellisestä ruuasta, alkoholista ja liikkumattomuudesta. Ihan yleistähän tuo on ja syynkin jo luulisi olevan kaikkien tiedossa.