Mies ei halua yökyläilyä. Miten edetä tapailussa?
Kommentit (30)
Mitä mies sanoo syyksi?
Kuinka kauan olette tapailleet?
Onko muuta läheisyyttä, miten mies suhtautuu läheisyyteen?
Hiukan lisätietoa niin olisi helpompi vastata.
Unohda tämä äijä ja etsi vapaa mies. Ei voi yökyläillä kun on hankala selittää puolisolle miksei ole yötä kotona...
Vierailija kirjoitti:
Sinänän sen päätät ap.
Ehkäpä sinä et kiinnosta miestä niin paljon, että hän haluasi kanssasi yökyläilyn.
Sinussa ei ole mitään, joka syttyttäisi häntä edes hiukan seksuaalisesti.
Silti saatat olla kiva keskustelukumppani ja seuran pitäjä.
Minulla on tuttuja, jopa deittejä, joiden kanssa vietän mielelläni aikaa usein, koska heidän kanssaan on mielenkiintoista vaihtaa mielipiteitä ja keskustella ja syödä yhdessä.
Vietämme yhdessä laatuaikaa. Mutta mies ei sytytä minua yhtään seksuaalisesti, enkä varmaan minäkään häntä
Ei tulis koskaan mielenkään mennä sänkyyn yhdessä. Silti meillä on kivaa yhdessä ja käymme pari kertaa kuussa yhdessä syömässä ja juttelemassa, ja joskus soittelemme ja keskustellaan sähköpostin välityksellä.
No itse asiassa. Tässä siittä ei ole kyse ettenkö sytyttäisi😅😀
Vierailija kirjoitti:
Unohda tämä äijä ja etsi vapaa mies. Ei voi yökyläillä kun on hankala selittää puolisolle miksei ole yötä kotona...
Ei ole puolisoa. Olemme paljon hänen luonaan kun näemme. Olemme tapailleet hetken mutta tunteneet kauemmin. Sänky jutuista ei ole kiinni.
Ap
Suhde ei etene koska mies ei halua suhdetta. Sänkyhommat sen sijaan kiinnostaa. Oletteko keskustelleet asiasta?
Mitä tarkoitat yökyläilyllä, ja minkä ikäisiä olette. Ehkä hänellä on nukkuessa uniapnealaite, eikä halua sinun tietävän siitä.
1) Kysypä siltä onko varattu vai homo. Vastasi kumman tahansa, jätä hänet.
2) Etsi toinen mies ja aloita panosuhde
Sama tuli mieleen, että on hyvä että molemmat tietää mikä ono homman nimi. Itsellänikin on täysin platonisia, myös naimisissa tahoillaan olevia mies-kavereita, mutta näissä on se juteltu läpi että ollaan nimenomaan kavereita ja että kummallakaan ei ole muita tunteita.
Nuorempana tein jooskus virheitä, että olin kaveria minuun ihastuneelle miehelle selvästi kertomatta sitä, etten voisi koskaan ajatella häntä muuta kuin kaverina. Ei halunnut loukata, ja toisaalta sitä kai kuvitteli että kyllä se toinen tajuaa ettei kiinnosta seksuaalisessa mielessä kun aikaa kuluu eikä mitään siihen suuntaan tapahdu. Mutta pahin tapaus oli minuun salaa 4 vuotta ihastunut ja odotti koko ajan että pian rakastun häneen ja meille tulee kunnon suhde.