kuinka yleistä on että mies nuolee naisen märäksi?
Mua on siis ruvennut mietityttämään että ottaako miehet naiselta "suihin" ja onko se kovinkin yleistä? Tekeekö teidän miehet näin? Mun mieheni ei ole koskaan tehnyt niin vaikka se olisi mun unelma. Olen siltä kysynytkin että voisitko, mutta jätti kysymykseni huomioimatta. :(
Muuten seksi on hyvää jne, mutta ei ikinä nuole mua märäksi..
Kommentit (91)
joka kerta kun olen naisen kanssa, ovat kyllä usein jo märkiä kun aloitan
Hmm. Melkein joka kerta. Mites teillä esileikit hoidetaan?
Onhan sulla hygienia asiat kunnossa eli olet käynyt suihkussa ennen toimia?
Miehes on yhtä persiistä kuin mun mies :(
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:49"]Hmm. Melkein joka kerta. Mites teillä esileikit hoidetaan?
[/quote]
Esileikkinä mies suutelee ja koskettelee ja tulen siitä jo märäksi, joten toisaalta nuolemisella ei ole muuta merkitystä kuin että minä nauttisin. Ja nautintohan on seksin tarkoitus yleisesti! :(
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:49"]Hmm. Melkein joka kerta. Mites teillä esileikit hoidetaan?
[/quote]
Esileikkinä mies suutelee ja koskettelee ja tulen siitä jo märäksi, joten toisaalta nuolemisella ei ole muuta merkitystä kuin että minä nauttisin. Ja nautintohan on seksin tarkoitus yleisesti! :(
[/quote]
Miksi miehesi ei nuole?
Yksi näkemys miehen näkökulmasta, jos nyt sellanen sattuu kiinnostamaan. Mulle naisen nautinto on oikeastaan tärkeämpää kuin omani, koska hyvän olon saavuttaminen on miehille niin paljon helpompaa. Edellinen tyttöystäväni sai ensimmäisellä yhteisen yömme aikana viisi orgasmia. Suurimman osan antamani suuseksin ansiosta. Hänkään ei ollut "tottunut" miehen antamaan kielikylpyyn, se lienee yksi syy. Toinen on se, että tapailimme varsin pitkään ennen ensimmäistä yhteistä yötä.
Muista, että on olemassa sellaisiakin miehiä, jotka nauttivat suuseksin antamisesta naiselle.
- Mies 25v.
Melkein joka kerta ja usein hoitelee siinä ensin mut muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:49"]Hmm. Melkein joka kerta. Mites teillä esileikit hoidetaan?
[/quote]
[/quote]
Miksi miehesi ei nuole?
[/quote]
En todellakaan tiedä! Otan asian huomenna illalla puheeksi kun tiedän että harrastamme seksiä. Toivottavasti sen jälkeen edes kuuntelisi toiveitani..
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:57"]
[/quote]
näin meilläkin
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:57"]Yksi näkemys miehen näkökulmasta, jos nyt sellanen sattuu kiinnostamaan. Mulle naisen nautinto on oikeastaan tärkeämpää kuin omani, koska hyvän olon saavuttaminen on miehille niin paljon helpompaa. Edellinen tyttöystäväni sai ensimmäisellä yhteisen yömme aikana viisi orgasmia. Suurimman osan antamani suuseksin ansiosta. Hänkään ei ollut "tottunut" miehen antamaan kielikylpyyn, se lienee yksi syy. Toinen on se, että tapailimme varsin pitkään ennen ensimmäistä yhteistä yötä.
Muista, että on olemassa sellaisiakin miehiä, jotka nauttivat suuseksin antamisesta naiselle.
- Mies 25v.
[/quote]
Kiitos tästä. Exäni nuoli minua aina esileikissä ja sain orgasmin siitä usein. Jospa kertoisin tämän miehelleni ja innostuisi hänkin. (:
Ap.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:57"]
[/quote]
näin meilläkin
[/quote]
Ja meillä kans näin! Mies tykkää tosi paljon. Ollaan oltu yhdessä 8-v ja kolme lasta, silti on ihan innoissaan edelleen.
Ex-poikaystävä ei tehnyt vissiin kertaakaan mitään vastaavaa viiden vuoden seurustelun aikana. Oli muutenkin tosi estoinen ja seksi kuin joku pakollinen paha..
Joo, melkein joka kerta meilläkin. Orkkuun asti. Ihana mies. Huomenna taas...
Eksäni antoi minulle parivuotisen suhteemme aikana korkeintaan pari kertaa suuseksiä. Itse otin suihin usein, ja luulin että on ihan normaalia etten saa mitään ns. takaisin. Pidän kuitenkin hygieniastani ja itsestäni huolta. Nykyiseni kuitenkin rakastaa nuolla ja voisi antaa suuhoitoa vaikka joka päivä. Harmi, etten itse ole oppinut oikein nauttimaan siitä vielä, sillä takaraivossa jyskyttää eksän jäljiltä ajatus että ehkä olen vain jotenkin ällöttävä. Neuvoisin ottamaan asian esille, että sinullakin on toiveet..
Monesti esileikkinä mies pyytää että saako tehdä. Ja kyllä se useimmiten minulle passaa. Vastapalveluksena teen sitten hänelle myös juttuja.