Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro top-3 asiaa joiden takia tapailu ei edennyt suhteeksi vaikket ikinä sitä kehtaisi kenellekään sanoa oikeasti syyksi?

Vierailija
19.07.2021 |

Niin

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Löysä muna

2. Oli liian kiinnostunut ja tuli stalkattu olo, vaikka olin aluksi itse ihastunut tähän tyyppiin

3. Ei voinut luottaa toiseen, pelehti selän takana muide kans

Vierailija
42/103 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltti pilveä jatkuvasti, jankkasi kommunismista ymmärtämättä millaista kommunismi oikeasti olisi, hihitteli omille typerille jutuilleen ja haisi pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kahvilla tyypin äidin luona. Äiti passasi, tyyppi ei takapuoltaan tuolista nostanut edes kahvikuppiaan keittiöön viedäkseen. Hemmoteltua machoa ein halunnut.

Yks ei käynyt joka päivä suihkussa. Sottapyttyä en halunnut.

Yksi poltti salaa vaikka oli kertonut olevansa savuton. Valehtelijaa en halunnut.

Nykyinen on seksikäs ahkera siisti tehellinen mies. Olen itse akateeminen ja hän on puuseppä. Olen onnellinen.

Vierailija
44/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleissivistyksen puute, pieni vehje, asui vanhempiensa kanssa 29-vuotiaana.

Vierailija
45/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, joiden tinderkuvat oli otettu 10v ja 20kg sitten. Pehmeät minuuttimunat. Typerät naisvihamieliset mielipiteet. Juu, nuo on ne isoimmat ja yleisimmät syyt.

Vierailija
46/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautti tapailuaikanamme äkkiä "kouvolatukan". Se sai hänet näyttämään ainakin 10 vuotta vanhemmalta kun kyseessä oli kuitenkin parikymppinen opiskelijatyttö. Harmi kun oli minusta todella söpö sellaisessa pitkähkössä polkkatukassaan kun tapasimme.

Jotenkin en vain pystynyt sulattamaan sitä tätimäisyyttä joka häneen tuli. En ole ylpeä mutta tuo oli oikeasti ainoa syy miksi suhde loppui.

Vierailija
47/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

legginsit

Vierailija
48/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mies oli naimisissa

2. Mies oli liian naismainen

3. Mies puhui liian kinkyjä 

Yleisesti aika moni tapailu on  loppunut siihen, että miehet eivät ole halunneet minusta muuta kuin seksiä.

Vierailija
49/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pieni häivähdys mustasukkaisuudesta/taipumuksesta kontrollointiin. Soitteli jatkuvasti (oikeasti ehkä kolmesti saman illan aikana, mutta minulle todellakin liikaa) ja halusi tietää missä olen/mitä teen ja nähdäänhän varmasti huomenna. Osa olisi varmasti nähnyt tämän söpönä kun on selvästi kiinnostunut jne, mutta minulla alkoi vain järjettömän kokoiset varoituskellot soimaan päässä.

2. Kokoomuslainen

3. Vaikutti jotenkin epäempaattiselta. Ei mitään tiettyä tilannetta tai kommenttia, mutta sain sellaisen vaikutelman. Tunnen nykyisen vaimon ja tein ehdottomasti oikean päätöksen!

Vierailija
50/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poltti pilveä jatkuvasti, jankkasi kommunismista ymmärtämättä millaista kommunismi oikeasti olisi, hihitteli omille typerille jutuilleen ja haisi pahalta.

Ja sä niinku tiedät millaista kommunismi olisi:)

Vierailija
51/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Oltiin oltu samassa tilassa ehkä tunti. Hän oli puhunut lähes kokoajan ja tämän jälkeen oli aivan vakuuttunut että olen hänen sielunkumppaninsa kun minun seurassani on niin helppo olla. Oli suunnilleen valmis muuttamaan yhteen tms vaikka ei tuntenut minua lainkaan (kun en tosiaan pahemmin ollut puhunut).

2. Vaikutti jotenkin räjähdysherkältä. Ikinä en nähnyt tilannetta jossa tämä piirre olisi tullut esiin, mutta päätin että en jää odottelemaan. Myöhemmin kaverinsa jossain sivulauseessa sanoi, että aika usein tyyliin nakkikioskin jonossa tämä tyyppi päätyy tappeluun.

3. Seksi ei vain toiminut.

Vierailija
52/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskien, tyhmien ja ilmeisen hullujen akkojen kanssa ei oo koskaan viitsiny seurustella, kyllä näihin kassit voi tyhjennellä mutta ei mitään sen enempää, ei vaan pysty kun joidenkin seura tuntuu jo parissa tunnissakin tosi rasittavalta.

Mä oon aina ihmetellyt tätä että miten jotkut miehet kykenee panemaan omasta mielestään kuvottavaa akkaa. Eikö teillä ole mitään itsekunnioitusta?

Vierailija
53/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuminen

Pienuus

Liian helppo (ei itsekunnioitusta)

Vierailija
54/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian varakas (kumppani mieluiten about omasta tuloluokasta), lyhyys, mökin omistaminen (mökkeily on persiistä)

Vierailija
55/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Lihavuus. Deittisovelluksessa vanhat ja paikkaansa pitämättömät kuvat.

2. Paljasti korttinsa heti ensideiteillä, eli oli pettänyt useamman työkaverin kanssa eksäänsä. Petturit ovat minun arvomaailmassa alinta kastia, joten ei kiitos.

3. Lihavuus, taas vanhat ja 25 kiloa sitten olevat kuvat.

Kaikki nämä olivat naisia.

Mutta kuitenkin aloit tapailla heitä kaikkia? Minkä ihmeen takia?

Vierailija
56/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

dumppasin kerran erään herran sen vuoksi, että hänelle saaristo ja purjehtiminen olivat niin tärkeitä. Jotenkin pelle-hommaa :D Sanoin sitten vain, että ollaan liian erilaisia, mikä olikin ihan totta.

Vierailija
57/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Eli kahvilla ja kylmillä pierukaasuun pakatuilla einesruuilla. Ei siis juonut 2kk tapailun aikana kertaakaan vettä, koska "se on tylsää" eikä suostunut edes maistamaan mitään tavallista kotiruokaa. Jotenkin todella lapsellista (=epämiehekästä), ei pystynyt.

2. Oli jättänyt lapsensa äidin lapsen ollessa parin kk ikäinen. En jäänyt kuuntelemaan enempää, tuli ihan fyysisesti huono olo kun teki pahaa lapsen ja tämän äidin puolesta.

3. Huono ryhti ja löysä kehonkoostumus. Kestän kyllä rasvakerroksen miehen kehossa, jos sen alla olisi kunnon käytössä olevaa lihasta, mutta aneeminen olemus on minulle turn off niin miehissä kuin naisissa.

Vierailija
58/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ääni, ihan sama kuinka ihana on muuten, mutta vinkuvaa mikkihiiriääntä ei vaan pysty kuuntelemaan!

Vierailija
59/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksellä tarkoitetaan ilmeisesti, että miksi kiinnostus loppui jo muutaman tapaamisen jälkeen? En ole koskaan erikseen tapaillut ja siitä sitten edennyt suhteeseen, vaan jos ihminen on ollut kiinnostava niin olemme alkaneet tutustua, siis tavata, keskustella, soitella jne. Joskus sitä on kestänyt pitempään, joskus muutama tapaaminen on riittänyt kertomaan, ettei kiinnostus syvene ihastumiseksi.

Aika lailla ihmetyttääkin tuo, että noinkin moni on ollut kiinnostunut ihmisestä, jota on pitänyt vastenmielisenä. Epätoivoko heitä on ajanut tapailemaan ja toivomaan, että tunteet kuitenkin syvenisivät?

Anyway, oma kiinnostukseni on loppunut mm. koska

- mies ei ole seuraavallakaan tapaamisella osoittautunut yhtään avoimemmaksi ja puheliaammaksi (eli kyse ei ollut jännityksestä)

- ilmeni sairaalloisen mustasukkaisuuden merkkejä

- mies on ollut "ihan ok" mutta toisella tai kolmannellakaan tapaamisella ei ole syntynyt minkäänlaista kipinää

Vierailija
60/103 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot hampaat ja mielenterveysongelmat

Miksi tätä alapeukutettu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme