Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävä kollega, miksi se tekee näin? :/

Vierailija
05.06.2014 |

Vanhempi naispuolinen kollega "jatkaa" muiden ihmisten lauseita, mutta eri sanoin. Jos joku sanoo vaikka: "Voisi kysyä Eskon mielipidettä tähän", niin tämä nainen sanoo "Niin, katsoo mitä Esko on mieltä, ottaa siihen yhteyttä ja kuulostella vähän, että mitä Esko ajattelee. Tarkistettais Eskon fiilikset".

Ja myöskin usein muiden lause jää kesken esim. "Tänään on ollut ulkona vähän..." nainen jatkaa: "SATEINEN PÄIVÄ, juu niin on ollut ja ripotellut vettä, minäkin sen huomasin tuossa aamulla että vettä sataa joo!"

Mitään omia mielipiteitä tällä ihmisellä ei ole. Pää hajoaa! Onko kellään tällaista kollegaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua taitaa ärsyttää siinä ihmisessä jokin muukin piirre kuin pelkästään ne jutut?

Vierailija
2/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollegalla on Downin syndrooma ja hän on ulkomailla käynyt yliopiston ja sitä kautta päässyt lääkäriksi. Työskentelee yksityisellä ja siitä erikoinen Down että on lääkäri ammatiltaan. Luultavasti tuo johtuu ihan Downin syndroomasta. t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 19:39"]

Sua taitaa ärsyttää siinä ihmisessä jokin muukin piirre kuin pelkästään ne jutut?

[/quote]

Mitä tarkoitat? Kysyn oikeasti, kun en tajunnut. ap

Vierailija
4/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm, ei minusta tuossa ole mitään ärsyttävää, tuollaista small talkia kohteliaisuuden vuoksi. Ei kai noihin lauseisiin ole tarkoituskaan ruveta keksimään vastaväitteitä ja aikaansaada väittelyä, vaan myötäillä ja myötäelää.

Vierailija
5/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 19:45"]

Kollegalla on Downin syndrooma ja hän on ulkomailla käynyt yliopiston ja sitä kautta päässyt lääkäriksi. Työskentelee yksityisellä ja siitä erikoinen Down että on lääkäri ammatiltaan. Luultavasti tuo johtuu ihan Downin syndroomasta. t. ap

[/quote]

Tämä ei ole ap. Aika väsynyt yritys.

Vierailija
6/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen tuota itse joskus, huomaan sen, ja ärsyttää itseäkin. Mua ehkä ärsyttää hitaat jaarittelijat, joten yritän jouduttaa juttua hieman nopeammin eteenpäin. ;) Anteeksi, huono tapa. 

Vierailija
7/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa :D Tuli aivan oma työkaveri mieleen. Suu rupee jo liikkumaan ennen kuin saan lauseen loppuun ja hän yrittää tavallaan arvata aina loput lauseesta.

Vierailija
8/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Näin minäkin ajattelisin. Ei kaikkien ihmisten tavat ole aina niin mieleen. Minua ärsyttää yhden työkaverin tapa nauraa, mutta ei minulla ole tarvetta muuttaa sitä, vaan yritän hyväksyä sen. Oletko ap koskaan  ajatellut, että sinulla voisi olla joku tapa, mikä ärsyttää muita?

Vierailija
9/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun jotkut tekee sitä mitä se leena hefner että ku selität jotai nii siinä välissä "ymm, ymm, ymm" :D

Vierailija
10/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 20:02"]

Hahaa :D Tuli aivan oma työkaveri mieleen. Suu rupee jo liikkumaan ennen kuin saan lauseen loppuun ja hän yrittää tavallaan arvata aina loput lauseesta.

[/quote]

Aika tavallistakin ja siitähän oli parodia Putouksessa tämä Leena Hefner os Herppeenluoma.

Vierailija
11/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen tota, apua! Ärsyttää vaan ku ihmiset on niin hitaita ja pitäis päästä eteenpäin. 

Vierailija
12/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 20:02"]

[/quote]

Näin minäkin ajattelisin. Ei kaikkien ihmisten tavat ole aina niin mieleen. Minua ärsyttää yhden työkaverin tapa nauraa, mutta ei minulla ole tarvetta muuttaa sitä, vaan yritän hyväksyä sen. Oletko ap koskaan  ajatellut, että sinulla voisi olla joku tapa, mikä ärsyttää muita?

[/quote]

Tottakai minussakin on ärsyttäviä puolia, en ole täydellinen ihminen. Tämän palstan hienous on siinä, että saa purkautua jos joku ärsyttää. Jos olette minun kollegoitani, purkautukaa ihmeessä! Olen se ärsyttävä tyyppi, joka pitää joskus pienen ajatustauon puheessa ja jatkaa sitten taas. ap

Vierailija
13/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää hitaat puhujat, jotka juurta jaksaen selittävät jonkin mitättömänkin pikkuasian kaikki yksityiskohdat ja tuskastuttavan hitaaaaasti etenevät tylsissä jutuissaan. Sitten jopa useamman kuuntelijan pitäisi hartaasti tunnelmoiden ja hiljaa kuunnella tätä yhtä unettavaa horisijaa ties kuinka kauan. Jos joku menee siihen keskelle kommentoimaan jotain, horisija mykistyy loukkaantuneena tai lisää ääntään, jotta hän saa rauhassa puhua tästä asiastaan. Suomalaista "keskustelukulttuuria"...