Kehtaisitko mennä kirkkoon tässä asussa? (KUVA)
Kommentit (63)
En kehtaisi mennä mihinkään tuossa asussa. Osta kunnon liivit.
Kaulaan jokin huivi tai statement-koru niin ei näytä liian avonaiselta.
Auts. Miksi noin paljon tissiä esillä? Ei ole kaunista :(
Kehtaisin, asu on kiva eikä mulla ole pitkät tissit.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:14"]Auts. Miksi noin paljon tissiä esillä? Ei ole kaunista :(
[/quote]
Niin ja siis ei todellakaan kirkkoon!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:14"]Auts. Miksi noin paljon tissiä esillä? Ei ole kaunista :(
[/quote]
Niin ja siis ei todellakaan kirkkoon!
[/quote]
No miksei jos ne tissit omassa kropassa roiku?
Kehtaisin, jos minulla ei olisi tatskoja ja tissivako olisi vähän lyhyempi. (näyttäisi kyllä vähän, että kuvaa on muokattu...).
En oikein nähnyt sitä asua...onko se mekko vai housuasu?
Noi rinna vaan jatkuu ja jatkuu.. Eih hyvää päivää :D
Omilla pikku rinnoillani kyllä. Kokisin oloni vilauttelijaksi kuvan varustuksella ja asulla.
Käytä nyt hyvä ihminen kunnon liivejä kun on noin paljon tukea tarvitsevat rinnat!
Ja ei, en menisi kirkkoon (tai minnekään muuallekaan) tuolla dekolteella =)
No en menisi minnekään. Miten tuota tissivakoa voi olla noin paljon, mulla on 80G ja alkais jo nännit näkyä jos litistäisin rinnat tuollaisiksi.
Asu lapsipuolen konfirmaatioon kirkossa + rippijuhliin. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:18"]Asu lapsipuolen konfirmaatioon kirkossa + rippijuhliin. Ap
[/quote]
Sit todellakin paremmat rintsikat päälle.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:18"]Asu lapsipuolen konfirmaatioon kirkossa + rippijuhliin. Ap
[/quote]
Sit todellakin paremmat rintsikat päälle.
[/quote]
Nyt keksit jotain muuta tuohon yläosaan!!! Ei sovellu sun tisseillä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:18"]
Asu lapsipuolen konfirmaatioon kirkossa + rippijuhliin. Ap
[/quote]
Aika konservatiivinen. Jätä tuo beessin värinen paita alta pois niin on vähän paljastavampi?
No en menisi.