Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa kun mieheni on vain sentin minua pidempi

Vierailija
27.07.2014 |

Painoeroa on kuitenkin se 30+ kiloa, koska mieheni harrastaa aktiivisesti kuntosalilla käyntiä. Itselläni sh-taustaa ja haluan vain laihduttaa n. 20kg, jotta olisin pieni mieheni rinnalla.

Olen siis laihduttanut ylipainosta normaaliin painoon.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako lyhyet miehet aina itseään pidemmän naisen?

Vierailija
22/32 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä ihmisiä nämä pituusasiat ahdistaa??

Onko sillä helkkarin merkitystä, jos suhde toimii hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:44"]Minkä ikäisiä ihmisiä nämä pituusasiat ahdistaa??

Onko sillä helkkarin merkitystä, jos suhde toimii hyvin.

[/quote]

Itse olen 25 v. Minulla on muutenkin melko huono itsetunto joten luulen että siitä johtuen mietin paljon mitä muut musta ajattelevat. Olen tietoisesti tehnyt töitä sen eteen että lopettaisin muiden mielipiteiden ajattelun ja niiden mukaan elämisen. Varsinkin juuri siitä syystä että suhteeni toimii mitä parhaiten ja en voisi olla onnellisempi.

En pidä itseäni muutenkaan erityisen pinnallisena ihmisenä ja ainostaan pituuden vuoksi eroaminen tuntuisi järjettömältä. Minulla on kaveri joka sanoi että itse ei voisi kuvitella seurustelevansa lyhyemmän miehen kanssa ja pitää pariskuntia joissa nainen on pidempi jotenkin hölmön näköisinä. Mutta saa kaveri nyt tottua muhun ja mun poikaystävään, ei ajateltu lukittautua sisätiloihin;) ja tietysti ei siinä mitään pahaa ole, että itse ei lyhyttä miestä halua -mutta jos joku muu haluaa mielestäni sitä ei saisi tuomita:)

Vierailija
24/32 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja 20. Se jolla 10cm lyhyempi poikaystävä:)

Vierailija
25/32 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 180cm ja mies 182 cm. Aluksi hieman häiritsi, mutta koska on muuten olen korviani myöten rakastunut, väliäkö tuolla.

Kysyin haittaako jos käytän korkoja, ja kuulema on vain ylpeä kun saa näyttävän naisen kainaloonsa, joten no worries :-)

Vierailija
26/32 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

161 ite ja mies 163, painoa saman verran eli todelliset teletapit ollaan!!!

Vierailija
27/32 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 175cm ja mies 193 cm , kylllä kelpaaa <3

Vierailija
28/32 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jätä se sika!!! ;D

Vierailija
29/32 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kanssa miettinny tota että miksi huomatatvan lyhyet ( lue alle 170 cm) miehet haluu pidemmän naisen. mä olen ukkoni eka sitä lyhempi nainen ja siitä on kamalan huvittavaa kun mä olen niin lyhyt!!! tosiaan minä 161 ja mies 163, sen exät on n 170 molemmat. sellaisia pareja näkee todella paljon jossa on pieni mies ja ainakin 5 cm pidempi nainen. 

Vierailija
30/32 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 162cm ja mieheni noin 175cm. Eli selkeäati pidempi, mutta ymmärrän ap:ta. Exäni oli sen 185cm ja kun tutustuin nykyiseen mieheeni hän tuntui kääpiöltä. Mietin oikeasti silloin että viitsinkö edes aloittaa suhdetta niin "lyhyen" miehen kanssa. Tässä sitä kuitenkin ollaan useampi vuosi jo yhdessä tarvottu, enkä ajattele enää koskaan että onpa se lyhyt. Siitä pääsee kyllä ajan kanssa yli jos vaan muuten kemiat kohtaa :) vaikka minä nyt olinkin vähän huono esimerkki siinä mielessä, että meillä kuitenkin on selkeä pituusero.

Vierailija
31/32 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi niin vanha, että on alkanut jo kasvaa alaspäin? Minua on aina ihmetyttänyt, miksi monta vuotta naimisissä olleet naiset alkavat vikistä ukkojensa ominaisuuksista vasta nyt, vaikka ominaisuudet olivat ihan samat jo seurusteluaikana. Eikö mehen vähäinen pituus haitannut tai härinnyt ap:ta aikaisemmin? Vai riittikö pikkujalan kasvu tähän asti?

Vierailija
32/32 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap! Mullakin on ollut ongelmia suhtautua mieheni pituuteen ja kokoon. Oon itse 165cm(59kg ja urheilullinen) ja eksäni oli 172cm, kuitenkin hän seisoi aina jotenkin lysyssä ja pitäessäni yhtään lenkkareita korkeampia kenkiä tunsin itseni vuoreksi hänen rinnallaan. SH-tausta painaa täälläkin, ja eksäni aikoihin oireilinkin paljon juuri siksi, että halusin pienemmällä elopainolla saada kokoeroamme kasvatettua. Tunsin oloni koko ajan kehnoksi ja valtavaksi, vaikka eksäni olikin melkoisen skrode.

Nykyään asun yhdessä sellaisen riisitikun kanssa että oksat pois, mutten ole koskaan tuntenut itseäni kauniimmaksi tai seksikkäämmäksi. Ikuinen murheenkryynini, paksut jalkanikaan eivät enää vaivaa, koska mieheni saa minut joka päivä tuntemaan itseni upeaksi.

Paras ystäväni seurusteli muinoin 3vuotta itsensä mittaisen miehen kanssa, muttei koskaan ollut asiasta moksiskaan, käytti korkoja ja kaikkea.

Haluankin sanoa, että ehkä suhteessanne sinua ahdistaakin joku muu seikka, muttet sitä tiedosta? Oikean tyypin kanssa tuollaisia asioita ei edes huomaa.