Vierailija

Toisesta keskustelussa tätä vähän sivuttiin.

Sivut

Kommentit (118)

Itse en huolisi ikinä mitään 1-2 kumppanin kanssa ollutta naista. Kokemuksesta miehenä voin sanoa, että ovat liian varauksellisia muissakin asioissa ja seksi ollut tylsää näiden kanssa. 5-10 on aika sopiva :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itse en huolisi ikinä mitään 1-2 kumppanin kanssa ollutta naista. Kokemuksesta miehenä voin sanoa, että ovat liian varauksellisia muissakin asioissa ja seksi ollut tylsää näiden kanssa. 5-10 on aika sopiva :)

Et huolisi? Jos nainen on ollut parin miehen kanssa, mutta kauemmin, niin tekeekö se hänestä tylsän ja varauksellisen? Tekeekö siis useammat kumppanit naisesta hyvän seksikumppanin? Korvaako määrä laadun?

Vierailija

Liikaa mihin?

Vaikka sitten, että missä menee huoran raja? Kuinka monta kumppania on liikaa ettei normaali mies enää hyvällä katso?

Vierailija
Vierailija

Liikaa mihin?

Vaikka sitten, että missä menee huoran raja? Kuinka monta kumppania on liikaa ettei normaali mies enää hyvällä katso?

Huoran raja on tietysti siinä, kun aletaan ottaa maksua. Kevytkenkäisiä ovat kaikki yhden yön juttujen harrastajat tai ensimmäisellä tapaamisella sänkyyn menevät. Kolme kumppania riittänee normaalille noin 80 vuotta elävälle ihmisellä. Yksi opiskeluajan poikaystävä, yksi lapsien isä ja yksi vanhuusajan toveri.

Vierailija

Mä olen myös ymmärtänyt tämän. Itselläni on ollut yli 20 kumppania mutta miehille tosiaan pitää sanoa, että on ollut kymmenisen kumppania. Olen 35-vuotias joten jos vähän jaksat ynnäillä niin tajuat ettei tuollakaan lukemalla ole vielä joka vastaantulijaa pantu.:)

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Liikaa mihin?

Huoran raja on tietysti siinä, kun aletaan ottaa maksua. Kevytkenkäisiä ovat kaikki yhden yön juttujen harrastajat tai ensimmäisellä tapaamisella sänkyyn menevät. Kolme kumppania riittänee normaalille noin 80 vuotta elävälle ihmisellä. Yksi opiskeluajan poikaystävä, yksi lapsien isä ja yksi vanhuusajan toveri.

Hitsi sä olet avarakatseinen! :-D

Vierailija
Vierailija

Liikaa mihin?

Mikäs raja se sit miehellä on? Et normaali nainen vielä huolis

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

Liikaa mihin?

Hitsi sä olet avarakatseinen! :-D

No mielipiteitähän täällä kysyttiin :) Tämä on omani, muilla on omansa.

Vierailija
Vierailija

Mä olen myös ymmärtänyt tämän. Itselläni on ollut yli 20 kumppania mutta miehille tosiaan pitää sanoa, että on ollut kymmenisen kumppania. Olen 35-vuotias joten jos vähän jaksat ynnäillä niin tajuat ettei tuollakaan lukemalla ole vielä joka vastaantulijaa pantu.:)

Tätä ajattelin minäkin. Itsellä ei ole kovin montaa kumppania ollut, mutta siitäkin määrästä otan tarvittaessa puolet pois. Ja kun ekasta kerrasta on reipas parikymmentä vuotta aikaa, on tahti ollut tosi vähäinen.

Mikään luku ei ole liikaa, vaan tietynlainen toiminta voi olla joskus liikaa.

Lisäksi naisen ikäkin vaikuttaa lukuun: nainen, jolla on ollut 30 seksikumppania, on voinut hankkia ne vuodessa tai 15 vuodessa.

Lopettakaahan se jatkuva arvostelu. Tuomitkaa ihminen vain, jos hän on tehnyt pahaa muille. Älkää muussa tapauksessa.

Vierailija
Vierailija

Hyi, oletpa jaellut tavaraasi löyhämoraalisesti...

Ihan sama, koska ei tuollaisia asioita muille kerrota. En ole ikinä kertonut kellekään miehelle enkä naiselle, monenko kanssa olen ollut sängyssä, eikä sitä ole minulta kysytty.

Mikä ongelma?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat