Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmatieteenlaitos varoittaa..

Vierailija
27.07.2014 |

..Erittäin tukalasta helteestä etelä-keskisuomessa.

Tätäkö te helteen rakastajat oikeasti haluatte??

Terv.eräs jolla jälleen kurkussa kun niin paha olla jatkuvan kuumuuden, kosteuden ja ilman seisovuuden vuoksi, oli aamu, päivä, ilta tai yö niin helvetillissä saa olla ja jos ei tämä pian, mieluusti heti, helpota niin vedän jumalauta ranteeni auki, ei tätä enää jaksa/kestä!!!!!!!

:"(

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks kuumuuden vihaaja kommentoi tuota "ethän vaan lomaile missään kuumassa paikassa" -juttua. En todellakaan lomaile! Yks vuosi olin elokuun Provencessa ja meinasin kuolla siihen kuumuuteen. Parisataa metriä lähikauppaan siinä helteessä sai mut lähes oksentamaan ja vatsa meni myös heti sekaisin kun astui ovesta ulos. Liikuin vain illalla. Se oli kauhea pätsi. Ja en ole sairas enkä läski.

Vierailija
42/42 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap käynyt uimassa, tai kylmässä suihkussa? Oletko ylipianoinen? Mene kauppakeskukseen hengailemaan päiväksi, jossain Prisman leikkelealtaiden äärellä kun topissa ja shortseissa viettää toivin, ei ole hiki. 

Minä olen niitä, jotka taas kärsivät kaamoksesta ja pakkasesta. Ihoni kuivuu pakkasella haavoille. Käteni paleltuvat vaikka missä karvarukkasissa. Ei se silti ole pimeyttä rakastavien vika. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla