Hyvä, tyylikäs ja edullinen perheauto?
Kertokaa vinkkejä ja kokemuksia perheauton hankintaan nelihenkiselle perheelle. Eli hinta-laatusuhteilta hyvä, ei mikään ökyhintainen. Käytettynä hankitaan ja sellainen mikä näyttäisi kivalta ja olisi suht taloudellinen. Kiitos!
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:20"]Mulla on Nissan Qashqai, valkoinen lasikatolla. Rakastan sitä!!! Ostin uutena 3 vuotta sitten, tais maksaa hieman alle 30 000€ uutena eli superhalpa katumaasturiksi! Siinä on tosi hyviä puolia! Mulla on integroitu navigaattori isolla näytöllä, joka on mielestäni ihan ehdoton. Kun peruuttaa, näytölle tulee iso kuva peruutuskamerasta. Tietty puhelinliitäntä Bluetoothilla, USB-liitäntä, jotta voi ladata vaikka tietsikan tai puhelimesta kuunnella musiikkia, kaikki elektroniset härvelit, iso takatila ja todella helposti kääntyvät takapenkit, jolloin autossa saa oikeasti kuljetettua ison määrän tavaraa. Vaikka voittaisin lotossa en varmaan vaihtaisi mun autoa, koska rakasta sitä! Se on kiva, kun on vähän korkeampi ja ei vie paljoa bensaa ja huolto on aika edullista, koska on Nissan. Viimeksi mulla oli Audi ja huolto oli paljon kalliimpaa.
[/quote]
Komppaus! Mäkään en vaihtais mun qashqaita mistään hinnasta. Paitsi uuteen samanlaiseen. :)
Ford Avensis on hyvä ja Ford Passat myös. Ford A4:sta jotkut ovat kritisoineet, joten ei ehkä sitä.
BMW 500-sarja. On laatua ja tyyliä vaikka olisi vähän vanhempikin auto.
Kaiken maailman ranskalaisia ja japseja täällä ehdotellaankin. Autot tehdään Saksassa.
Volgswagen-konsernin autot! Ehdottomasti parhaimpia :)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:37"]
[/quote]
Ne on tosiaan aika hyviä, myös "köyhän miehen" Volkkarit eli Skodat on ihan jees.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:24"]Ford Taunus -76
Ps. Olen akateeminen.
[/quote] mä olen ehta amis
Qashquiqait on paskaa, renaultin jämä palikoista koottu tötterö.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:37"]
[/quote]
Ne on tosiaan aika hyviä, myös "köyhän miehen" Volkkarit eli Skodat on ihan jees.
[/quote] vitut klonksvageneista mihinkää oo neljä kirjainta joihin voit luottaa F-O-R-D
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:37"]
[/quote]
[/quote]
Jep! Esimerkkinä mainittakoon skoda octavia <3 Suosittelen.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:37"]
[/quote]
[/quote]
Jep! Esimerkkinä mainittakoon skoda octavia <3 Suosittelen.
[/quote] vittu siitä mihinkää oo osta mielummin mondeo se sentää on AUTO!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:28"]Ford Avensis on hyvä ja Ford Passat myös. Ford A4:sta jotkut ovat kritisoineet, joten ei ehkä sitä.
[/quote]
:D :D
Uudet Chervoletit aika halpoja, tyylikkäitä, ja farmari sopii perheautoksi.
BMW 5-sarja, farkkuna tai sedanina. Alle 5 vuotta ja 100 000 ajettuna.
Ford Model T