Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino ei laske juurikaan, mutta senttejä lähtee???

Vierailija
09.07.2014 |

Olen nyt 2kk ajan laskenut kaloreita, syön vuorokaudessa 1300-1600kcal. Käyn 9km kävely/hölkkälenkillä, osan siis hölkkään ja osan kävelen, aikaa kuluu noin 1h 15min. Ei varmaan mikään kovin hyvä aika, mutta lähtökuntoni olikin täysi nolla.

Aloituspainoni oli 110,7kg ja vyötärönympärys oli 118cm. Pituutta mulla on 170cm. Nyt painoni on 108,1kg ja vyötärö 104cm. Mietin voiko kilpparin vajaatoiminta vaikuttaa tähän vai mikä?

Sairastan siis kilpirauhasen vajaatoimintaa ja minulla on siihen lääkitys, mutta annostus on vielä hakusessa, koska oireita on edelleen eikä arvotkaan ole vielä normaalit.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiä lähtee ja lihasta tulee. Lihas painaa enemmän.

Vierailija
2/4 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

just joo niin varmaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tule lihasta tuossa määrin todellakaan. Lihaksiin, jotka lisäävät painoa edes vähän vaaditaan tarkkaa ruokavaliota ja tiukkaa lihaskuntotreeniä. 

Kyllä sulla ap on varmaankin ihan turvotus laskenut, kun olet muuttanut ruokavaliotasi parempaan suuntaan. Kilonkin lihasmassaan tarvitaan jo tosi kova treeni ja ruokavalio, joten älä usko tätä "läski muuttuu lihakseksi" -hömppää, kun se ei ihan vähällä tapahdu. Jos lihaksia tulee niin paljon, että ne vaikuttavat painoon, ne myös alkavat näkyä. 

Vierailija
4/4 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap:lla on ongelma? Pienenet? Eikö se ole tarkoituskin? Viis kiloista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän