Kerro top-3 asiaa joiden takia tapailu ei edennyt suhteeksi vaikket ikinä sitä kehtaisi kenellekään sanoa oikeasti syyksi?
Kommentit (103)
Timmi nainen mutta kävelytyylissä oli jotain tosi miehekästä
1. Naisen ylipaino (tästä saisi lynkkaustuomion jos puhuisi ääneen oikeana syynä)
2. Sama
3. Sama
Ylipaino, yleissivistyksen puute, lapsien käyttäminen syynä kun ei huolehdi itsestään.
Vierailija kirjoitti:
1. Naisen ylipaino (tästä saisi lynkkaustuomion jos puhuisi ääneen oikeana syynä)
2. Sama
3. Sama
Tosi usein sama ongelma M43
-Ylipaino
-Jonkin äärisuunnan jatkuva korostaminen
-Viskibasso
1) hullu puoliksi holhouksen alainen ihminen
2) liian pieni varustus
3) mies piti minusta liikaa ja oli ihana ja normaali niin säikähdin ja olin ääliö (tämä nuorena)
Bmi yli 30 , liian vaikea luonne = todella jääräpäinen, kuvitteli tietävänsä mun omatkin tuntemukset paremmin kuin minä, jankkaaja, loukkaantuja, uhriutuja,
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino, yleissivistyksen puute, lapsien käyttäminen syynä kun ei huolehdi itsestään.
Liian sivistynyt nirppanokka. Rannalle oltiin kahville menossa m.autolla. ei ollut ainakaan meikin puutetta.
Kaljuuntuminen. Tämä joskus 10 vuotta sitten, ja nykyinen puoliso kaljuuntuu.
Vierailija kirjoitti:
2. Sama
3. Sama
Miksi alat tapailemaan ylipainoisia naisia, jos se ei sytytä? Viiraako sulla päässä?
Vierailija kirjoitti:
Bmi yli 30 , liian vaikea luonne = todella jääräpäinen, kuvitteli tietävänsä mun omatkin tuntemukset paremmin kuin minä, jankkaaja, loukkaantuja, uhriutuja,
Mut ekana näistä tietty se ylipaino. En ihmettele, että luonne tuntuu vaikelta jos joutuu kaltaisesi mulkun kanssa olla tekemisissä.
1. Ylipaino, liikuntakielteisyys. Läski voi olla ok, jos tykkää kuitenkin olla aktiivinen eikä aina kieltäydy fyysisestä toiminnasta, esim kävelylenkistä
2. Tatuoinnit. Tässä mulla vaan on nollatoleranssi, ei oo mun juttu.
3. Olemattomat käytös/pöytätavat. Käyttäytyminen sosiaalisissa tilanteissa. Esim juhlissa mielellään sais esitellä itsensä isäntäväelle, eikä ekana tokaista "moro, mis on tiukat viinakset?"
Röyhtäily, piereskely ja niille röhönauru, no go.
Mies oli 1. Lyhyehkö.
2. Liian laiha.
3. Puhui ihan helvetin kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian sivistynyt nirppanokka. Rannalle oltiin kahville menossa m.autolla. ei ollut ainakaan meikin puutetta.
Lopeta mopoautolla ajavien deittailu.
Oliko tää mimmi siis teini tai joku eläkeläismamma, jolta kortti viety?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut ekana näistä tietty se ylipaino. En ihmettele, että luonne tuntuu vaikelta jos joutuu kaltaisesi mulkun kanssa olla tekemisissä.
Tais osua arkaan paikkaan ?
On monia asioita, jotka paljastuvat ihmisestä pikku hiljaa, mutta lihavuus ja ihonväri eivät ole sellaisia. Miksi jengi täällä siis alkaa tapailemaan ihmisiä, joita halveksii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais osua arkaan paikkaan ?
Joo, se arka paikka on se, että kaikki alle viisikymppiset miehet ovat täysin kujalla ja hukassa elämänsä kanssa.
Huono seksi, liian pieni varustus, lyhyt, kaljuuntuva, junttimainen pukeutuminen, savolaismurre. Siinä muutamia.
Ulkonäkö, liian vahvat mielipiteet (oikealla tai vasemmalla).
Yleensä kuittaan vaan, että ei löytynyt kemiaa.