Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro top-3 asiaa joiden takia tapailu ei edennyt suhteeksi vaikket ikinä sitä kehtaisi kenellekään sanoa oikeasti syyksi?

Vierailija
19.07.2021 |

Niin

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyt ja pienikokoinen mies. Miehen pitää olla miehen kokoinen, itse olen pieni ja haluan ison miehen.

Liika kiinnostus jo heti alussa saa mut ahdistumaan ja pakenemaan paikalta.

Ulkonäkö, varsinkin kaljuuntuminen. Ja naismainen olemus. Ei kiitos.

Vierailija
82/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt luottamaan että 99/100-mies oikeasti välitti minusta,. Päätin suhteen, kun olin tiedostamattani alitajuisesti hakenut syitä siihen ennen kuin tulen itse jätetyksi.

Luottamustraumat on ihania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Huono sängyssä tavalla tai toisella (taitamaton, ei toiminut vehje kuten pitäis eli ei seiso kunnolla, lerpahtaa kesken kaiken tai laukeaa liian nopeasti), välinpitämätön tai itsekäs ym

2. Ikä (liian vanha/nuori vakituiseen suhteeseen, elämänpiiri ja elämäntilanne liian erilainen iästä johtuen)

3. Ulkonäkö (hoitamaton, kulahtanut, turvonnut, tatuoinnit, lävistykset)

Muina syinä sitten (jotka ihan ääneen kehtaa mainitakin)

- ongelmallinen suhde alkoholiin ja alkoholin liiallinen käyttö

- epäluotettavuus, lupailee vaikka mitä mutta ei pidä niitä lupauksiaan. Peruu tapaamisia jne

- olematon itsetunto. Mä en kuitenkaan riitä sulle- asenne saa mut näkemään punaista. En todellakaan jaksa kannatella yhtään vinkuvaa surkimusta.

- mustasukkaisuus

- jatkuva pommittaminen ja takertuvuus

Vierailija
84/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hämmentävän usein huppelissa, puhui tunteistaan vain kierrellen ja vihjaillen muttei ikinä suoraan, asui liian kaukana.

Vierailija
85/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. todella typerät jutut.  Siis ihan idiootti-tasoa vaikka mies oli muuten menestynyt.

2. Sekuntimuna. Ei kestänyt edes puolta minuuttia eikä osannut tehdä suullaankaan mitään.

3. Pehmeä pikkumuna. Kesti sen puoli minuuttia, mutta tämäkään ei osannut tehdä suullaan mitään. 

Alkoholismin kehtaan kyllä kertoa syyksi, joten en listaa sitä tähän. Luulen, että hävisin taistelun elämäni rakkaudesta alkoholille. 

Ai niin ja vielä yksi:

4. Jatkuva soittelu. "Halusin vaan kuulla sun äänen". Todella rasittavaa, kun olet töissä tai teet kotihommia niin joudut keskeyttämään, koska joku soittelee vähän väliä ilman syytä. 

Viikon jaksoin kuunnella, kun kerjäsi käytettyjä pikkareitani. UH.

Vierailija
86/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäisyyden puute on yleisin syy miksi olen lopettanut tapailun. Olen itse pessyt omat pyykkini 12-vuotiaasta ja muuttanut peruskoulun jälkeen omilleni ja maksanut itse elämiseni opintorahalla ja keikkatöillä. Tapailemani mies (oikeastaan parikin) pesetti pyykkinsä äidillään, majaili ilmaiseksi tämän nurkissa osallistumatta mihinkään kotitöihin, ottamatta taloudellista vastuuta mistään. Tyypillä oli pokkaa päälle parikymppisenä aikuisena ihmisenä lypsää pienituloiselta yksinhuoltajaäidiltään mm. kalliita synttäri- ja joululahjoja laittamatta itse tikkuakaan ristiin esim. äitienpäivän kunniaksi.

Toinen vastaava tapaus ei osannut 24-vuotiaana vaihtaa lakanoita eikä älynnyt pestä kylpypyyhkeitä, vaikka oli olevinaan niin yliopisto-opiskelijaa ja hänen mummonsa kävi luonaan tekemässä ruokaa ja pakastamassa niitä valmiiksi annoksiksi pakastimeen, koska heppu ei osannut muuta kuin tilata pitsaa puhelimella - laskulle, jotka olivat myöhemmin yli 100e /kk.

Yleinen ponnettomuus ja elämänhallinnan vaikeudet ovat toinen syy. En voi sietää "Ihan sama päätä sä" -tyylisiä apaattisia ameeboja enkä hetken mielijohteesta typeriä päätöksiä tekeviä ja myöhemmin niistä seurauksista kiukuttelevia tolvanoita.

Vierailija
87/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin nuorena erästä pitkätukkaista komeaa rokkarimiestä joka oli bändissä. Oltiin menossa baarista kotiin ja tämä tyyppi sai jonkun ihmeen sylkemiskohtauksen. Siis oikeasti noin joka toinen tai kolmas sekunti piti sylkeä katuun. Tätä jatkui koko matkan. Sylkeä tarttui tukkaankin, kun se liehui siinä edessä. En tajua mikä tuollaista aiheuttaa. En halunnut enää tavata.

Vierailija
88/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

1. Ylipaino, liikuntakielteisyys. Läski voi olla ok, jos tykkää kuitenkin olla aktiivinen eikä aina kieltäydy fyysisestä toiminnasta, esim kävelylenkistä

2. Tatuoinnit. Tässä mulla vaan on nollatoleranssi, ei oo mun juttu.

3. Olemattomat käytös/pöytätavat. Käyttäytyminen sosiaalisissa tilanteissa. Esim juhlissa mielellään sais esitellä itsensä isäntäväelle, eikä ekana tokaista "moro, mis on tiukat viinakset?"

Röyhtäily, piereskely ja niille röhönauru, no go.

Olen nainen, 52 vuotias ja meillä on samat kriteerit mahd puolisolle!

Vierailija
89/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ylempänä mainittu olematon itsetunto, kun se purkautuu luuserimaisena vinkumisena, esim. "haluisit kuitenkin jonkun lihaksikkaamman"

- epärehellisyys, etenkin silloin kun pitäisi kertoa jotain potentiaalisesti ikävää toiselle; jätetään kertomatta vaikkapa työmatkasta, eroaikeista tai jostain pikkujutusta ja annetaan toisen panikoida turhaan

- todella kapeat hartiat, pienet kädet ja jalat jne. yhdenkin tapailumiehen kanssa tuntui kuin olisi 12-vuotiaan kanssa ollut... kai se kasvu häiriintyy, kun alkaa vetämään röökiä 10-vuotiaasta

Vierailija
90/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on pari kertaa mainittu "outo kävelytyyli", niin rupes kiinnostamaan että minkälainen? Silly walking tyyliin Monty Python? En siis kritisoi, syyt saikin olla pikkumaisia, mut kun en itse juuri kiinnitä huomiota ihmisten kävelytyyliin, niin revin tästä nyt aika humoristisia mahdollisuuksia päässäni 😄

Vierailija
91/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tyhmyys

-huonot käytöstavat

-hoitamaton ja epäsiisti olemus

Vierailija
92/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino (siis vakava sellainen)

Se, että omat lapset kasvaa kuin pellosta, kaikki päivät aamusta iltaan aamutakki päällä kännykän tai tietokoneen ääressä pelailemassa, ruoaksi jotain xtra-ranskalaisia- en todellakaan halua sellaista elämää katsella!

Liikuntavamma. Käytti kävelykeppiä. V-tuttaa vieläkin ettei mulla ollut rohkeutta kokeilla, koska muuten oli kaikki kohdallaan. Mitä ihmeen marstoneja minä ajattelin kumppanin kanssa sitten vetää, onko se tärkeintä?

Vierailija
93/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian heiveröinen, neitimäinen olemus, laittoi tukkaansa kauemmin kuin minä

Vierailija
94/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mustasukkaisuus. Aluksi tuntui tavallaan imarreltulta, mutta oikeasti oli rasittavaa

- Ylipaino siinä määrin, että yhdessä liikkuminen oli ärsyttävän rajoittunutta

- Minun makuun liian jyrkät mielipiteet.

Vierailija
95/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni varustus

Huono seksi

Elämäntapatyöttömyys

Junttimaisuus

Vaatteet oli ryppyset ja silittämättömät treffeillä :DD

Vierailija
96/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on pari kertaa mainittu "outo kävelytyyli", niin rupes kiinnostamaan että minkälainen? Silly walking tyyliin Monty Python? En siis kritisoi, syyt saikin olla pikkumaisia, mut kun en itse juuri kiinnitä huomiota ihmisten kävelytyyliin, niin revin tästä nyt aika humoristisia mahdollisuuksia päässäni 😄

Kalliossa pyörii mimmi jolla on aina minihame ja sukkikset ja todella hurjat pihtikintut. Keskipainoinen mutta seistessään siis sellaiset löpöttävät reidet tiukasti yhdessä polviin asti ja polvista sääret kaartuvat taaksepäin, jalkaterät osoittavat rajusti sivuille. Kuin olisi taitettu nukelta polvinivel taaksepäin. Vaappuu kävellessään. Varmaan joku oma pelkoni että olisin tuon näköinen. Lihavuus ei haittaa jos ihminen on muuten kivan mallinen ja nätti naamasta. Tuollainen pihtikinttuisuus myös periytyy vahvasti, lapsellaan samanlaiset jalat.

Vierailija
97/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Liian alistuva sellainen puudelimaisuus 

- Liian pienet rinnat sekä pienennysleikkauksessa käyneet naiset  

- Hoitamattomat mielenterveyhäiriöt mutta erityisesti persoonallisuushäiriöt tai voimakas epäily siitä

- Terveydelle vaarallinen lihavuus vaikken muuten niin välitä jos naisella on vähän ylimääräistä niin kun diabetes 2 kolkuttaa ovea tai on tullut siitä jo sisään niin ei se enää hotsita.

Kaikkia on tullut Tinder treffeillä vastaan ja parhaimmillaan vielä samassa persoonassa.

Vierailija
98/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Säälinkerjäys. Kertoili kaikenlaisia vääryyksiä ja epäoikeudenmukaisuuksia joita hänelle oli tehty, (suurimmalta osalta olisi välttynyt jos olisi ollut edes vähän selkärankaa)

2. Epävarmuus. En olisi saanut tavata ystäviäni tai perhettäni kodin ulkopuolella. Exältäni olin menossa hakemaan tavaroitani, mistä seurasi päivien itku ja anelu, etten menisi. Menin silti.

3. Takertuvuus/huomionhakuisuus. Kymmeniä viestejä ja puheluita päivittäin. Koko ajan olisi pitänyt olla yhdessä, ei hetken rauhaa tai yksinoloa.

Vierailija
99/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Lihavuus. Deittisovelluksessa vanhat ja paikkaansa pitämättömät kuvat.

2. Paljasti korttinsa heti ensideiteillä, eli oli pettänyt useamman työkaverin kanssa eksäänsä. Petturit ovat minun arvomaailmassa alinta kastia, joten ei kiitos.

3. Lihavuus, taas vanhat ja 25 kiloa sitten olevat kuvat.

Kaikki nämä olivat naisia.

Mutta kuitenkin aloit tapailla heitä kaikkia? Minkä ihmeen takia?

Jotkut tapailee vain kaksi kertaa samaa ihmistä, eli ensimmäisen ja viimeisen kerran. 😆

Vierailija
100/103 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot/nolot käytöstavat julkisilla paikoilla. Rajoittuneet mielenkiinnonkohteet. Homofobia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän