auttakaa kiltit päättämään!!! Senja vai Lotta?
ristiäiset lähenevät & olo alkaa olla epätoivoinen.. reipas Lotta vai pehmeä Senja?
Kommentit (53)
Mun mielikuvissa Lotta on punatukkainen. Siksi Senja. Se on nimenäkin kauniimpi, olisin halunnut omallekin mutta miehelle ei käynyt.
Lotta ehdottomasti. Senja on vanhan naisen nimi.
Lotasta tulee mieleen se ääni mikä kuuluu kun kaataa ämpärillisen vettä lattialle.
Peppi Lotta Sikuriina Kissanminttu Efraimintytär Pitkätossu
Vaikea, heitä arpaa. Lotta Rauha Loviisassa olis alkusointuja, mutta Senja Rauha Loviisasta puuttuu se toisto. Kuka tykkää mistäkin. Mulle uppoaa ehkä kokonaisuutena paremmin toi Senja Rauha Loviisa.
Sen sijaan toi sun koko listas oli loistava ja siitä olis helppo päättää. 1. Saara 2. Martta 3. Hilma ja jaetulla neljännellä nämä Lotta ja Senja.
Omaan lapsisarjaani ja sukunimeeni + perintönimiin valitsisin tuon Lotan - siis jos vain noista kahdesta valittavana olevasta valitsisin
Kaikki pikkutytöt on nykyään Lottia, siispä äänestän Senjaa!
Mä tykkään kans Senjasta, ei ole niin yleinen ja tuon ikäluokan nimet taitaa kuitenkin olla muotia nyt.
Lotta.
Senjasta tulee mieleen terveysside.
T: Lotan äiti.
Lotta on läntinen nimi, Senja itäinen. Jollekin saattaa olla tälläkin asialla merkitystä ;)
Senja. Sointuu kauniisti. Muotoutunut venäläisestä Jevgenia-nimen hellittelymuodosta Zhenja.
Lotta.Senjasta tulee mieleen terveysside.
Ääni Senjalle. Mutta myös esim Sonja, Tuuli, Milja, Irene om kivoja nimiä.
alunperin listalla olivat Saara, Martta, Hilma, Senja & Lotta mutta tiputtelin pikkuhiljaa nimiä pois..
monet kuulemma valitsevat nimen sen mukaan, miltä vauva näyttää mutta kun tuo neiti ei näytä miltään!!! tai siis, ihan tavallisen näköinen pulllaposki jolla tummansiniset silmät & vähän ruskeaa tukkaa
"ap"