Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätyitkö rehellisesti pitkän liiton eron jälkeen kuinka nopeasti exäsi löysi uuden ja nuoremman?

Vierailija
12.08.2024 |

Eikö naisilla ole mitään kriteerejä ollenkaan??

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan vanhemman, tukevan ja lyhyen! 

Sinänsä outoa kun aina ihaili skandiblondeja. 

No, löytyi nopeasti kun oli jo elänyt kaksoiselämää pitkään mun selän takana. Onneksi selvisi vasta eron jälkeen. 

Vierailija
2/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiat kunnossa, 45+ miehenä naisia on tarjolla todella helposti

M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Exäni ovat pariutuneet omanikäistensä (+/- 5 vuotta) kanssa. 

Vierailija
4/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asiat kunnossa, 45+ miehenä naisia on tarjolla todella helposti

M49

Harvalla on. Pihalle heitetään vaan ne pettäjät, juopot ja muut luuserit. Hyvät miehet ovat pitkissä parisuhteissaan.

Vierailija
5/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut yhtään yllättynyt. Ex mies on komea supliikkimies. En tiedä onko suhteen aikana pettänyt, mutta enpä vaivaa päätä sillä asialla. Eipä hän kauaa markkinoilla ollut.

Vierailija
6/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan. Vaikka itse olin se joka halusi erota, tottakai tiesin että ex on hyvä mies ja varmasti moni on hänestä kiinnostunut. 

Itsekin löysin nuoremman ja ennen kaikkea sen elämäni rakkauden joten kaikki ovat tyytyväisiä. 

Vierailija
7/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin siitä miten salamannopeasti sohvalla makoillut, kaljaa kitannut ja videopeejä pelannut exä ryhdistäytyi ja suoritti täydellsin glow-upin. Eron syy ei kuitenkaan poistunut. Onnittelin häntä siitä, miten hän oli niin nopeasti löytänyt ryhtinsä, vartalonsa ja valoisan lookinsa johon aikanaan ihanstuin. Vaatekin oli sellainen mitä en ollut ennen nähnyt, ja hiukset hyvin. en kaivannut häntä takaisin mutta en usko että sinkkuelämä kestää hänellä yhtään pitempään kuin neiti itse  haluaa. 

Vierailija
8/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koska exäni löysi vanhemman ja lihavamman.

Vierailija
9/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yllättynyt. Meillä oli tunteet kuolleet molemmin puolin jo vuosia ennen eroa niin siitä lienee ollut helppo jatkaa eteenpäin.

Vierailija
10/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin, että uusi tyttö ei täyttänyt exän aiemmin julistamia kriteereitä uudelle kumppanille. 

Vierailija
11/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yllättynyt kun ulkonäköä löytyy ja luonne sellainen ettei tekemisiään ajattele. Ja niitä on löytynytkin sitten useita nopeasti aina uudelleen. Ja tulee löytymään. En ymmärrä miten naiset aina vain lähtee suhteeseen tolla historialla ja tilanteella. Nytkin uusi nainen muutti exän luokse lastensa ja lemmikkiensä kanssa ja luopui omasta asunnostaan. No se on max 6 kk niin ovat ulkona 😅

Vierailija
12/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysi vanhemman, kuumemman ja kiihkeämmän ;)

Vierailija
13/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olikin sellainen löytö, että hyvä kun selvisi hengissä siitä. Lapsille jäi ikuiset traumat.

Vierailija
14/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yllättynyt kun ulkonäköä löytyy ja luonne sellainen ettei tekemisiään ajattele. Ja niitä on löytynytkin sitten useita nopeasti aina uudelleen. Ja tulee löytymään. En ymmärrä miten naiset aina vain lähtee suhteeseen tolla historialla ja tilanteella. Nytkin uusi nainen muutti exän luokse lastensa ja lemmikkiensä kanssa ja luopui omasta asunnostaan. No se on max 6 kk niin ovat ulkona 😅

Hehheh tunnen tyypin

Vierailija
15/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yllättynyt. Tosin se oli, että jo 3 kuukautta erostamme löysi (kus-pää)miehen, jonka kanssa tuli ero sitten vuoden päästä. Sen jälkeen hänellä ollut enemmän tai vähemmän suhdevirityksiä. Itse oli parisuhdemarkkinoilla noin vuoden, kun löytyi ihana nainen, jonka kanssa olen ollut nyt 3 vuotta.

Vierailija
16/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä on löytänyt, vai onko mitään. Ei hänkään tiedä minun asioistani. 

Minulla olisi hänelle tärkeämpääkin asiaa, jos hän pystyisi kommunikoimaan. 

Vierailija
17/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräälle:

Korkea ikä tai sairaus aiheuttaa haikeutta ja surua mahdollisen menettämisen johdosta kun ei ole mitään tietoa siitä kuinka kauan vielä saa elää. Meillä on jo kiire.

Haluaisin kertoa toiselle tunteistani häntä kohtaan... arvatkaa mitä... ja että haluaisin mennä kanssasi vaikka naimisiin (joku avioehto tai ei ihan sama) tästä syystä ja mitä pikimmin.

Vierailija
18/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän yllätti se, millaiseen roskaan miehet sukuelimiään dippailevat

Vierailija
19/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän vaihtoi lennossa jo, ei tosin nuorempaan eikä nätimpään. Se onni ei kyllä kauaa kestänyt. Sen jälkeen sitten otti jopa itseään vanhemman ja lihavamman. Itse olin aikani sinkkuna kunnes löytyi nuori ja komea mies. 

Vierailija
20/33 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yllättynyt, koska tiesin kyllä mitä ex puuhaili. Olin helpottunut että joku muu otti sen niskoilleen ja voisi sanoa että pistin vahingon kiertämään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi