Ihokarvojen poisto laserilla kotona
Hei onko kenelläkään kokemuksia näistä kotona toimivista laser ihokarvanpoistajita?
Esimerkiksi tästä Philipsin vempaimesta:
http://www.philips.fi/c/karvanpoisto/lumea-ihokarvojen-ipl-poistojaerjestelmae-sc2003_11/prd/
Olen jo pidempään ajatellut ostavani jonkun tollasen laitteen ja nyt ois hyvä tietää toimiiko oikeasti ja millaisia kokemuksia? Noita laitteitaki on kyllä niin monia eri vaihtoehtoja.. Itselläni kasvaa häiritsevän tummia viiksikarvoja ja niistä olisi mahtava päästä lopullisesti eroon, tai edes saada niiden kasvu hidastumaan.
Kommentit (9)
Vastauksia minulla ei ole.
Minua kiinnostaa myös, olen miettinyt samaa. Haluaisin kuulla muutenkin laser-kokemuksista vahvan karvankasvun yhteydessä.
Olen kokeillut, tosin en tuota Philipsiä. En huomannut mitään vaikutusta. Hukkaan meni nekin rahat. Merkkintaisi olla Rio Laser ja hintaa liki 400 euroa.
Mulla oli eri merkkinen laite, en ole varma toimiiko tuo samalla periaatteella. Mutta mulla oli turha ostos. Toimi kyllä mutta sattui perkeleesti eli ei voinut käyttää herkimmille alueille ja sillä pystyi käsittelemään vain pienenpienen kohdan kerrallaan. Samalla vaivalla epiloi tai vahaa.
Onko kenelläkään kokemuksia? Kiinnostaisi kovasti!