Painepesurilla saa hyvät orkut
Kommentit (13)
Jep. Suosittelen terassipesurin kanssa käytettäväksi.
heko heko... Osuin kerran painepsurin suikulla peukalooni ja kävi aivan saatanan kipeää.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 10:52"]Jep. Suosittelen terassipesurin kanssa käytettäväksi.
[/quote]
Hyvä idea!
vähemmäkin äänellä tulee, sormi ja mielikuvitus
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 10:56"]vähemmäkin äänellä tulee, sormi ja mielikuvitus
[/quote]
Olet amatööri :)
Itse en käytä enää painepesuria. Autopesulat on must. Siihen vielä vahaus, niin kyllä kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:01"]Itse en käytä enää painepesuria. Autopesulat on must. Siihen vielä vahaus, niin kyllä kelpaa.
[/quote]
Otatko alustapesulla?
Orkku tulee, mutta samalla irronneet häpärit lentelevät jonnekin terassin alle
Asetu avohaaroin Niagaran putouksen alle. Mahtava orkku.
Itse käytin paloauton letkua kun olin työharjoittelussa paloasemalla. Kyllä lähti! ;) Ja viihdytti myös palomiehiä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:01"]Itse en käytä enää painepesuria. Autopesulat on must. Siihen vielä vahaus, niin kyllä kelpaa.
[/quote]
Otatko alustapesulla?
Kyllä. Myös ruostesuojaus on kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:02"]Orkku tulee, mutta samalla irronneet häpärit lentelevät jonnekin terassin alle
[/quote]
Sielläköhän kadonnut klitoris on?
Höhlät. Painepesurin letku pannaan jalkojen väliin ja mattojen pesu alkaa maistua.