Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro top-3 asiaa joiden takia tapailu ei edennyt suhteeksi vaikket ikinä sitä kehtaisi kenellekään sanoa oikeasti syyksi?

Vierailija
19.07.2021 |

Niin

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö, liian vahvat mielipiteet (oikealla tai vasemmalla). 

Yleensä kuittaan vaan, että ei löytynyt kemiaa. 

Vierailija
2/103 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmi nainen mutta kävelytyylissä oli jotain tosi miehekästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Naisen ylipaino (tästä saisi lynkkaustuomion jos puhuisi ääneen oikeana syynä)

2. Sama

3. Sama

Vierailija
4/103 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino, yleissivistyksen puute, lapsien käyttäminen syynä kun ei huolehdi itsestään.

Vierailija
5/103 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Naisen ylipaino (tästä saisi lynkkaustuomion jos puhuisi ääneen oikeana syynä)

2. Sama

3. Sama

Tosi usein sama ongelma M43

Vierailija
6/103 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ylipaino

-Jonkin äärisuunnan jatkuva korostaminen

-Viskibasso

Vierailija
7/103 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) hullu puoliksi holhouksen alainen ihminen

2) liian pieni varustus

3) mies piti minusta liikaa ja oli ihana ja normaali niin säikähdin ja olin ääliö (tämä nuorena)

Vierailija
8/103 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi yli 30 , liian vaikea luonne = todella jääräpäinen, kuvitteli tietävänsä mun omatkin tuntemukset paremmin kuin minä, jankkaaja, loukkaantuja, uhriutuja,

Vierailija
9/103 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön ja rahaton.

Vierailija
10/103 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino, yleissivistyksen puute, lapsien käyttäminen syynä kun ei huolehdi itsestään.

Liian sivistynyt nirppanokka. Rannalle oltiin kahville menossa m.autolla. ei ollut ainakaan meikin puutetta.

Vierailija
11/103 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuminen. Tämä joskus 10 vuotta sitten, ja nykyinen puoliso kaljuuntuu.

Vierailija
12/103 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Sama

3. Sama

Miksi alat tapailemaan ylipainoisia naisia, jos se ei sytytä? Viiraako sulla päässä?

Vierailija
13/103 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bmi yli 30 , liian vaikea luonne = todella jääräpäinen, kuvitteli tietävänsä mun omatkin tuntemukset paremmin kuin minä, jankkaaja, loukkaantuja, uhriutuja,

Mut ekana näistä tietty se ylipaino. En ihmettele, että luonne tuntuu vaikelta jos joutuu kaltaisesi mulkun kanssa olla tekemisissä.

Vierailija
14/103 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ylipaino, liikuntakielteisyys. Läski voi olla ok, jos tykkää kuitenkin olla aktiivinen eikä aina kieltäydy fyysisestä toiminnasta, esim kävelylenkistä

2. Tatuoinnit. Tässä mulla vaan on nollatoleranssi, ei oo mun juttu.

3. Olemattomat käytös/pöytätavat. Käyttäytyminen sosiaalisissa tilanteissa. Esim juhlissa mielellään sais esitellä itsensä isäntäväelle, eikä ekana tokaista "moro, mis on tiukat viinakset?"

Röyhtäily, piereskely ja niille röhönauru, no go.

Vierailija
15/103 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli 1. Lyhyehkö.

2. Liian laiha.

3. Puhui ihan helvetin kovaa.

Vierailija
16/103 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian sivistynyt nirppanokka. Rannalle oltiin kahville menossa m.autolla. ei ollut ainakaan meikin puutetta.

Lopeta mopoautolla ajavien deittailu.

Oliko tää mimmi siis teini tai joku eläkeläismamma, jolta kortti viety?

Vierailija
17/103 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut ekana näistä tietty se ylipaino. En ihmettele, että luonne tuntuu vaikelta jos joutuu kaltaisesi mulkun kanssa olla tekemisissä.

Tais osua arkaan paikkaan ?

Vierailija
18/103 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monia asioita, jotka paljastuvat ihmisestä pikku hiljaa, mutta lihavuus ja ihonväri eivät ole sellaisia. Miksi jengi täällä siis alkaa tapailemaan ihmisiä, joita halveksii?

Vierailija
19/103 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais osua arkaan paikkaan ?

Joo, se arka paikka on se, että kaikki alle viisikymppiset miehet ovat täysin kujalla ja hukassa elämänsä kanssa.

Vierailija
20/103 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono seksi, liian pieni varustus, lyhyt, kaljuuntuva, junttimainen pukeutuminen, savolaismurre. Siinä muutamia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän