Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua yökyläilyä. Miten edetä tapailussa?

Vierailija
20.07.2021 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsimällä uuden miehen jota kiinnostaa?

Vierailija
2/30 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenet niin, että sanot miehelle hyvästi. Miksi tapailisit tuollaista epäröivää nynneröä kun miehiä on maailma täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa piparia

Vierailija
4/30 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt, että onko sulla kotona nainen joka ei päästä, vai mistä kiikastaa?

No ei vaineskaan, jahkaat, että miten tästä edetään pari vuotta sen miehen kanssa 'seurustellen'.

Vierailija
5/30 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet pelkissä sukkanauhoissa sen luokse kyläilemään torttu levällään haaroitellen.

Vierailija
6/30 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edetä?

Mulla oli kerran säätö, lähti aina yöllä pois. Muka äidin kanssa asui.

En siis saanut edes sitä kiireetöntä yhdessäoloa jne mitä odotin.

Yli 10 vuotta on tuo rassukka laittanut viestiä silloin tällöin, eikä pöljä tajua että jotain ois tarttenut tehdä ajallaan.

Vierailija
7/30 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatulle kelpaa vaan päiväpanot.

Vierailija
8/30 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänän sen päätät ap.

Ehkäpä sinä et kiinnosta miestä niin paljon, että  hän haluasi kanssasi yökyläilyn.

Sinussa ei ole mitään, joka syttyttäisi häntä edes hiukan seksuaalisesti.

Silti saatat olla kiva keskustelukumppani ja seuran pitäjä.

Minulla on tuttuja, jopa deittejä, joiden kanssa vietän mielelläni aikaa usein, koska heidän kanssaan on mielenkiintoista vaihtaa mielipiteitä ja keskustella ja syödä yhdessä.

Vietämme yhdessä laatuaikaa.  Mutta mies ei sytytä minua yhtään seksuaalisesti, enkä varmaan minäkään häntä

Ei tulis koskaan mielenkään mennä sänkyyn yhdessä.  Silti meillä on kivaa yhdessä ja käymme pari kertaa kuussa yhdessä syömässä ja juttelemassa, ja joskus soittelemme ja keskustellaan sähköpostin välityksellä.

Vierailija
9/30 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänän sen päätät ap.

Ehkäpä sinä et kiinnosta miestä niin paljon, että  hän haluasi kanssasi yökyläilyn.

Minulla on tuttuja, jopa deittejä, joiden kanssa vietän mielelläni aikaa usein, koska heidän kanssaan on mielenkiintoista vaihtaa mielipiteitä ja keskustella ja syödä yhdessä.

Vietämme yhdessä laatuaikaa.  Mutta mies ei sytytä minua yhtään seksuaalisesti, enkä varmaan minäkään häntä

Ei tulis koskaan mielenkään mennä sänkyyn yhdessä.  Silti meillä on kivaa yhdessä ja käymme pari kertaa kuussa yhdessä syömässä ja juttelemassa, ja joskus soittelemme ja keskustellaan sähköpostin välityksellä.

.Niinpä.

Tuo on erinomainen esimerkki siitä, kuinka mies ja nainen voivat todellakin pelkkiä ystäviä keskenään,

Ei seksuaalista kipinää, mutta keskusteluyhteys ja mielipiteiden vaihto sekä viihtyminen toisen seurassa silloin tällöin, vaikkapa hyvällä lounaalla tai illallisella antaa iloa ja rentoustusta toisen seurassa.

Vierailija
10/30 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edetä mihin? Jos mies ei halua niin ei voi edetä yhtään sen pitemmälle eikä kannata maanitella.

Vierailija
11/30 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänän sen päätät ap.

Eli sinulla on homoja kavereina. 

Ehkä aloittajan deitti on myös homo

Vierailija
12/30 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnittelet vaan.

Vierailija
13/30 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää heti edetä seksiin? Miksi ei voi odottaa?

Vierailija
14/30 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutte eri paikoissa. Tapailla voi hereillä ollessa.

Vierailija
15/30 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on päivästä toiseen tällaisia viestejä, joiden kirjoittajilla ei näemmä ole yhtään itsekunnioitusta. Toivottavasti viestit ovat kaikki samalta henkilöltä, koska eihän nuoret naiset oikeasti voi olla näin kujalla miehistä ja niiden käyttäytymisestä.

Vierailija
16/30 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat hänet vakavaan keskusteluun siitä, että sinun mielestäsi suhteen pitäisi edetä seuraavalle tasolle.

Vierailija
17/30 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olethan sinä keskustellut hänen kanssa mistä on kyse? Jos et ole, tee se nyt. Kysy suoraan miksi ei halua yökyläilyä. Pitääkö sinua pelkkänä kaverina, onko jotain vakaumusta joka kieltää esiaviollisen seksin tms.

Vierailija
18/30 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailee myös muita naisia. Ei halua ”pettää”, kuitenkin katselee vaihtoehtoja.

Vierailija
19/30 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänän sen päätät ap.

Näissä kaverisuhteissa yleensä toisella on tunteita, ja se toinen myös yleensä se mies. 

Ja ei, en väitä että tuolla miehellä olisi tunteita, kerroin vain yleisesti.

Vierailija
20/30 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Kysypä siltä onko varattu vai asuuko vanhemmillaan.

2) Etsi toinen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan