Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua että liikun kaupugilla samaan aikaan..

Vierailija
25.07.2014 |

Hän on nyt iltaa viettämässä kaupungilla ja kun sanoin itsekin lähteväni tyttökavereiden kanssa istumaan iltaa, mies hermostui että ei tarvitse tulla samaan aikaan tulla kyttäämään sinne. Viime vklp vaihtoi suuntaa jos sattui minut näkemään. Ei halua törmätä minuun, eikä jutella kun on kavereidensa kanssa.

Huh. Melkein arvaan mistä on kyse.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö tule edes moikkaamaan vaan teeskentelee ettei tunne sua??? MIelenkiintoisia parisuhteita ihmisillä.

Vierailija
22/29 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 00:50"]Siis eikö tule edes moikkaamaan vaan teeskentelee ettei tunne sua??? MIelenkiintoisia parisuhteita ihmisillä.

[/quote]

No ei tuu! Paremman etsin ensikerralla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 00:40"]Niin eli haluat mennä samaan paikkaan kuin hän. Miksi?

Kukaan mies ei tyhjästä ala syytellä kyttääjäksi.

[/quote]

Hyvänen aika! Epäilyksen heräsi vasta kun mies aloitti tuon oudon käytöksen! Menin sinne kiusallani, enemmän näkyy nyt kyttäävän minua itse.

Ap

[/quote]

Varmaan raivoisi sulle kotona jos nyt juttelisit jonkun miehen kaa ;D Ole vaan välinpitämätön tänään ja huomenna.

Vierailija
24/29 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jossain kaveriporukassa vai yksin? Räpläileekö kännykkäänsä?

Vierailija
25/29 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 00:40"]Niin eli haluat mennä samaan paikkaan kuin hän. Miksi?

Kukaan mies ei tyhjästä ala syytellä kyttääjäksi.

[/quote]

Hyvänen aika! Epäilyksen heräsi vasta kun mies aloitti tuon oudon käytöksen! Menin sinne kiusallani, enemmän näkyy nyt kyttäävän minua itse.

Ap

[/quote]

Menin sinne? Jos olet siellä niin miksi sanot että menikn sinne . Taitaa olla keksitty tarina taas, et sä jaksaisi palstalla näpyttää kun on siellä varmaan muutakin tekemistä. Lapsellisia ootte molemmat miehes kans. Oikein naurettava suhde

Vierailija
26/29 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko jatkaa raportointia, ei tuu uni ja tää on hauska ketju :D asutteko yhdessä? Aikamoinen sika mies!

Vierailija
27/29 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 00:56"]Onko se jossain kaveriporukassa vai yksin? Räpläileekö kännykkäänsä?

[/quote]

Kavereidensa kanssa. En ainakaan ole huomannut että räpläisi. En kiinnitä huomiota enää!

Ap

Vierailija
28/29 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo että "menin sinne" jos postaa paikan päältä :D

Vierailija
29/29 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Miten tilanne on edennyt?