Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian ruma rakkauteen?

Vierailija
06.10.2024 |

Olen ollut pitkään sinkkuna enkä ole edes etsinyt sen kummemmin mitään, koska viihdyn hyvin yksinkin. Vietän paljon aikaa kotona tai mökillä, teen töitä etänä ja kaikki harrastukseni ovat sellaisia joita yleensä tehdään yksin. Eipä siis ihme, että olen pysynyt sinkkuna. Ja kuitenkin haluaisin löytää elämääni rakkautta ja pitkäaikaisen parisuhteen. Tinder on jo monesti kokeiltu eikä sieltä ole mitään pysyvää löytynyt, joten liityin fb-datingiin vain todetakseni, etten saa tykkäyksiä kuin työttömiltä resupekoilta ja hampaattomilta eläkeläisiltä. Itse olen 47-vuotias, hyväkuntoinen, hoikka ja elämänhaluinen nainen. Mutta mutta... ilmeisesti olen luullut itsestäni liikoja, koska en enää kelpaakaan ns. tavallisille miehille. Onko muilla kokemuksia Facebookin deitistä ja onko kyse nyt vain siitä, että olen liian ruma löytämään rakkautta?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan liian vanha. Miehet etsivät ikään katsomatta hedelmällisessä iässä olevaa naista. Löydät kyllä kumppanin, jos kelpuutat itseäsi vanhemman miehen, jolla on jo lapset tehtyinä.

Vierailija
2/51 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ikäinen ja saman huomannut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kelpuutankin. Ikähaarukka on 48-60. Tykkään sitä paitsi vanhemmista miehistä, mutten epäsiisteistä ja huonosti käyttäytyvistä. Ap

Vierailija
4/51 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tottakai on jo lapset tehtynä, en edes haluaisi enää elää mitään pikkulapsiarkea. Ap

Vierailija
5/51 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä oma käytöksesi objektiivisesti tulkittuna?

Pienestä kirjoittelusta, jotenkin paistaa rivien välistä ikävä persona, et sitä välttämättä ole, mutta ensivaikutelma on vahvasti sitä.

Vierailija
6/51 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole AP minullakaan hyvin mennyt. Olin Tinderissä vajaa 2,5v ja kävin treffeillä 34 eri miehen kanssa. Heistä 1/3:lle minä annoin pakit, 1/3 antoi minulle pakit ja 1/3 kanssa tunne oli molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut jatkaa tutustumista . Vain kolme tapailusuhdetta muodostunut.

Vierailija
7/51 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Työpaikalta voisin napsia mukaani varattuja miehiä lyhyempiin ja pidempiin mukaviin hetkiin, mutta kun haluaisin ihan oman. En silti ihmettele pettämistilastoja, tämän kysynnän ja tarjonnan kohtaamattomuus ajaa ihmistä helposti toisten suhteiden keskelle.

Jos ei saa kunnollista omaa, mutta varatuilta tulee jatkuvasti ehdotuksia ja lämmittelyä, pitää olla aika kova luonne kieltäytyäkseen iäksi. Sanonpa vaan.

Vierailija
8/51 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin olet aivan liian vanha. 47v, vaihdevuotinen.

Vierailija
9/51 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vaihdevuodet on jo alkaneet. Miksiköhän se on sinun mielestäsi haukkumasana? Ihan normaalia elämää, kuuluu naisen elämänkaareen. 

Vierailija
10/51 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, vaihdevuodet on jo alkaneet. Miksiköhän se on sinun mielestäsi haukkumasana? Ihan normaalia elämää, kuuluu naisen elämänkaareen. 

Niin, kuulukin ja eläväinen mies tietää, että kuivakkuus vaan lisäntyy, ei sillä väliä jos etsii platoonista sielunkumppanuutta, mutta harvalle miehelle tuo käy.

Mitens on sulla tuon seksin suhteen?

Vierailija
11/51 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenikäiset ihmiset, miehet ja naiset löytävät toisensa ja pariutuvat. Ihan lähipiirissäkin eräs ystäväni löysi tosi kivan samanikäisen miehen lenkkipolulta ja nyt ovat olleet jo hyvän tovin yhdessä. Tosi mies ei pelkää vaihdevuosia eikä aikuista naista! 

Vierailija
12/51 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu pois sieltä deitistä oikeaan elämään ja vaikka sinne lenkkipolulle. Toivottavasti törmätään siellä!

Vierailija
13/51 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on sokea!

Vierailija
14/51 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset kelpaa miehille mutta naisena olet tosi nirso etkä itse halua tavis miehen kanssa seurustella. Et halua edes tutustua tavis miehiin jos kerran olet ollut sinkkuna kauan. Kaikki naiset saisi kyllä heti satoja treffi ehdotuksia miehiltä.

Vierailija
15/51 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole AP minullakaan hyvin mennyt. Olin Tinderissä vajaa 2,5v ja kävin treffeillä 34 eri miehen kanssa. Heistä 1/3:lle minä annoin pakit, 1/3 antoi minulle pakit ja 1/3 kanssa tunne oli molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut jatkaa tutustumista . Vain kolme tapailusuhdetta muodostunut.

Ihan kuin jotain hevoskauppaa. 🤣

-  34 treffikumpparia. 😂

Rakkaus osuu kohdalle kerran-pari-kolme kertaa elämässä.

Muu on säätö- ja viritys- ja hyötytoimintaa. 👉👌

Vierailija
16/51 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miten on B-rappuun ajon kanssa?

Vierailija
17/51 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtäkään syytä miksi haluaisin naisen jonka kanssa en voi saada lapsia. Mieluummin olen yksin.

Vierailija
18/51 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on elännyt maapallolla 111 miljardia. Tästä porukasta sukulinjoja on elossa noin viitisen prosenttia. Luonto on ankara. Eikö varmasti tullut 47 vuoden aikana vastaan yhtään jolle annoit pakit? 

Vierailija
19/51 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Työpaikalta voisin napsia mukaani varattuja miehiä lyhyempiin ja pidempiin mukaviin hetkiin, mutta kun haluaisin ihan oman. En silti ihmettele pettämistilastoja, tämän kysynnän ja tarjonnan kohtaamattomuus ajaa ihmistä helposti toisten suhteiden keskelle.

Jos ei saa kunnollista omaa, mutta varatuilta tulee jatkuvasti ehdotuksia ja lämmittelyä, pitää olla aika kova luonne kieltäytyäkseen iäksi. Sanonpa vaan.

En usko sanaakaan tarinastasi. Jos oikeasti saisit tuolla tavoin jatkuvasti ehdotteluja varatuilta miehiltä, niin kyllä silloin sinusta myös sinkkumiehetkin kiinnostuisivat. Tarinasi on aivan epälooginen. 

Vierailija
20/51 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenikäiset ihmiset, miehet ja naiset löytävät toisensa ja pariutuvat. Ihan lähipiirissäkin eräs ystäväni löysi tosi kivan samanikäisen miehen lenkkipolulta ja nyt ovat olleet jo hyvän tovin yhdessä. Tosi mies ei pelkää vaihdevuosia eikä aikuista naista! 

"Kaikenikäiset ihmiset, miehet ja naiset löytävät toisensa ja pariutuvat"

Ok. No miksei ap sitten ole löytänyt kumppania?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi