Helteiden aikana huomattua: kyllä suomalaisilla on paljon järkyttävän
rumia tatuointeja. Oliskohan tatuoinnin poistotulevaisuudessa hyvää bisnestä?
Kommentit (55)
Minulle tulee aina tatuoidusta naisesta mieleen kevytkenkäinen merimiehen morsian.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:10"]Minulla on useita tatuointeja, eikä tulisi mieleenkään poistattaa niitä. Ne ovat osa minua. Ne myöa näyttävät tosi hyvältä. Mutta minä mietinkin aiheet tarkkaan ja kävin maailman top-20-tatuoijalla. Tatuoinnit ocat taidemuoto.
[/quote]
Hyvä että tykkäät. Voihan olla että useakin.minun mielestä maailman eniten rumaa tatointia kantava oikeasti tykkää omastaan. Loppuelämänsä.
No niin näyttää olevan. Ovat niin yleisiä etteivät enää säväytä milläänlailla, ei ainakaan positiivisesti. Massamuotia ja suurin osa haalentuneita ja rumia. Jotkut vielä venyneitä kun leidille on tullut parikymmentä liikakiloa tatuoinnin ottamisen jälkeen.
Minustakin suurin osa hyvin epäesteettisiä, tietenkin tämä on makuasia. Itselleni en voisi kuvitellakaan, ei sovi ollenkaan tyyliini eikä asenteeseeni. En rehellisesti sanottuna ole tainnut nähdä kuin muutaman sellaisen tatuoinnin, joista voisi sanoa, että on jollakin tapaa hieno ja sopii kantajalleen. Ja jotenkin yhdistän tatuoinnit sellaiseksi low classiksi, vaikka lääkäriystävänikin meni muutama vuosi sitten sellaisen alaselkäänsä ottamaan:D
Itse asiassa kiinnitin toissapäivänä huomiota samaan, vaikka itsellänikin on tatuointi. Monet ottaa todella nuorena todella isoja ja näkyviä tatuointeja. Toisaalta, tuskin se estää enää samalla lailla työnsaantia kuin aiemmin.
Mua ei kyllä sinänsä haittaa toisten tatuoinnit, oikeastaan ne ovat monesti kivojakin ja itsehän tatuointinsa kantavat. Kyllä maailmaan mahtuu. Ja kroppa nyt joka tapauksessa muuttuu vanhetessaan. Harvoin ne 50-90-vuotiaiden kropat arpineen, selluliitteineen ja kaikkine elämisen merkkeineen nyt niin kauniita muutenkaan ovat.
Oksettavan rumia. Toisaalta vievätpä läskeiltä huomiota. T:läski
Tykkään miehillä tatuoinneista, jos kroppa on muuten kondiksessa. Esim David Beckhamille sopii. Se mies tihkuu seksiä, eikä tatuoinnit ainakaan vähennä vetovoimaa.
Tatuoinnit, etenkin isot näkyvillä paikoilla, muuttaa naisen maskuliinisemmaksi. Jos se on oma juttu, niin siitä vaan. Ei ole taaskaan muilta pois toisten tatuoinnit. Itse en ole vielä uskaltanut mutta jonkun pienen voisin ottaakin.
Saman olen huomannut. Etenkin naisilla on todella isoja tatuointeja, ihan hirveitä. Pieni tatska vielä menee, mutta noi jättikokoa olevat...hyi. Kaiken kruunaa runsas ylipaino.
Suurin osa ei ole mitään yksilöllisyyttä nähnytkään. Naisilla sama piikkilanka allin ympärillä, lapaluussa joku kiehkuraviritys, nilkassa ja säären ulkopinnalla lisää kiehkuroita. Miehillä näkyy taas enemmän isoja tribaaleja. Jälki useimmiten haalistuneen harmaata ja tuhruista. sellaiset eivät kaunista ketään.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 10:56"]
Itselläni on pari pientä tatskaa ehkä vähän piilossa. Mutta olen samaa mieltä! Nähnyt rannalla pari siiderimasua joilla on puolet vatsasta tatuoitu jollain karmeella tribaalikukkatatskalla. Mmm, seksikästä.
[/quote] Nämä pienet näyttävät tosiaan kärpäsenpaskoilta sitä valkoista, ihraista selkää vasten. Juuri eilen nauroin rannalla, kun hiukan ylipainoinen, keski-ikäinen rouva meni bikineissä uimaan. Juuri sitä tyyppiä, että "tsishiiii, mulla on tatska piilossa, olen rohkea, kun mulla on tommonen perhonen lantiolla" Oikeasti se näytti siellä lihavassa perseessä siniseltä musteläiskältä ja ei todellakaan ollut mikään kiihoittava näky
Eihän lihavuus ja tatuloinnit sulje pois toisiaan. Kyllähän lihva voi ottaa samalla tavalla tatuloinnin. Kyllä mies voi kaljamahan keskelle ottaa vaikka karhu olut tatuloinnin sekä nainen hellyviin ihroihin vaikka leivonnaisen kuvan.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 10:56"]
Itselläni on pari pientä tatskaa ehkä vähän piilossa. Mutta olen samaa mieltä! Nähnyt rannalla pari siiderimasua joilla on puolet vatsasta tatuoitu jollain karmeella tribaalikukkatatskalla. Mmm, seksikästä.
[/quote] Nämä pienet näyttävät tosiaan kärpäsenpaskoilta sitä valkoista, ihraista selkää vasten. Juuri eilen nauroin rannalla, kun hiukan ylipainoinen, keski-ikäinen rouva meni bikineissä uimaan. Juuri sitä tyyppiä, että "tsishiiii, mulla on tatska piilossa, olen rohkea, kun mulla on tommonen perhonen lantiolla" Oikeasti se näytti siellä lihavassa perseessä siniseltä musteläiskältä ja ei todellakaan ollut mikään kiihoittava näky
[/quote] Onneksi olen ruskettunut ja timmi nuori ihminen, kiitos vaan :) Eikä ole perhosta lantiolla. Heh vähän mielikuvitusta.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 10:56"]
[/quote] hahaha voin kuvitella miltä itse näytät. joku täyteen tatuoitu valas.
Just eikä tatuoinnit aiheuta lihavuutta, kumma kun tähänkin keskusteluun ottaa ne pakolliset läskiksi haukkumiset.
Just eikä tatuoinnit aiheuta lihavuutta, kumma kun tähänkin keskusteluun ottaa ne pakolliset läskiksi haukkumiset.
Mielummin otan pienen perhosen lanteelle kuin koko käden täyteen. Eihän kumpikaan ole aistikas vanhempana, mutta toisen saa paremmin piiloon.
Jep... Tästä syystä käynkin poistattamassa omani heti raskauden ja imetyksen jälkeen.
Toivon etteivät lapsenikaan koskaan pilaa ihoaan.
Kuulin sellaisen jutun työkaverilta, että hyvällä tatuoinnilla saa ainakin panoseuraa. Jollain naisella on kuulemma hyvä tatuointi selässä. Joku puu koko selän ja kuulemma upean näköinen. Moni on halunnut nähdä sen livenä, kun panee naista takaapäin. Naisella on kuulemma seuraa riittänyt kesäterasseilla, kun sana levisi.
Joten on niistä hyötyäkin
Mikä ihme trendi tää tatskojen ottaminen on? Nykyään on melkein harvinaista ettei ole tatskoja!!
Esim. Tallinnassa en nähnyt yhdelläkään paikallisella naisella tatskoja, naiset oli niin paljon kauniimpia kuin täällä. Ero oli huomattava. T.21
Minulla on useita tatuointeja, eikä tulisi mieleenkään poistattaa niitä. Ne ovat osa minua. Ne myöa näyttävät tosi hyvältä. Mutta minä mietinkin aiheet tarkkaan ja kävin maailman top-20-tatuoijalla. Tatuoinnit ocat taidemuoto.