Helteiden aikana huomattua: kyllä suomalaisilla on paljon järkyttävän
rumia tatuointeja. Oliskohan tatuoinnin poistotulevaisuudessa hyvää bisnestä?
Kommentit (55)
Tätähän ei varmaan saisi ääneen sanoa, mutta mielestäni tatuoinnit näyttävät normaalipainoisilla paremmalta, kuin ylipainoisilla. Hyvin tehty tatuointi mukailee lihaksia ja vartalon linjoja, mutta jos alustana on höllyvä rasvakerros, näyttää kuvana hienokin tatuointi lattealta. Myös pienistä tatuoinneista olen samaa mieltä jonkun aiemman kanssa; pieni ja siro tatuointi sopii pienelle ja sirolle, isolla pinta-alalla se taas näyttää helposti tuhrulta.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 10:56"]
Itselläni on pari pientä tatskaa ehkä vähän piilossa. Mutta olen samaa mieltä! Nähnyt rannalla pari siiderimasua joilla on puolet vatsasta tatuoitu jollain karmeella tribaalikukkatatskalla. Mmm, seksikästä.
[/quote] Nämä pienet näyttävät tosiaan kärpäsenpaskoilta sitä valkoista, ihraista selkää vasten. Juuri eilen nauroin rannalla, kun hiukan ylipainoinen, keski-ikäinen rouva meni bikineissä uimaan. Juuri sitä tyyppiä, että "tsishiiii, mulla on tatska piilossa, olen rohkea, kun mulla on tommonen perhonen lantiolla" Oikeasti se näytti siellä lihavassa perseessä siniseltä musteläiskältä ja ei todellakaan ollut mikään kiihoittava näky
[/quote] Onko tatuoinnin ottaminen rohkeaa? Itseäni vähän säälittää paljon tatuoidut ihmiset, mitä sä yrität oikein esittää? Varsinkin miehet joilla on naamassa tai kaljussa kupolissa, buahhahah. Tosi rohkeaa ;)
Ps. Itselläni on pieni tatuointi. En kuvittele olevani rohkea enkä juoksentele rannalla kikatellen ja ajatellen tatskaani.
Miehen näkökulmasta pienet tatuoinnit oikeissa paikoissa on seksikkäitä. Ei mitkään koko käden tai selän tai mahan. Ei tribaaleja.
Ainakin vanhemmilla naisilla näyttää olevan käsitys, että se on jotenkin rohkeaa. Hihitellään siitä piilossa olevasta tatskasta vähän samaan tyyliin, että heillä on myös kiitorata ja mies niin tykkää.
Eli halutaan antaa mielikuva, että heillä on aivan mahtava seksielämä ja vain mies näkee sen pakarassa olevan lohikäärmeen/perhosen/valaan ja kaikki miehen kaverit on kateellisia, kun he ovat niin..miten sen kuvailisin, niin paheellisen kiihkeitä.
Onneksi saan takaapäin ilman tatuointejakin.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:43"]
Ainakin vanhemmilla naisilla näyttää olevan käsitys, että se on jotenkin rohkeaa. Hihitellään siitä piilossa olevasta tatskasta vähän samaan tyyliin, että heillä on myös kiitorata ja mies niin tykkää.
Eli halutaan antaa mielikuva, että heillä on aivan mahtava seksielämä ja vain mies näkee sen pakarassa olevan lohikäärmeen/perhosen/valaan ja kaikki miehen kaverit on kateellisia, kun he ovat niin..miten sen kuvailisin, niin paheellisen kiihkeitä.
[/quote] Niin ja tähän kuuluu vielä se, että sen tatskan pitää olla piilossa, mutta siitä pitää kertoa mahdollisimman monelle, kuten siitä, että on uskaltanut ajella alapään ja mies tykkää.
Ja jokainen voi miettiä sitä ihmistyyppiä, kuka kahvipöydässä supattelee kikatellen, että mulla on kiitorata ja tatska ja mieskin tykkää. Se riittää kuvaamaan tatuoinninottajien prototyyppiä
Vaikka pidän hyvin tehdyistä, kantajalleen sopivista kuvista. En itse ottaisi koskaan ja myönnän jonkun verran enemmän arvostavan ihmisiä joilla ei tatskoja ole. Mulle on myös sanottu, että mulle sopisi tatuoinnit ja ihme ettei minulla ole (olen muusikko). Ei ole koskaan ollut haaveissa tatska enkä usko, että koskaan otan. Montaa ihmistä ei kyllä kaveriporukassa ole, joilla puhdas iho.
Myös huomattavan nättejä sääriä ja perseitä on helle tuonut esiin:)
Sama huomattu, aivan jäätäviä tatuointja monella. Eikä mitään pieniä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:33"]Kuulin sellaisen jutun työkaverilta, että hyvällä tatuoinnilla saa ainakin panoseuraa. Jollain naisella on kuulemma hyvä tatuointi selässä. Joku puu koko selän ja kuulemma upean näköinen. Moni on halunnut nähdä sen livenä, kun panee naista takaapäin. Naisella on kuulemma seuraa riittänyt kesäterasseilla, kun sana levisi.
Joten on niistä hyötyäkin
[/quote] tosi kiva
Jos tykkää tatuoinneista, siitä vaan ottamaan mun puolestani (itse en niistä pidä alkuunkaan). Protestoin sitä luulottelua, että tatuoinnissa nykyisin olisi muka jotakin persoonallista ja omaleimaista, yksilöllistä. Sitä siinä ei ole enää vuosiin ollut, todellakaan. Tatuonnit ovat muotia, pelkkää muotia, joka elää aikansa, ja hiipuu sitten. Mutta useimmilla tatuoinnit jäävät olemaan sittenkin, kun ne ovat jo auttamattoman vanhanaikaisia.
Mitä muuten tatuointi tykkää auringosta? Eikö se tumma kohta ihosta kuumene? Tätä aina mietin, nyt on sopiva ketju kysyä tietäviltä. Laitetaanko tauoinnin päälle aina vahvaa suojakerrointa? Luulisi sen kohdan olevan aika alttiina palamiselle ja ihosyöpäriskille.
Otin henna-tatuoinnin, joka katoaa iholta kesän jälkeen. Ei tarvitse mennä laserin alle kärvistelemään.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:31"]Just eikä tatuoinnit aiheuta lihavuutta, kumma kun tähänkin keskusteluun ottaa ne pakolliset läskiksi haukkumiset.
[/quote]
Mutta lihavuus näyttää aiheuttavan tatuointeja. Uskokaa nyt jo läskit, ei miehet kiinnostu teistä tatuoinnin takia.