Kerro top-3 asiaa joiden takia tapailu ei edennyt suhteeksi vaikket ikinä sitä kehtaisi kenellekään sanoa oikeasti syyksi?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
On monia asioita, jotka paljastuvat ihmisestä pikku hiljaa, mutta lihavuus ja ihonväri eivät ole sellaisia. Miksi jengi täällä siis alkaa tapailemaan ihmisiä, joita halveksii?
Ihmistä voi tapailla pitkänkin aikaa, vaikka vuosia, sen olematta seurustelusuhde.
Lihoa voi huomattavasti, vähän tyypistä riippuen, jo kuukausissa.
Sillä tavalla tämä yhtälö on mahdollinen.
Ihonvärikin voi muuttua ajan kanssa, katso vaikka michael jacksonin lapsuuskuvia ja vertaa myöhempiin.
Mies kritisoi jatkuvasti persoonallisuuttani, vaikka tiesin ongelman olevan hänen heikossa itsetunnossan.
Mies oli alipainoinen. Itse olen normaalipainoinen, mutta tunsin itseni norsuksi hänen rinnallaan.
1. Liian löysä
2. Liian pienet/rumat tissit
3. Liian läski
1.Alkoholisoitunut
2. Ketjupolttaja
3. Pihi. Kaiken muun, kuin kaljan ostossa.
1.Tyhmä.
2. Likainen koti.
3. Silikonit.
Huonot hampaat ja mielenterveysongelmat
Liian tyhmä.
Ei tiennyt oikeastaan mistään mitään, esim. ajankohtaisista asioista ym.
Puhui vain urheilusta, muu ei kiinnostanut
1. Lihavuus. Deittisovelluksessa vanhat ja paikkaansa pitämättömät kuvat.
2. Paljasti korttinsa heti ensideiteillä, eli oli pettänyt useamman työkaverin kanssa eksäänsä. Petturit ovat minun arvomaailmassa alinta kastia, joten ei kiitos.
3. Lihavuus, taas vanhat ja 25 kiloa sitten olevat kuvat.
Kaikki nämä olivat naisia.
1. Minuuttimuna. Tai noh, minuutti olisi ollut jo hyvä.
2. Alkoholisti. Ilman viinaa tästä olisi tullut elämäni rakkaus
3. Alkoholisti. Ilman viinaa tästä olisi tullut elämäni rakkaus nro 2.
Vierailija kirjoitti:
1. Minuuttimuna. Tai noh, minuutti olisi ollut jo hyvä.
2. Alkoholisti. Ilman viinaa tästä olisi tullut elämäni rakkaus
3. Alkoholisti. Ilman viinaa tästä olisi tullut elämäni rakkaus nro 2.
Mitä vikaa on alkoholisteissa?
Mä olen alkoholisti, 15 vuoteen en ole dokannut pisaraakaan.
En halunnut suhteeseen miehen kanssa, jolla vain 15 senttinen.
1. Rumat tissit
2. Outie
3. Outie
Olen sekä sosiaalisesti että seksuaalisesti estynyt. Sen lisäksi olen vastenmielinen.
Huono pukeutuminen
Työttömyys
Hyvät käytöstavat kateissa.
Viihtyi shoppailemassa ja kauppakeskuksissa
N51
1. Pieni elin
2. Karvainen selkä
3. Musta-valkoinen ajattelutapa
1. Mies oli lyhyt ja hyvin mitäänsanomattoman näköinen. Harmi sinänsä, kun juttu luisti hyvin ja tyyppi vaikutti varsin täysipäiseltä, mutta jokin siitä vain puuttui.
2. Minimuna ja siihen päälle erektio-ongelmat kolmekymppisellä. Tämäkin oli harmi, koska meillä muuten oli sairaan hauskaa yhdessä. Se oli vain hirmu vaivaannuttavaa, kun muutamia kertoja ehdittiin sänkyyn asti ja aina siinä tuli jotain, ettei homma onnistunut.
3. Mies oli suoraan sanottuna ruma ja sairasti kroonista itseaiheutettua sairautta.
Jatkuva asioiden utelu kysymällä on pitemmän päälle rasittavaa,vie voimia. Introvertti-ekstrovertti parisuhteen muodostus ei tällä kertaa onnistunut.